HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

4. nap a bölcsiben - lázasan :(

2013.09.06. 19:47 PetraésLily

A 4. beszoktatos napra virradtunk penteken. Balazs ment be Lilyhez. Faradtak voltunk, mert Lily nyugtalanul aludt, fel-felsirt...egyszer be is kellett hozza menni, jo sokaig volt Balazs(mondta hogy nagyon nyugtalan, azt se tudja mit szeretne, ha ratette a kezet a hatara akkor levette aztan magahoz huzta a kezet es vegul igy aludt el hogy fogta az apja kezet), ugyhogy en is odalopoztam az ajtohoz es hallom, hogy Balazs halkal enekel Lilynek(tavaszi szel vizet araszt), ha eddig nem voltam biztos hogy Lilynek a legjobb apukaja van akkor most biztos, biztos, biztos...

De, egesz ejszaka hallottunk, hogy nyog, feszkelodik, mocorog, nyuglodik, felsir, majd elhallgat...nem a fogara gyanakszom, bar a is jon. Inkabb arra tippelek, hogy ilyenkor este dolgozza fel a nap esemenyeit hogy mik tortentek vele, stb. es ezert nyugtalan. Persze nagyon ugyes Lilyborso, de csak uj neki minden, kell ido mig megszokja. 

Reggel megcsinaltam a tejcsit, Balazs odaadta neki, de megint ahogy leultem mellejuk atmaszott hozzam. Megmertuk a lazat, mert melegnek ereztem 37,5 volt, miutan megitta a tejet akkor mar nem is ereztem, hogy meleg volna es a kedve is jo volt. Ujra megmertem es 37,3 volt. Mondtam Balazsnak, hogy szerintem vigye bolcsibe, csak mondja hogy hoemelkedese volt reggel es hivjanak ha barmi van, mert hogy ma nem mentem veluk. Reggel volt siras azt mondta Balazs.:( A kocsit nem is tettem a garazsba hogy azonnal tudjak indulni ha szukseg van ra. Elkezdtem a szekrenyunket rendbe tenni. Balazs reszevel meg nem vegeztem, de csorgott a telefonom. Ani neni, Lilyert menni kell ,mert lazas 38 folott van a hoje. Ugyhogy pattantam is es mentem erte. Az asztalnal ult es rajzolgatott, ahogy meglatott mosolygott es nyult felem. Furcsaltam, hogy rajta van a pulovere, mert jo meleg volt bent. Kerdeztem Balazst hogy o hagyta e rajta es mondta hogy igen, mert mason is pulover volt. Mondjuk nem etem hogy miert nem lehetett levenni rola...nah nem baj. Aztan kozoltek hogy maskor ha hoemelkedese van ne vigyuk. Egyetertunk, csak en azt hittem, hgy ez az oltas es hogy jo kedve van, nem fertoz, nem lesz semmi...haaaaat lett:( Kocsival pikk pakk itthon is voltunk, azt hittem el is alszik a kocsiban de nem. Ahogy hazaertunk ossze is kakilta magat. Csinaltam neki barackot, evett is belole keveset. A bolcsiben reggelizett azt mondtak, de tizorai elott hoztam mar el. Mig ette a barackot mertem a lazat 38,3 ugyhogy kapott lazcsillapito kupot. Asitozott ossze vissza meg papazott mikor a szobajaban cserltem a pelust ugyhogy letettem aludni. Mikor jottem ki a szobabol csak mosolygott es pa pazott:) Istenem, de szeretem. 

Remelem ez a laz tenyleg csak az oltastol van es hamar rendbe jon es itthon jol kipiheni magat. 

Aludt 10:20tol 12:27ig, ugyhogy jol meg voltam love hogy akkor hogyan legyen a nap tovabbi resze. Beszeltem Eszterrel es abban maradtunk hogy ha lazas akkor ugyis fog meg aludni egyet, ha meg jol van ki fogja birni estig max. picit korabban tesszuk le. Nos, az utobbi lett...egyreszt mert ugyan laztalanul ebredt es nagyon ehesen, de kb. 3 ora ra ereztem hogy megy fel a hoje, bujt is, de "csak" 37,1 volt, letettem aludni fel 4kor, de nem aludt ugyhogy gondoltam elviszem setalni, majd elrazza a kocsi, fel 5kor ertuk haza de mar lazas is volt es ehes is. Ugyhogy kapott lazcsillapitot es enni is. Aztan jatszottunk. Balazs 17:30 korul ert haza es mekkora boldogsag volt. Mondjuk egesz nap apazott...jatszottunk vele de 18:30kor mar majd osszeesett, ugyhogy meseles es jott a furdes. Jah, persze mikor a etabol feljovet beadtam neki a kupot akkor jo nagy adagot kakalt, kb. negyed ora mulva, ugyhogy nem szivodott meg fel:( kiraly...a hoje emelkedett, aztam neki a masikbol. 

Nem tudom este mi lesz, de mar az orran sem kap levegot:( ugyhogy nem nagyon hiszem, hogy hetfon megyek dolgozni, mert ha az orra is elkezd folyni akkor az also hangon egy het...:( meg akkor nem csak az oltas...mondjuk Luna orra a bolcsiben nagyon folyt, nem is ertem miert vittek bolcsibe. Szolni is fogok miatta, hogy ez hogy van?!

Szomoru vagyok...Lily miatt de most ezuttal magam miatt is...keszultem dolgozni, nagyon. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr795497817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbitáék 2013.09.07. 22:32:06

De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hogy mindenki mehessen, ahol a dolga van!!
Jaj, pedig olyan szépen mentek a dolgok, de nyilván lesz ez még így sem... Sajnos ilyenek ezek az intézmények...:((
süti beállítások módosítása