HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Lily és nagyi együtt másfél napot

2013.07.07. 20:18 PetraésLily

Mar penteken lazban egtem, a borondot mar elkezdtem pakolgatni, hogy nehogy otthon hagyjak vmit, pl. Balazs poloit. :D (azert a fogkremet sikerult itthon hagyni) Mindent kimostam, kivasaltam es segitsegem is volt mert Balazs volt evfolyamtarsa jott latogatoba 14re es itt volt egeszen furdetesig, ugyhogy lefoglalta Lilyt mig en tettem vettem. Balazs is igyekezett haza, a jatszoteren taliztunk vele. Aztan este mar beszelgettuk, hogy akkor hogy lesz mint lesz, de megegyeztunk hogy nem foglalunk szallast ha eddig sem tettuk, majd lesz vmi. Anyu jott reggel 8ra, Lily persze most 7ig aludt, mi meg Balazzsal mar 6kor fent voltunk:D Tipikus...kaveztunk, en megfurodtem , hajat mostam es kb. ebredt is Lily. Anyunak meg megprobaltam meg tobb informaciot elmondani Lilyrol es egy napjarol, hogy hogy mukodik a legkondi, hogy hol mit talal, hogy a babakocsi hogy mukodik, mi van mindig benne, stb, stb...lattam anyun hogy csak ugy szivja az infokat magaba, de hogy mar sok es hogy egyebkent is irtam neki egy utmutatot amiben minden benne van. Vmivel 9 elott indultunk, Lily nem akart elmenni az olembol, de vegul odaadtam anyunak...sirt, oh, hogy sirt. :( Sajnaltam, de tudtam nem tart soka mert a babysitter is mondta hogy kb. 15-20 percet szokott sirni miutan elmegyek, de ezt a heten kezdte, eddig ilyen nem volt. Azt hiszem most kezdi felfogni hogy mi tortenik pontosan korulotte. De nagyon remelem, hogy ezzel a bizalom is epul kettonk kozott hogy ugyan elmegyek de vissza is jovok. Balazst jobban megviselte a bucsuzas es a teny hogy Lily sir...mondta is a koocsiba hogy most igy megyunk el? Nade mit csinaltunk volna?! 

Elso utunk a Corvin negyedbe vezetett, mert ott tudott egy jo reggelizot Balazs, de meg milyen jo reggelizo volt:) Ittunk fini frissen csavar narancslevet, kavet es en szendvicset, hjajj de nagyon fini volt. :) Nosztalgiaztunk hogy milyen jo volt itt lakni es mennyi minden megvaltozott es pozitiv iranyban. Eljatszottunk a gondolattal, hogy vissza kene koltozni, de aztan rajottunk hogy Lily bolcsije es feltehetoen ovija is a 14. keruletben van ugyhogy akkor nezhetnenk uj bolcsit...meg hat szeretjuk ezt a lakast na:)

reggeli.jpg

Onnan a Premier Outletbe mentunk, mert Balazs szeretett volna polokat venni maganak. Ebbol az lett, hogy ahogy odaertunk kerdezte Balazs hogy en hova szeretnek bemenni: ááá, mondom esetleg gyerek ruha boltba. Pont volt is egy, de meg az outlet is olyan draga volt hogy Jezusmariaszentjozsef...azert vettunk egy zoknit:) Setalunk tovabb es Triumph bolt, nah itt kapott egy kisebb sokott Balazs mert vagy fel orat voltam bent de vettem 3 melltartot es 2 bugyit. A melltartok 2990 volt daradja ugyhogy virultam nagyon:) Aztan megint egy bolt nah ide csak benezek, de Balazs mondta hogy nah akkor o megy, en csak nezelodjek, hivjam ha vegeztem. Nana, hogy o hivott:) A Griffben voltam, vettem egy szoknyat 2990ert:) Minden ennyi volt, nah jo nem:) Aztan vegul a Oui-ben csipett el Balazs es kerte hogy fejezzem be a vasarlast mert igy sosem erunk le a Balcsira. Egyertettem, ugyhogy kifizettem a nadragot es a polot es indultunk Siofokra, mert hogy ennyiben egyeztunk meg hogy odamegyunk, ugysem ismerjuk:) Balazs csak ugy repesztett lefele, kb. 40 perc alatt oda is ertunk. Ehesek voltunk, ugyhogy letettuk a kocsit es kerestunk egy helyet ahol ebedelhetunk. Jo sokat korzoztunk, mire vegul leultunk vhova. Betetunk par hotelbe hogy az arakrol erdeklodjunk es hogy van e egyaltalan szabad szoba es hat jo durva arak voltak 36900/ej es hasonlok. Nem orultunk, de az tudtuk csak akkor foglalunk szallast ha ir anyu hogy Lily alszik. De ez meg messze volt.Ebed utan mentunk a strandra, de kb 15kor ertunk oda. Atoltoztunk furdoruhaba es irany a Balaton, hideg volt de azert furodtunk, a Nagystrandon. Picit napoztunk es Lily kepeit nezegettuk, pl. ahogy segitett krumplis tesztat fozni:)

krumplis teszta.jpg

Hianyzott a kismano, de Balazsnak nem mondtam. Aztan jott egy nagy szel vihar, azt hittuk borig azunk de vegul nem lett belole semmi.A kocsinal letettuk a cuccunkat es en ugy ettem volna egy langost. Meg egy ismerossel is osszefutottunk. Langosozas utan mentunk keresni egy Budapest Bankot , mert mar nem maradt keszpenzunk. Hihetetlen de alig lehetett vhol kartyaval fizetni vagy ahol lehetett ott nem fogadta el vmiert a bank kartyankat:) erdekes...jo nagyot setaltunk mig eljutottunk a Sio plazaig. Megcsodaltuk kozben a Flort nevu discot. Balazs volt mar bent is en meg sosem, ugyhogy megbeszeltuk hogy a Palace-ba elmegyunk este, ha minden jol megy. A plazanal ittunk egy kavet a Starbucksban, de nagy hiba volt, mert iszonyat lassuak voltak es jegeskave helyett meleg kavet hozta. Visszakuldtem, majd mar 10 perce varunk es mondtam Balazsnak ha nem hozza de azonnal mostmar akkor nem is kerem. De hozta. Itt pl. problema volt a kartyaleolvasoval. A plazaban nagy szerencsenkre meglattam egy tok jo furdorucit es mit ad Isten, jol is allt, ugyhogy megkaptam:) Aztan csak elkezdett esni az eso ugyhogy esoben setaltunk vissza a kocsiig, de egyaltalan nem zavart minket. Vegul a setanyon leultunk, mert szinte mindenhol 21ig 50%-os koktel akcio volt, ugyhogy en ittam egyet, de ugy elalmosodtam tole...19 ora volt , csak bamultam a telefont es azon morfondiroztam vajon mi tortenhet otthon. Mi ujsag Lilyvel. Anyu tett fel par kepet Lilyrol a facebookra ugyhogy azt lattam hogy minden ok, de megis aggodtam. Tordeltem a kezem, nem talaltam a helyem. Balazs meg ivott egy kavet es egy alkoholmentes sort hogy induljunk ha kell. Ugrasra keszen voltunk mindketten, ugyhogy nem is szepitem. Persze Balazs mondogatta hogy nyugi, nyugi...vegul nem birtam, nah elmegyek pisilni. Visszajottem es latom, hogy Balazs nezi a telefonom, mondom jezusom, akkor anyu irt. Ez allt benne: Lilyke alszik, bar sztrajkolt mert a tapszer nem kellett neki, ugyhogy ugrasra keszen varom, hogyha megebred akkor ujra megkinalom vele. Ekkor viberen beszelgettunk picit. Persze sirt lefekveskor:( es anyu nem adott ra halozsakot csak zoknit. Uristeeeen, meg fog fazniiiiiiii...kertem anyut takarja be, de hogy a takarot nem szereti, jajj mi lesz igy?! Es hogy nem ivott tapszert , ehes lesz...mondta anyu hogy nezzunk szallast , o majd Lilyt intezi. Igy lett. Az elso helyre ahova bementunk 23000 forint lett volna egy 4 fos apartman, mert lemondasuk volt, de mondtuk hogy meg szetnezunk. Aztan a kovetkezo helyen a receocios mondta hogy van meg egy szabad szobaja de hogy az turista osztalyos, azert megmutassa? Persze! Megeztuk, szoba 3 kulonallo aggyal es egy mosdova. WC, zuhanyzo a szobaval szemben. Ok. Mennyibe kerul 4500 forint/fo+IFA, ok jo lesz. Elmentunk a kocsiert, aztan elfoglaltuk a szobat. Lezuhanyoztunk, atoltoztunk es gondoltuk iszogatunk, korzozunk aztan bulizunk. :) 

turistaosztaly.jpg

Eloszor fagyiztunk:) Meg sör fagyi is volt, de Balazs nem merte megkostolni.

fagyis.jpg

Aztan egy olyan helyre akartunk beulni ahol fini bort is adnak. Nah ebbol az lett hogy nem tudtuk eldonteni hogy feher bort vagy roset igyunk ugyhogy jo kerjunk folyo bort. ROSSZ dontes volt:( kertunk hozza asvanyvizet mert sajna egyik sem volt finom:(ellemben ettunk is en salatat , Balazs pizzat, meghozza a haz pizzajat szerette volna megkostolni, de a pincer lany veletlenul rosszul vette fel a rendelest, pedig meg poenkodtunk is hogy szorul szora leirta ami az etlapon van es Balazs szerint ez gaz, en meg mondta hogy addig nem banom, amig azt hozza ki amit kertem...nah, igy sem sikerult:( Magyaros pizzat kapott. A pincerlany millioszor elnezest kert es ugyan mondta hogy hoz masikat de nem soron kivul hanem ugy mintha most adnank le a rendelest:( Aztan ahogy ott eszegettunk es ittunk, mindketten bazi almosak lettunk, ugyhogy gondoltuk inkabb setalunk, mert igy elalszunk:) Nah a seta sem segitett es fel 12kor mar szinte seta kozben aludtunk, ugyhogy inkabb mentunk a szallasra.

 

borosbalazs.jpg

borospetra.jpg

Nade ha mar romantika akkor huzzunk ossze 2 agyat. Olyan kosz volt az agy alatt, mellett hogy inkabb ugy dontottunk hogy nem huzzuk el. Vegul mikor mar epp ledoltem felnezek a plafonra es 2 hatalmas pok volt ott, nah mondom ezen az agyon tuti nem alszom, majd a masikon...persze siman odajohetnek a pokok de ez van. Mindketten lefudtuk kulon kulon agyban, de par perc mulva odajott Balazs mondta hogy aludjunk igy aztan ha kenyelmetlen atmegy a masik agyra. Vmikor ejjel at is ment de csak jobb volt igy elaludni. :) Nagyon nagy hangzavar volt kb. ejjel 4ig, azert aludtam de kozben ellenoriztem a telefonomat hogy hatha irt anyu hogy vmi gaz van. 7:30kor keltunk Balazzsal es anyu is akkor irt hogy Lily 6kor kelt de egesz ejszaka nem ebredt meg. :) Huh, de orultem neki. 11:30ra igertuk magunkat es par perc kesessel de haza is ertunk:) meg a Kikaba is beugrottunk konyv tamaszert, de azt nem vettunk mert nem tetszett nekunk, de sok minden mast vettunk, pl. csipeszeket Lilynek:)nah jo eredetileg nekem:) Lilyt mar 9kor letette anyukam aludni ugyhogy 10:30ig aludt, szerencsere 13:30ig birta Lily ebren es igy aludt 15ig. Gondoltuk hogy csinalunk neki jo kis programot es siman birja 19ig. Igy is lett. Voltunk a KOKI Terminalban es utana mentunk a Varosligetbe, ott setalgatott, homokozott, nagyon jol elvolt. Negyed 7re ertunk haza es o sokkal jobban birta magat mint pl. mi Balazzsal. Tapszert most nekem sem evett sokat de igaz hogy hamar bealudt. Egyik pillanatban meg hadonaszott a masikban meg mar aludt a karomban. :) Neztem es csak neztem...annyira szeretem , de annyira. Jo tole tavol lenni,nem tagadom, de alig vartam mar hogy ujra lassam es megoleljem. Hozzateszem rogton az apjahoz ment es percekig el sem akarta engedni. Aztan mikor anyu keszult elmenni akkor anyut nem akarta elengedni, ugyhogy Balazzsal lekisertek a kocsiig es igy anyu el tudott menni. 

Azert jo lesz nekunk is itthon aludni. Egyenlore nem tervezunk ujabb kiruccanast. :) Remelem Lilykem is jol fog aludni az ejszaka, bar igazabol ez anyunal sem volt gond. Viszont mivel anyu tegnap az esti nyugtatas kozepette elfelejtette bekenni az inyet igy ma en sem kentem neki, feleslegesen nem akarom.

Osszesegeben jol sultek el itthon es Siofokon is a dolgok. Sajnalom, hogy a Palaceba nem jutottam be :) de ami kesik nem mulik. :)

setaapaval.jpg

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr875394533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.07.08. 08:59:12

De jó kis kirándulás volt :) És Lilynek is jó volt ezek szerint a nagyival :) Menni fog ez, egyre hosszabban is akár. Pár hónap és egy hétre is elmehettek kettesben :)

Bóbitáék 2013.07.08. 14:04:04

Micsoda kalandtúra, nagyon ügyesek vagytok!!! Nagyon irigylem a jó kis segítségedet! :)
Azért látszik, az ember már bírja úgy magát, mint húszévesen, Ti is már éjfél előtt kidőltetek...:)
Jól tettétek, hogy kimozdultatok! :)

PetraésLily 2013.07.08. 15:01:18

@norus: Tenyleg jo volt, de az hogy 1 hetre elmenjunk nagyon tavolinak tunik meg. Plusz anyukamnak is veges a szabija, no meg az ereje:) De azert orulok, hogy nem kellett hazamennunk:)

PetraésLily 2013.07.08. 15:13:24

@Bóbitáék: En is orultem, hogy elmentunk kettesben es azt is hogy anyukam ennyire segitokesz, mert hat azert eleg huzos melo.

ziziman 2013.07.09. 13:18:41

Jujjj, én most nagyon irigykedem!!! :) Ilyen kis kiruccanásra annyira vágyom már én is! Nagyon szuper dolog, hogy el tudtatok menni! Anyud egy kincs, Lily szuper kiscsaj, a Ti kis szerelmetek meg szintén olyan irigylésre méltó! Én már egy mozinak is örülnék egy délutáni előadáson. :)

PetraésLily 2013.07.09. 14:44:40

@ziziman: Ari vagy Dori, de meg vhogy nincs az a nyugodtsag rajtam, ahhoz meg jo par kiruccanas kene, de anyukam ideje is veges, :(
Szerintem egy delutani mozizast lassan ti is betervehettek, ha esetleg vmelyik nagyi jon Gyorbe vagy a tesodek. Delutan ugyis homokozik Adam, jobban el van. Fel sem tunne neki hogy nem vagytok ott. De ezt ti tudjatok.
süti beállítások módosítása