HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

14 hónapos Lilyborsó

2013.07.31. 10:29 PetraésLily

Ez a honap nagyon gyorsan eltelt, lehet azert mert nyar van. Nem tudom...pedig meg nyaralni sem voltunk, mar folyton erre gondolok es a Keresztanyam is lassan erkezik. Balazs matol szabin van 2 hetig vegre. Lily naprol napra fejlodik es mostmar mindent ert, tenyleg MINDENT, csak van hogy nem akar szot fogadni. Ha mondom nki hogy vidd oda apanak ezt vagy azt odaviszi vagy ha kerem hogy hozza a labdat odahozza. A hisztit viszont jelenleg ugy kezelem, hogy nem veszek rola tudomast, arrebb megyek es mondom neki, hogyha befejezi nyugodtan jojjon oda hozzam. Volt egy napunk, amikor nagyon turelmetlen , faradt voltam, minden bajom volt es ezt Lily is erezte valoszinuleg. 5:40kor kelt, visszaaludni nem akart igy kezdodott a nap, aztan letettem aludni es 40 perc utan ebredt. Probaltam visszaaltatni de 1 ora utan feladtam. Hulla faradt volt, ebedelt, letettem ujra aludni de nem aludt, kivettem es mondtam hogy ok ha nem akar aludni nem kell, erre levetette magat a foldre es uvoltott:( kijottem a szobajabol a konyhaba es vartam, vartam hogy kijojjon hozzam. Eltelt 8 perc mire kijott, de kijott...egy masik alkalomnal anyukam is ott volt. Lily ki akart jonni a babakocsibol, ok, persze, setaljon csak, de o nem setalni hanem olben lenni akart, nah mondom azt nem. Erre ott az utcan levetette magat a foldre es sirt...picit arrebb toltam a babakocsit es kenyszeres beszelgetesbe kezdtem anyuval 2 perc mulva felkelt es odajott hozzam, megoleltem es betettem a babakocsiba. Ugyhogy vannak hullam volgyek. Igyekszem amennyire lehet kovetkezetes lenni, de nehez, NAGYON NEHEZ...kozben pedig magammal is viaskodok, filozofalgatok...

Ami ujdonsagnak szamit hogy Lily megkostolta a kovaszos uborkat es reggelire junior tejitalt kap a tapszer helyett. A tejet is megkostolta de nem volt odaig erte, a kakaot egyenlore meg nem szeretnem megkostoltatni vele. Amit pedig mar reg meg akarok irni, hogy Lily elso hivatalos szava a : HINTA :) annyira cuki...van hogy elalvas elott is ezt mondogatja. Vmiert elfelejtettem megirni, mert mar azert mondja vagy 1 honapja. Es magyaraz, de nagyon komolyan...feltartja a mutato ujjat es ugy...ha valamiert mar nagyon kemenyen raszolok akkor en is felemelem a mutato ujjam es mondom hogy ezt miert nem...nem...de pl. tegnap a jatszoterrol hazafele razta a mutatoujjat es szovegelt, hogy nah en megmondom a tutit nektek.:)

Lily felso szemfogai meg mindig jonnek, ugyhogy nem is tudom mar mikor logott ennyit a szajaban a keze, van hogy mikozben issza a cumibol a tapszert, tejitalt hogy kozben is bedugja az egyik ujjat. 

Ami zavar hogy Lily orra folyamatosan folyik, nah nem 5 percenkent kell szivni, de mostmar 3 hete csinaljuk es a porszivot nem tudom eltenni a nappalibol, este lefekves elott is kiszivjuk neki. Apropo lefekves es furdes. Miota anyu vigyazott ra ugye orditas volt furdes kozben ha engem nem latott. Szerencsere ez mostmar helyre jott es ujra szent a beke apaval. Persze az esti lefekvest meg mindig en intezem, amit mostanaban teherkent elek meg. Plusz Lilynel azt hiszem most van egy kis szeparacios szorongasa, mert mindenhova kovet de MINDENHOVA es neha iszonyatosan idegesit vele:( Jo lenne ha vki mas is le tudna tenni Lilyt, raadasul nem lehetetlen...Lehet hogy csak rossz periodusom van vagy nem tudom, de az apukaja ugyanugy szereti Lilyt, miert ne tehetne le o is aludni?! Azon gondolkodom mit rontottam el...hogyan kellett vlna mashogy es hogyha mar megis igy alakult mit kene tennem. 

(Megjegyeznem, hogy fejlodes van a fenti temaban, de nem szeretnem elkiabalni:D)

A bolcsi is nagyon kozeleg es elkezdtem tartani ettol a dologtol...nem is beszoktatas reszetol, hanem hogy lesz olyan nap mikor csak delutan fogok vele talalkozni, mikor megyek erte a bolcsibe, ahogy ezt igy vegig gondoltam elegge megrettentem, megha tudom is hogy igy helyes ahogyan teszem.

Lily eleg eros egyeniseg, monhatnam ugy hogy akaratos...elvesz barkitol barmit es hiaba szolok ra a kovetkezo alkalommal is megteszi...:( pl. itt voltak medencezni a szomszed Eszterek, Lindaval. Lilynek vettuk kulon homokozos jatekot kulon a medencebe es semmit de ugy ahogy mondom semmit nem adott oda Lindanak, mindent elvett tole:( hiaba ultem ott es fegyelmeztem folyamatosan...ugy egett a bor a kepemen, mitol ilyen irigy?!

A vegere pedig egy kep a mi kis 14 honapos Lilyborsónkról:)

horgoltLily.jpg

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr155429617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.07.31. 11:39:15

Nagyon édes a képen :)

Szerintem nagyon jól csinálod, hogy otthagyod, mikor hisztizik. Biztosan nagyon nehéz, de jól teszed, hogy megtanítod vele, hogy nem ér el vele semmit.

Sajnálom az estéket, de örülök, ha van változás, majd mesélj róla, ha már beállni látszik :) Mórt az apja teszi le esténként. Rászokott, hogy a kiságyban eszik este, mert közben tudja tekergetni magát. Hogy ez így marad-e nem tudom, de szerintem ha én adnám neki sem problémázna, bár ki tudja mi lesz később... Egyelőre még a kaján van a hangsúly, mindegy neki kitől csak legyen :DDD De gondolom ez majd változik.

norus 2013.07.31. 11:42:21

De nagyon édes Lily, milyen nagy már :)

Ha már túl vagytok mindenen, szívesen játszótereznénk egyet veletek :)

norus 2013.07.31. 11:42:55

Na remek, hogy kétszer írtam le ugyanazt :D

PetraésLily 2013.07.31. 15:40:33

@norus: :D Koszi Nori:) Szivesen jatszoterezunk es meg vmikor augusztusban:)
Amint lesz tenyleg erdemleges fejlodes azonnal megirom:)

ziziman 2013.07.31. 21:18:26

Nálunk is van hiszti, és tetszik ahogy lereagálod. Én is hasonlóan próbálom, csak Ádám közben fel akarja vetetni magát.
Képzeld a szomszéd kislány első szava is a "hinta" volt. Ádám nem mond semmit. :)) De még csak nem is halandzsázik, csak nagy ritkán.
Vmelyik nap jó lenne megint kicsit dumcsizni!
süti beállítások módosítása