HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Az elsö igen csak nem tökéletes nyaralás - II.

2013.08.11. 20:44 PetraésLily

Kedden ugy voltunk hogy akarmi lesz jol erezzuk magunkat, bar ez szamomra eleg nehezen ment. Nagyon nem tetszett az apartman:( Tesomek jarnak ide mar azt hiszem 3. eve es ugy gondoltuk nekunk is jo lesz, de nem. Kinzas volt, igy nem lehetett nyugodtan pihenni, sem Lily sem mi. :( De azert probalkoztunk. Egesz nap azon jart az agyam hogy kislany es hat hogy fog kinezni ha csunyan forr ossze vagy mit tudom en. Persze lehet plasztikaztatni, de megis ha nagy lesz teljesen jogosan hibaztathat minket hogy nem vigyaztunk ra. 

Nah, vissza a keddhez, a korulmenyekhez kepest jol telt, voltunk a Balcsinal, pancsizott is, persze csak apa es anya olebol es a medenceben is megmartozott ujra. Nagyon tetszett neki Bancsi vizi taxija ugyhogy gondoltuk veszunk neki egyet, huzni is lehet, nagyon cuki benne. Napkozben keveset aludt es mindig ugy ereztem hogy faradt vagy tul van porogve. Volt hogy fel 3kor kelt es siman birta este fel 8ig. Reggel viszont mindig almosan ebredt pedig ejszaka mar nem is ebredt meg. Probaltam visszaaltatni minden alkalommal, egyszer jartam sikerrel.

Szerdan vittuk vissza Siofokra a dokihoz, aznap is voltunk lent a parton. Imadott maszkalni, mindenkihez odamenni. Homokozott, apa hordta neki a vizet es sarazott amennyit csak lehetett. Apa epitett neki vizes arkot, anya meg varat, persze az volt a legjobb hogy lerombolhatta:) Igazabol jol el volt, nem mondhatnam hogy kulonosebben latszott rajta hogy zavarna a ragaszto a szeme alatt. Neha babralta de abba hagyta ha raszoltunk. A homokozoban is ugyeltunk hogy homok se erje. A szele kezdett mar feljonni a ragasztasnak. Mikor a korhazba ertunk delutan nagyon sokan voltak, zsufolva volt az egesz varo terem legkondi nelkul. Vartunk ugy 20 percet, felorat. Mikor a doktor ur kinezett es meglatott minket, nah akkor kerultunk sorra soron kivul. Lily jol el volt, nem volt nyugos. Setalt a folyoson ide-oda. :) Annyira cuki volt. A doktor ur lecserelte a kotest es mondta hogy mostmar tartsuk rajta ameddig csak lehet, a legjobb ha vasarnapig rajta lenne, akkor visszamehetunk es megnezi. Gyorsan vegeztunk. Elmentunk Lilynek venni vizi taxit es fagyizni is voltunk vele Lellen. A cukraszdaban olyan durvan ment a legkondi hogy kenytelenek voltunk a teraszra ulni, ahol viszont majd meg rekkentunk. A sparban is vasaroltunk, hogy csinalok spagettit. Aztan haza mentunk.

A csutortoki napot mar nagyon vartam mert tudtam hogy jon le anyu hozzank. Ugy beszeltuk meg hogy este jon munka utan. Erre reggel 7:38kor csorog a telefonom - epp keszulodtem a reggelihez, Balazs es Lily elmentek friss zsemleert es tejert biciklivel - anyu az hogy jojjek mert megerkezett. Ugy orultem, hogy pizsiben mentem az apartman ele:) Lily mivel koran kelt igy koran le is fekudt es hat nem aludt tul sokat. Kozben Balazs anyukaja, parja es tesoja is meglatogatott minket, de ok lementek a partra, igy hogy Lily is ebredt hat mi is utanuk mentunk. Hozzateszem hogy az apartmanok nagyon athallatszottak, azt is lehetett hallani ha vki le vagy felment a lepcson, azt pedig hogy Bandi mennyit hisztizett, nos nem is reszleteznem. Ha hozza viszonyitom Lilyt, akkor aldott jo gyerekem van es egyaltalan nem hisztis. De senkit nem akarok bantni vagy a nevelesi elveit kritizalni. 

Szoval mindenki a parton volt, heje huja, nagyik szivsen voltak Lilyvel, ugyhogy mi is be tudtunk menni kettesben Balazzsal a Balatonba es nagyon jo volt:) Felmentunk ebedelni, Lily meg kicsit ebren volt es ment aludni. A napirendunk teljesen atrendezodott, illetve megszunt, de eroltetni nem akartam. Ugy voltam vele hogy lesz ami lesz. 

Anyukam  este tesomeknal aludt, mert elmentek Lellere Kiscsillag koncertre, ugyhogy anyu vigyazott a gyerekekre. Masnap reggel, penteken Lily 5kor kelt fel. Hoztam az innivalojat, visszatettem a kisagyba de csak forgolodott beszelgetett. Bent aludtunk mi is Balazzsal nala, mert az occse is lent maradt a Balatonon. Ugy gondltam azt hihetette 5kor hogy buli van, ugyhogy 7ig probaltuk visszaaltatni Lilyt. Magunk koze vettuk, simogattuk a hatat, enekeltunk neki felvalva es kozosen is. 7kor viszont mar a sajat nyomorunkon rohogtunk, hogy Lily nem fog visszaaludni ha a fejunk tetejere is allunk akkor sem. Ugyhogy elmentek Balazzsal biciklivel megint zsemleert. Reggeliztunk es ahhoz kepest nagyon aktiv volt. 9:30kor fekudt le ujra aludni es aludt masfel orat, teljesen meglepodtem. Mondtam is anyuna hogy igy nem megyunk a partra mert nagyon meleg van menjunk vhova kirandulni Keszthelyre vagy Tihanyba. Lassan ebedeltunk, de Lily semmit nem kert enni. Ez egyaltalan nem jellemzo ra azert a nagy melegben is eszik vmit ha kevset is de azert eszik. Kinaltam mindennel, gyumolccsel, almalevel, kiflivel, semmit nem fogadott el, nem hogy a spagettit. Mitan megebedeltunk csak fekudt ide oda, dorzsolte a szemet, hat mondom en leteszem aludni ha nem alszik megsem akkor kiveszem. Lefektettem, setalok ki a szobabol, leulok a masik szobaban biztos ami biztos hogy megvarom mig elalszik, erre hallok egy oklendezest majd hanyast majd meg egy oklendezest es hanyas. Rohanok be Lily ott ul a hanyasban. Kiabalok Balazsnak, viszem le Lilyt mikozben folyamatosan hany. Ugy sajnaltam...Levetkoztettem, lefurdettem, megitattam. Majd en is lezuhanyoztam es atoltoztem. Kimentem hozza olbevettem es ujra osszehanyta magat es engem. Ujra atoltoztettem es lezuhanyoztam , en mar csak oltoztem. Pihegett az olemben, nem is akartam letenni, probaltam itatni, el is fogadta de a hanyas csak folytatodott:( Szoltam Balazsnak hogy megyunk Siofokra a gyerekrendelobe. Utkozben elaludt, nagyon gyenge volt,egy szot sem szolt csak turt. A gyerek rendelesen talaltunk egy novert kulonben ures volt az epulet. Kerdezte mi tortent, elmondtam majd lecseszett hogy nem adtam hanyas csillapitot Lilynek es hogy igy ki fog szaradni, nagyon pici meg o hogy ennyi folyadekot veszitsen. Raadasul 9kor evett utoljara egy banant. DE a doktor nincs itt, ratelefonal merre van, ah szerencse epp jon vissza a korhazba , ugyhogy menjuk at egy masik epuletbe ott fogad minket, mindjart at is telefonal. Kerdezzuk azert hogy megis mire szamithatunk es mondja is hogy bekotnek neki egy infuiot es en maradhatok vele ejszakara. Rohanunk at a masik epuletbe, az agyam csak ugy zsong, azt se tudom mit gondoljak, mitol van ez es INFUZIO Lilynek? De hat olyan kicsi...odaerunk mondjuk hogy kik vagyunk, masik epuletbol kuldtek...stb...ok varjunk mert meg van bent beteg. Varunk...varunk...Lily teljesen szetesve mar nem is tartja magat egyaltalan, egyre idegesebb vagyok. Elokapom a telefonom tarcsazom a magan dokink szamat. Felveszi, elmondom mi a szitu, mire o mondja hogy ok nyugodjak meg nincs akkora gond annyi ido meg nem telt el es hogy azonnal kiszaradna Lily, de elmondja o mit tenne. Adjanak Lilynek hanyas csillapitot, vegyenek tole vizeletet azt nezzek meg es abbol lehet latni hogy mekkora foku a kiszaradas illetve a szajan is lehet latni meg a szagat is erezni. Masfel ora mulva pedig megprobalni itatni piciket, es ha nem hanyja ki akkor nem kell infuzio, persze fugg a vizelet eredmenyetol is. Ezt elmondom Balazsnak is. Kerdezem a doktornot nem e jobb ha haza visszuk Pestre, azt mondja hogyha ezeket megcsinaljak Siofokon akkor maradjunk, de o azonnali infuzionak nem latja ertelmet, plane hogy beadjak az infuziot, lefektetik Lilyt es kifeszitik a karjat es mig csopog az infuzio ugy kell maradnia. Balazs odamegy egy noverhez es kerdezi mikor kerulunk mar sorra, mondja a nover felhaborodva hogy hat beteggel van az orvos meg meg elottunk is vannak. Balazs mondja hogy neki nincs ennyi ideje, kisebb vitaba keverednek a noverrel, aki beszol az orvosnak hogy van egy kis problema, (vagyis Balazs) ugyhogy Balazst beengedik az orvoshoz es elmondja hogy mi van es hogy mikor kerulunk sorra. Mire az orvos kikel magbol, hogy mi varjunk, mert vannak elottunk es kulonben is. Ugyhogy Balazs kozolte hogy irjon egy receptet hanyascsillapitora, mert hogy veny koteles(ugyhogy feleslegesen csesztek le) es majd mi beadjuk neki es visszuk a gyereket Pestre a sajat orvosahoz. A doki irta is a receptet. Persze a korhaz gyogyszertara mar 15kor bezart igy kerestunk egy masikat es ott a parkoloban adta be Balazs Lilynek a kupot. Elott e kezet mosott mar amennyire lehetett egy parkoloban fertotlenitenie a kezet. Lilyt vissza az autosulesbe. Kozben a z otthoni dokinovel folyamatosan vonalban voltam hogy mennyi kupot es hogy uton vagyunk az RMC-be. Mondta hogy rendben azonnal hivja a kollgajat Bokay doktort, mert o most nyaral eppen. Vissza is hvott hogy minden ok, tajekoztatta a dokit varja Lilyt. Megerkeztunk azonnal fogadtak, megmertek a hojet, lazas volt, kapott kupot es feltettek a vizeletes zacsit. Jo alaposan kikerdeztek es megvizsgltak Lilyt. A pisi is erkezett egesz gyorsan. Latszott a kiszaradas, de enyhe, ugyhogy mivel a hanyas csillapito is hatott mar igy elkezdtuk adagolni neki a vizet. Fokozatosan...ez nagyon nem tetszett Lilynek, aki rohadt szomjas volt. 50 ml-kent kapott vizet. 16x 50-60 ml-t es masfel adag B6 vitamint. Szerencsere nem hanyt igy mondtak hogy hazamehetunk. Kapott otthonra egy tasaknyi vitamint amit 2 reszletbe kellett elosztani. Este kapta vizbe,cumiss uvegbe az egyik felet es a masikat reggel. Megebredt 50:40kor Balazs bevitte neki a cumisuveget, megitta es aludt tovabb 7ig. De meg a estenel tartok, hazajottunk es azonnal furdetes, alvas. Nem sokkal kesobb erkezett anyukam a cuccainkkal. Mindent osszepakolt a Balatonon es hozta utanunk. Par dolog maradt lent de azt a tesomek hozzak majd haza. Igy Balazs occse is jott haza anyuval. Csak a kajat pakoltam el, minden mas raert. Faradt voltam nagyon. Pizzat rendeltunk Balazzsal, mert ehesek is voltunk. Lily gyorsan elaludt es aludt is egesz ejszaka. Masnap meg vissza kellett mennunk a dokihoz hogy ujra vegyenek vizeletet. Reggel 9re ott voltunk. Lily nagyon ehes volt. Engedelyeztek neki egy kis kekszet de csak szepen fokozatosan. Csak ugy falt azen kis cukorborsom. Pisit is megint gyorsan produkalt, megneztek es mondtak hogy mar javul a helyzet. Bementunk a Sparba hogy vegyunk par dolgot, mert dietaznia kell. A haztartasi kekszet nem eszi meg es a huslevst amit foztem neki azt is elkivanja a banatba. Hazaertunk es lassan fekudt is le aludn. Fel 1ig aludt aztan ebed de nem igazan evett, mondjuk hogy egy fel haztartasit mert fosfovit nem volt itthon. 16ra Balazs ment legenybucsura. Anyukam 15:30 korul mar naunk volt kertem hogy jojjon at ne legyek egyedul Lilyvel ha vmi tortenne, ugyhogy meg Balazst is elvittem legenybucsuuzni es mire hazaertem meg Lily aludt fel 17ig. Aztan anyu egy kis levest beleimadkozott de nem is tudom hogyan. Aztan mentunk az Arkadba fosfovit kekszet venni meg ragtapaszt es fenistil gelt, mert nyaralaskor rajottem hogy nincs nalam es engem csipett minden allat:( Beszereztunk mindent, Lily jol birta meg a kocsit is kitakarittatam kivul belul, hogy apa oruljon. Aztan irany haza meg egy kis jatek otthon es furdes, keszitettem neki tapszert de nem voltam biztos hogy jol teszem. Vegul odaadtam es 80 ml-t ivott meg beole, nem is eroltettem. Anyu elment es Lily sirt, ugyhogy vegul bementem es alltam a kisagy mellett o meg ellenorizgette hogy ott vagyok e meg, de vegul elaludt. Az ajtajat nyitva is hagytam hogy halljak mindent. Kulnben zarva szokott lenni mig mi ebren vagyunk es utana nyitjuk ki nala. Nyugtalanul aludtam es en is dobalta magat, nyuglodott, nem kellett vele semmit csinalni csak hallgattam, hogy nyuglodik. Hajnal 2kor ebredtem meg es Balazs meg sehol. Aztan 3kor is ebredtem, Balazs meg mindig sehol. Majd negyed 4kor jott az zenet hogy taxiban van es 3/4 4re ert haza. Lily reggel fel 7kor ebredt es latom hogy nincs az arcan a sok ragaszto. Nah mondom ez volt a sok nyuglodes az ejszaka...hogy leszedje magarol. A seb szepen osszehuzodott, de heg az meg van. Kerdeztem a dokinot hogy mit gondol az olyan kenocsokrol amik elosegitik a szep hegesedest. Azt mondta hogy o kulon nem ajanlja de rosszat nem tesz az tuti. Ugyhogy meg agyalok rajta picit de csak picit. 

Szoval ez a mi csodas nyaralasunk tortenete es utozongeje...meglatjuk mi lesz a heggel. Az etvagya egyenlore pocsek de elobb utobb az is helyre jon remelem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr85455701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbitáék 2013.08.12. 13:11:56

Éééééééédes jó Isten!!!! Ilyen pechsorozatot és ráadásul mindennek Lily az áldozata!!! :(((((((( Jaaaaaj, szörnyű volt olvasni és nagyon-nagyon sajnállak Benneteket!!!! :(((
Szegény kicsi Lilyborsó!!! Legyél jól minél előbb és remélem, az a heg sem marad meg sokáig vagy legalább nem lesz feltűnő...
Jaj, de sajnállak Titeket, tudom, mennyire készültél már nyaralni...:(((

PetraésLily 2013.08.12. 14:14:15

@Bóbitáék: ...azt ki is hagytam hogy veletlenul egyszer meg a fejet is bevagtam szegenynek az ajtoba. Annyira bena vagyok:( A kremet megvettem a szemere, mikor ebren van akkor kenem be neki, nehogy belekenje a szemebe.
A nyaralas resze meg...hjajj...orulok, hogy itthon vagyunk. Majd ha megyek dogozni pihenek:)
süti beállítások módosítása