HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)

2013.09.04. 19:50 PetraésLily

Egy keddi napon tortent, hogy Lilyborso reggel 7kor felkelt, majd anya bement hozza es ektelen apazasba kezdett, mire apa is kapta magat es berohant az o kis borsojahoz:) Feloltozott, majd megitta a tejecskejet, reggelizett, aztan elbucsuzott anyatol(mert anya BKV-vel indult a bolcsibe) es apaval indultak biciklivel a bolcsibe. 

Persze hogy ne menjen minden siman, anya felszallt a villamosra, latta is hogy ellenorok vannak, de semmi gond, anya hozott magaval gyujtojegyet. Keresem...keresem...keresem...egyre idegesebben keresem...NINCS NALAM...:( mondom az ellenornek, hogy ez kesz, most megyunk beszoktatni a lanyunk a bolcsibe, ez az elso napja en meg otthon hagyom a jegyeket:( Latta rajtam a panikot, egyreszt tenyleg hogy fogok a bolcsibe erni, Balazs mit fog szolni es hogy hogy lehetek ilyen HULYEEEEE!!!!!!! :(((( Mondta az ellenot hogy semmi gond szalljak le. Ok, leszallok es akkor mi lesz?! Nah, nyakamba vettem a vilagot es en majd gyalog megyek, majd sietek. Szedtem is a labam es 20 perc alatt ugy odaertem hogy csak na. Csodalkoztam is...kozelebb van mint gondolnam...BKV-val 30 perc. Persze Lilyvel gyalog a duplaja, de igy egyedul gyorsan oda lehet erni. A sarkon vartam Balazsekat. Ahogy meglatott a kis maszat mar vigyorgott is. Bementunk es Ani neni fogadta is Lilyt. Majd Gabi neni is bemutatkozott. Lily atvette a benti cipojet es indult is az ovisokhoz, ugyhogy ugy mentem utana hogy o jobbra megy , neki ott van a terem. Nehezen de elfogtadta. Ani neni mondott par szot, bemutatta a gyerekeket. Luca rogton jott Lilyt simogatni, amit Lily nem nagyon csipett...aztan en leultem a saokba, es megfigyetem, de Lily mindig odajott hozzam. Aztan jott Christe vagy hogy hivjak es egy Incy Wincy Spider nevu dalt enekelt nekik es mutatta is hozza kepekkel. (https://www.youtube.com/watch?v=doyv0fL0YJw)

En is enekeltem, meg a gondozok:) a gyerekek nem. 7-en voltak epp, mert Akos(18 honapos) epp nem volt. A tobbiek 2 ev korul vannak. Lunanak eppen ma van a 2. szuletesnapja, ugyhogy keszitettek neki koronat, Lily szinezesben segitett:D

Nade vissza a tegnaphoz. Kinaltak Lilyt vajas kiflivel, 2 falatot el is fogadott, aztan tizoraival(barack), de abbol is csak minimalisat evett. Aztan 10kor kimentek az udvarra es kertek hogy maradjak bent, mert Lily igy leginkabb ram koncentral. Addig en kitoltottem egy anamnezist Lily szokasaival kapcsolatban.

Vegul 11kor indultunk haza. Teljesen jol viselkedett az udvaron, persze orult mikor meglatott de mondtam is neki hogy anya most bent marad, o meg jatszon szepen. Lucaval lesznek harcok mar latom, mert ugyanolyan mint Lily, AKARATOS. Ugyhogy volt is siras mikor Luca elvett tole egy jatekot, de a gondozok nagyon jol kezeltek. Ani neni lesz azt hiszem a kedvenc, mert Lilyt sokszor olben tartja de ma mar mondta hogy kovetkezetes volt, csak kapaszkodik a lababa:) Miutan hazajottunk a bolcsibol. Ebedeltunk es fekudt le aludni, de mar 11:40kor agyban volt, egy ora utan hallottam vmi nyoszorgest de viszsaaludt. Igy kelt 13:40kor. Kicsit bujtunk, aztan uzsiztunk es mentunk a DM-be venni par dolgot. Onnan a jatszoterre mentunk es 16:30ra mar anyu is ott volt, mert kedden volt a hazassagi evfordulonk es meglepetesem volt Balazs szamara. A Mandala day Spa-ba mentunk egy kozos furdozesre es masszazsra. NAGGGYON JO VOLT:) Lilyvel pedig semmi gond nem volt. Szepen elkoszont a jatszoteren, aztan anyuval mentek haza, o tette le aludni is. Nekunk 18:30ra volt idopontunk. Ott voltunk 20:00ig aztan, beugrottunk a MIX R Pizzaba egy pizzert es jottunk haza. 21re itthon is voltunk, anyu a kanapen aludt. KOSZONJUK SZEPEN:)

Balazstol pedig egy szinhaz jegyet kaptam a Poligamy nevu darabra, november 2-ara. Pedig Balazs nem az a szinhazas, ugyhogy orultem neki nagyon:) Jot tett nekunk picit egyutt lenni, ellazulni es ott sikerult is. Mig vartuk a masszazst teaztunk (en ettem csomo csoki paranyt is:) beszelgettunk, es kozben heveresztunk,aztan utana is csak ejtoztunk. :)

Lily masodik napjatol a bolcsiben picit tartottam, hogy hogy fog menni a bucsuzkodas, meg 6:15kor kelt, raadasul 2tol fel 4ig szorakoztatott minket. Nem tudom hogy a foga e vagy csak ejszaka dolgozta fel a nap esemenyeit, de nyugtalan volt. Az inyet bekentem dentinox-szal, mert anyu elfelejtette, de nem eskudnek meg ra hogy ez volt a gond. 

Szoval felkell, feloltozott, megitta a tejet es mi is keszulodtunk Balazzsal, mert ezuttal 8ra vittuk Lilyt. En kocsival, hogy utana gyorsan hazajojjek takaritani, mert mar iszonyu mocsok es por volt. Odaertunk es mig a kocsibol figyeltem hogy jonnek a biciklivel, hat konnybe labadt a szemem:) Olyan kis cukik, mindketten:) Megint a bolcsi elott vartam oket. Lily atoltozott es megint az ovisok koze akart menni:) beiranyitottam a sajat termebe es elkoszont apatol,  rogton elkezdett jatszani aztan ugy 20 perc mulva szoltak hogy lassan mennek kezet mosni reggelizni elotte kozonjek el Lilytol , szoltam neki, hogy Lily anya megy de jovok erte, haza viszem , ebedelunk, alszik es mienk az egesz delutan:) odajott megolelt es ment kezet mosni...ENNYI...en csak neztem hogy ennyi??? Komolyan ennyi??? Pa-pat nem kaptam...ugyhogy eljottem...hazaertem  es inditottam a mosast, kipucltam a wc-t, porszivoztam, felmostam es probaltam az egyik erkelyt megszabaditani a pokoktol,mert annyi van, hogy meg...remelem sikerult. Aztan indultam 10:15...setaltam megint, hamar odaertem, uyhogy bementem a Sparba Lilynek venni turo rudit, ebed utanra. Pontban 11re odaertem es meg kint voltak az udvaron, Lily kezen fogva setalt Ani nenivel. Nem akartam megzavarni, ugyhogy bementem a bolcsibe, ott vartam rajuk. Jottek is hamar. Jo nagy zsibongas volt, sokan sirtak vagy csak uvoltottek, mint pl. a 2 eves Luna. Lily meg csak nezte hogy ezeknek meg mi bajuk van. Jo persze neki konnyu volt anyukaja vigyazo karjaibol:) Megint veluk volt Christe, az angol bolcsis neni, szerintem ugy 10tol vegig veluk van. O csak angolul beszel es Ani neni is felvaltva beszel hozzajuk. Meglatjuk milyen foganatja lesz ennek. Remeljuk csak pozitiv.

Elmondtak hogy Lily nem nagyon evett es nem is nagyon ivott, de semmi kulonosebb gond nem volt vele. 2szer vagta le magat a foldre csak mert nem vettek olbe. Azt hiszem ez belefer,boven...

Hazajottunk es evett szepen(jo sokat) turo rudit is megkapta aztan fekudt le aludni. 11:50kor mar aludt es 14:10kor kelt, ugyhogy ezt jonak ertekelem:) Csak fura hogy ugy kb. 1 ora utan hallok neszezest aztan megint csond. ilyenkor ha felkel bujunk, nem is engedi hogy letegyem az olembol es nem is akarom.

Aztan uzsizunk es megyunk a jatszoterre. 18kor feljovunk es be kell iktatnom a vacsorat, ez lesz 18kor, akkorra apa is hazaer.:) Aztan lesz mese es furdes. Mostanaban rendre 19:30kor mar alszol. 

Meglatjuk a kovetkezo napot az lesz igazan izgi, mert elvileg ott is alszol a bolcsiben. Pozitiv vagyok ahogy eddig is...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr125494886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.09.04. 21:29:37

Hűűű, úgy tűnik eddig minden nagyon jól halad! Csak lesek! Jó volt ezt a bejegyzést olvasni. :)

norus 2013.09.05. 21:17:22

Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :)

Gratulálok a 2. évfordulóhoz :)
süti beállítások módosítása