HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

MINDEN TÖKÉLETES:)

2013.09.10. 14:10 PetraésLily

Hetfon szerencsere mindenki egeszseges volt. ugyhogy a reggeli rutin utan egyutt indultunk a bölcsibe. Lily atvette a benti cipojet es ment is be a terembe ahol Christe mar varta is. Lilynél eltört a mécses:( de elköszöntünk Tőle és mondtam hogy anya siet érte munka után. Mire kiertünk a kapunk Lily mar nem is sírt. :) hurrá:) Mivel kocsival voltunk igy apat elvittem a munkahelyere es onnan mentem en is az enyémre:) Eljött ez a nap is, vártam NAGYON. Mivel volt még időm igy beugrottam beszárittatni a hajam, tök jól esett, aztan az eső is jól esett, igy vettem 800 forintert egy jo kis ernyőt. :) Majd pedig tenyleg indultam dolgozni:) Jó messze sikerült leparkolnom, ugyhogy sétaltam picit, de a kedvem semmi nem ronthatta el. :) Szinte szárnyaltam:) A Férjem dolgozik, szereti amit csinál , nekem is van munkam es a tüneményes, kicsit hisztis lányunk pedig bölcsibe jár. Nem aggódok érte, tudom, hogy jó helyen van és ha barmi lenne hivnanak. Tudom, hogy előbb utóbb ugyis beteg lesz, ezt elkerülni nem fogjuk tudni:( DE tegnap vmi olyat éreztem, hogy minden klappol, hogy minden úgy jó ahogy van. BOLDOG VAGYOK! Remelem, hogy ugyanezt Lily is el tudja mondani magáról és Balázs is.

Tegnap még nem dolgoztam, mára már van gépem és előbb utóbb telefonom is lesz. Úgy gondolom hogy a jövő héttől fog úgy minden elindulni munka fronton. Viszont igy élvezem, hogy fél 11re jövök és 3kor indulok Lilyért:) Tegnap észre sem vett mikor megérkeztem, úgy szóltak neki, hogy itt van anya és futott is hozzám, én pedig úgy öleltem:) Persze egesz nap gondolok Rá, de így mikor meglatom , el sem hiszem , hogy ő az én édes, kicsi Lilyborsóm. :) Hazamentünk es szomszédoltunk, ami nagyon jó volt, mert Balazs szülinapozni ment igy kettecskén voltunk Lilyvel. Kb. negyed 7re értünk haza es összepakoltunk kicsit, aztan mese és fürdés volt...éééééés elaludt a karomban, miközben aludt óvatosan puszilgattam a kicsi fejét, szívtam be az illatát. Mostanaban éjszakanként mindig megébred, 1szer vagy 2szer van hogy be kell menni van hogy nem. Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a foga vagy a bölcsi miatt, amint kijön végre az utolsó szemfoga akkor kiderül.

Sokszor éreztem hogy ez vagy az nem jó, nem így kéne...stb...de most úgy érzem tökéletes MINDEN, de MINDEN, ezt kívánom mindenkinek.

Tegnap este döntésre jutottam. Befejezem a blogolast, legalabb is itt ezen a fórumon, az Our life in California cim alatt biztosan. Akit továbbra is érdekel az életünk azzal szívesen megosztom továbbra is, de már máshol.

 

 GOOD BYE

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr555505842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titanilla Baksza 2013.09.10. 19:17:57

Wow, most megleptél! Örülök, hogy minden rendben veletek és remélem a továbbiakban is így lesz! Minden jót nektek!

Bóbitáék 2013.09.10. 20:31:40

De jó!!! Tényleg minden szavadból süt a harmónia és a boldogság, amit érzel, nagyon jó ezt olvasni!! :)) Jó, hogy minden ilyen jól alakul, Lily gyorsan meggyógyult, Te pedig mehettél a dolgozóba. Igazán szép befejezése ez a poszt ennek a blognak, ha lehet, én szívesen követnélek továbbra is Titeket...:) Amennyiben lesz/van új elérhetőség és azt megosztod majd velem, nagyon fogok örülni és nagyon megköszönöm! Puszi Nektek!! :)

haissdora 2013.09.11. 11:53:22

nagyon orulok nektek :)
es hianyozni fog ez a blog :(
de tolem nem szabadulsz konnyen.... ;)
puszi!

norus 2013.09.11. 13:54:45

De jó, hogy minden kerek :)

Viszont nem örülök, hogy abbahagyod :( Légy szi legyen új és küldd el a linket :)

norus 2013.09.11. 15:27:51

Vagy esetleg, ha átnevezed a blogot?

PetraésLily 2013.09.15. 14:15:36

@Titanilla Baksza: Mar reg akarok irni neked es potolom is:)

PetraésLily 2013.09.15. 14:16:26

@Bóbitáék: Valoszinuleg lesz uj blog, majd ertesitelek:)

PetraésLily 2013.09.15. 14:17:07

@haissdora: Nyugi Dorim, nem is akarok szabadulni:) es blog is lesz csak meg varat magara picit:)

PetraésLily 2013.09.15. 14:18:05

@norus: Lesz uj blog es kuldom is a cimet amint lesz idom irni:)

LiliZozó 2013.09.18. 15:01:43

Szia! Én idáig zugolvasód voltam. :) lusta voltam regisztrálni, úgy meg nem engedett kommentelni. De most erőt vettem magamon, és regisztráltam. :) Sajnálnám, ha nem olvashatnálak tovább, mert nagyon szeretem ahogy írsz, és ahogy nevelitek Lilit. Én is valami hasonlóra törekszem, de kevesebb sikerrel. :) Én szerintem fele ennyire vagyok jó anya, igaz itt 4 gyerkőc van, mindenféle korosztály. Szóval ha megtisztelsz a bizalmaddal, továbbra is szívesen olvasnálak, akár az új blogodon keresztül. Mesi

PetraésLily 2013.09.19. 14:33:29

@LiliZozó: Hűűű, ez igazán nagy dícséret nekem:-) Egy 4 gyerekes anyától meg pláne, minden tiszteletem a Tiéd:-) Hogy hogyan tudlak értesíteni az új blogról azt nem tudom, mert ide nem fogom kitenni.

LiliZozó 2013.09.19. 23:50:44

Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz.
nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a bizalmat. :)
süti beállítások módosítása