HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Bölcsibe beszoktatás 3. nap

2013.09.06. 07:09 PetraésLily

Ahogy irtam az elozo bejegyzesben csak POZITIVAN!!! Ugyhogy igy indultam neki a 3 napnak is. Lily kicsit koran ebredt 6:09kor de sebaj. Reggel megint volt nagy apazas aztan egyutt ittak ennek oromere a tejcsit, de mikor odaultem mellejuk atmaszott hozzam, ugy tud belesimulni az olembe:) Majd oltozes es en elindultam, majd jottek ok is. Mikor odaertunk megint Gabi neni volt ott. 8ra szoktunk odaerni. Ahogy odaertunk, mar ult is a kis szekre es csereltuk a cipojet, aztan ment is a dolgara, be a csoportjahoz, hatra sem nezett. Kertem koszonjon el apatol, de ra se nezett csak pa pazott eg kevset es kesz. Ugyhogy apa elment en pedig maradtam megint a kezmosasig, addigra Ani neni is megerkezik. DE MOST Lily sirt:( Mondtam neki hogy anya megy el, hogy itt fog aludni, de utana jovok erte es hozok neki vmi finomsagot es delutan egyutt leszunk, nah es akkor mar el sem akart engedni csak maszott ram es sirt...osszeszorult a szivem, mit tagadjam, oleltem, de nagyon. A gondozono viszont kerte hogy menjek nem lesz semmi baj. Fajo szivvel jottem el, mintha cserben hagytam volna...fel is hivtam anyukamat telefonon a kocsibol, megnyugtatott de vmi megsem volt gombolyu...nem tudom miert gondoltam hogy siras nelkul megusszuk. Hazaertem, reggeliztem, beszeltem Balazs hugaval aztan mostam meg es kivasaltam. Kozben pedig Lilynek keszitettem sajtos rudakat. Azzal is kesz lettem es ultem es kattogtam, 11 ora mult kicsivel es tudtam mar bejottek az udvarrol(kesobb kiderult hogy setalni voltak, de Llly 20 lepesnel tobbet nem volt hajlando setali, ugyhogy olben vittek. Kertek hogy setaljak vele tobbet, nah ez olyan hogy pl. a jatszoterrol haza setal, de kozben megallunk meltatlankodni, de en megvarom, gondolom ok nem...) lassan keszulnek ebedelni es aludni. Nem mertem belefogni semmibe , szinte vartam hogy hivjanak, de nem hivtak. Elmentem otthonrol mert megbolondultam volna. Vittem magammal a babakocsit, almat, a sajtos rudakat, az almahoz kest, szoval keszultem, minden eshetosegre, de mondom nem hivtak. Azt beszeltuk meg reggel hogy fel 3ra jovok Lilyert. Hagytam ott neki takarot, halozsakot, 2 rongyit is, valtoruhat. Mielott kiadtak volna meg tisztaba tettek. Hogy orult e nekem? Hmmm...nem kifejezetten...nem volt kirobbano mosoly az arcan, pedig azt hittem hogy lesz. Persze ahogy meglatott keretszkedett at hozzam, de ennyi. Kocsiba ultettem, odaadtam neki a sajtos rudat amit azt hittem hazaig fog nyammogni, de azonnal bepuszilta , jah es elotte bazi sokat ivott. Mondtak hogy nem nagyon ivott es enni sem sokat de tobbet mint elozo nap. Holnap szilvas gomboc lesz ugyhogy azt biztos fogja enni:) Mikor hazajottunk csak oleltem, o meg evett volna:) Ugyhogy evett meg 3 sajtos rudat es almat:) Azt szoktam vinni a jatszoterre is, nah most megette mielott odaertunk volna:) Mert miutan evett mentunk a gyogyszertarba a testapoloert amit rendeltem aztan a jatszoterre. Lily 17:17kor elfaradt, asitozott olbe keretszkedett es pa pazott hogy menjunk, ugyhogy gyorsan osszeszedtem a motyonkat es ezuttal ult a babakocsiba es mozdulatlanul volt. Hazaertunk es melegnek ereztem, megmertema hojet es 37,1, ajjaj gondoltam. Balazs is megerkezett kozben. Latszani nem latszott rajta semmi, marmint Lilyn. 18kor vacsoraztunk de csak paradicsomot evett. Aztan 18:45kor mar meseltem es ujra mertema hojet: 38.0, ok. furdes utan kap kupot. Igy is lett, Balazs se csinalta tul melegre a vizet. Pancsizott es kapta a kupot. Nyugos volt, latszott rajta hogy elfaradt. Alig varta hogy a cumi a szajaban landoljon. Kevesnek talalta vagy nem tudom, mert kifeszitette magat. gyorsan bekentem az inyet de ugy raharap mostanaban az ujjamra...aaaa, faj nagyon...remelem kipiheni/alussza ezt a lazat. Oh, kicsi pocurkam...ugy szeretem. Olyan ugyesen viselkedik es alkalmazkodik az uj helyzethez. Mert ebed utan fekudtek aludni, Ani neni tette le es mondta hogy Lily gyorsan elaludt, de megebredt ugyhogy odafekudt melle es visszaaltatta de fel ora mulva megint ugyhogy ugy aludt meg fel orat hogy a keze a hatan volt. 2 orat aludt csak igy reszletekben. Azert ez igy elsore azert szerintem jo. Sot, csoda szuper Lilyborsonk van:) 

Delutan beszeltem a fonokommel is es hetfon eleg ha 10:00-10:30 korul megyek es 15kor mar el is johetek. BAU Nordisc-ot fogok csinalni, barmit is jelentsen. Kapok majd treninget is. Csuhajjjj...munkara fel.

DEEEEEEE, attol mert Lily bolcsis lesz/tt Ö az elso!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr575497142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.09.06. 11:06:19

Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :)

Akkor nem sokára munka..jipijájé :)
süti beállítások módosítása