HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Nem tudom mikor volt utoljara ilyen éjszakánk és ami utána volt

2013.09.08. 12:23 PetraésLily

Koran lefekudtem, mert elfaradtan egesz nap, Lily nyugos volt es hat olbe lett volna egesz nap...ugyhogy 20kor en aludtam mar. 10:40kor Lily sirt...Balazs ment be hozza de fel ora mulva is sok sok csond utan siras majd ujra csond. Kerdezem Balazst hogy nem lazas? Azt mondja hat meleg a feje...oh mondom igy nem fog visszaaludni, erre erzi is Balazs hogy ki tudja hogy de kipisilt a pelusbol Lily, szoval vetkoztetes es uj pelus, ja es a legszuperebb, hogy Balazs ment hajszaritoval szaritani a halozsakot mert ugyan ketto van de az egyik a bolcsiben, igy mas valasztas nem maradt. Balazs mondta hogy menjek ki, majd o visszaaltatja, de mondom lazas, ah meg nem adjunk neki semmit. Jo...kimegyek, ujabb fel ora es Lily meg ebren, Balazs nagyon kitarto. Bemegyek megfogom a gyereket hat azota mar tuzforro, ugyhogy gyorsan kapot kupot de vhogy nem ment le a laza, szoval hutofurdot keszitettunk neki, mig Balazs vele volt, addig en lepedot cseretem es jol kiszelloztettem. Uj pizsit kapott es betettem a kisagyba es szinte azonnal elaludt. DE 2 orankent felkelt, nem kellett bent strazsalni nala de be kellett menni megsimogatni, lazas nem volt. Sajnaltam nagyon, gondoltam reggel sokaig alszik, de 6:15kor hallom hogy beszelget. Elkeszitettem a tejcsit, feloltoztettem es mar meleg volt a buksija:( 37,4:( Mentunk volna Vacra, Balazs huganak van a szuletesnapja , de igy nem...Megitta a tejcsit es jo kedve volt, jott ment, de a hoje csak emelkedett, igy most szajon at kapott lazcsillapitot, mert hogy nagyon megy a hasa:( Vegul ugy dontottem felhivom a doki nenijet is es mondta hogy a laz szerinte az oltastol a hasmenest meg kb. barhol osszeszedhette. Nem nagyon eszik szilardat, de egyebkent is mondta a dokineni hogy dietazzon es vegyunk Smectat es Sodioralt. Apukam epp jott hozzank ugyhogy o hozott nekunk es Cebion cseppeket is. A cebion cseppet gyorsan oda is adtam Lilynek es a smecta felet is megitta, pedig borzaszto a szine, mondjuk almaleben oldottam fel neki. Mindenesetre ugyes volt. Kibirta ebedig, mondjuk Balazs elvitte fel orara setalni es kozben vettek kenyeret. Hogy apu itt volt az is sokat dobott a hangulatan es 7:40kor kapta a lazcsillapitot de szerencsere delig nem lazasodott be.  Nagyon remelem hogy mar nem is fog. 

Deeeeee, belazasodott, ugy kelt, pedig aludt 2 es fel orat. Ki volt pirulva az arca:( Kicsi manom. Kapott lazcsillapitot de szajon at, ugy gyorsabba hat azt vettem eszre. Uzsizott egy kis rizst mert ebdelni nem nagyon akart. Aztan 4kor elmentunk setalni, ebbol az lett hogy vegig cipeltuk. Majd jottek Balazs anyukajaek, ez jo volt, mert szerintem becsavarodtunk volna Balazzsal. Megvacsiztunk egyutt es furdetes utan elmentek. Balazs is:( aminek most oszinten mondom, szep nem szep nem orultem...tudom hogy Lily ebredni fog es szerintem lazas is lesz. Jobb ha ketten vagyunk, persze egyedul is lehet barmit kivitelezni de egyutt jobb.

Faradt vagyok...ez nem panaszkodas csak igy erzem...miota Lily elkezdte a bolcsibe beszokast nyugtalanul alszik, felkel...nem tudom ez miert van, de nem tetszik es nem csak azert mert igy en sem alszom, hanem, mert ez nem egy rossz szokas hanem vmi ezt valtja ki, gondolom a bolcsi, az uj dolgok, a valtozas. 

Oszinte leszek elbizonytalanodtam...nem tudom, hogy ha fel evvel kesobb kezdi a bolcsit is ugyanez lett volna?!

Vasarnap szerencsere laztalanul kelt es az ejszaka is jol aludt es reggel 7kor kelt fel. A delelottot is jol birta, csinaltunk kozosen nudlit:) Ebedkor kicsit kellett gyozkodni de vegul evett belole:) 

Ugyan a laz ugy tunik hogy elmult de most folyik a nozija a valtozatossag kedveert:( De jo, hogy mindig van vmi...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr835499218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása