HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Történések

2013.07.24. 10:23 PetraésLily

Nagyon reg nem irtam, pedig annyi minden tortenik,  vhogy azt erzem hogy egyre kevesebb az idom vagy nem jol osztom be, bar azt hiszem azert probalom odatenni magam, mert vegul lett sargabarack lekvarni, ugyan nem sok, de nekunk eppen eleg es mivel tesom adott sok paradicsomot a kertjebol meg bazsalikomot, jah es petrezselymet igy adott volt hogy akkor paradicsomos pestot keszitek. 3 es fel uveg lett, ez sem sok es nem az az igazi igazi pesto, mert annyi idom mar tenyleg nincs hogy mozsarban torjem szet a bazsalikomot es vegyitsem olivaolajjal, fenyomaggal...stb...mert akkor meg most is a nem letezo mozsaram felett allnek, ugyhogy en bevagtam a keses apritoba mindent.

Balazs szerdatol itthon volt es ugy de ugy orultem neki, aztan beteg lett, ez a mi formank es Lily is de neki csak az orra folyt de o gyanus, mert a jatszoteren a szeme is konnyezik...ugyhogy lehet allergia. Sajnos en allergias vagyok sok mindenre, ugyhogy nem csodalkoznek. Azert remelem a nyaralasig elmulik, mert a porszivot nem lenne jo vinni. De az hogy Balazs itthon volt nagyon jo volt, az occse is meglatogattt minket es a huga is bar o masnap indult a Nepligetbol Becsbe. Tesom is haza erkezett Valenciabol, ugyhogy vasarnap atmentukn hozzajuk es Lily kapott tole egy fekete, fiu babat:) Nagyon szereti Lily, olelgeti, hurcolassza magaval. Tegnap a jatszoterre is levittuk, de ugy vigyaztam ra, mindenki megcsodalta, feltem hogy elveszitem, otthagyom vmi. En meg kaptam ket taskat is, ugy orultem. Persze Balazs rogton mondta hogy megvan a szazegyedik taskam is, pedig nem igaz...jo jo van sok de azert szaz nincs es az is igaz hogy most azert surun nem valtogatom, de ha majd ujra dolgozom:) mert hogy kozeleg az ido. A Gyedrol lemondo nyilatkozatot mar megtettem es lassan ujra aktiv allomanyban leszek.

...nah es akkor Lily...egy kis hiszti kiralyno es zabagep, ugy nem lehet enni hogy o ne enne. A gyumolcsot zoldseget szerencsere szereti, rantott tokot ettunk egy hetig es ujabban a hus is bejon, ma anyukam altal keszitett fasirtot evett petrezselymes krumplival. De a barack, dinnye, banan, cseresznye csak ugy nyomja be, persze a bulata meg mindig dobogos. Reggelire viszont a peksutiket kedveli, a kakaos csigaert olni tudna. Az egyedul eves meg nem nagyon megy es asszem ez az en hibam, mert o mar nyul a kanalert, de olyan kis bena, ugyhogy lustasag alapon inkabb en etetem, de ezen valtoztatni kell. Nos tehat az etvagyaval nincs nagyon gond igy a nagy melegben sem es fo etkezesekre pedig megiszik 120 ml vizet. Gyumolcslevet ritkan kap, csak mikor eszembe jut, hogy je az is van itthon. :) Egyre ugyesebb mindenben, szepen setal, viszont nem engedi hogy a kezet fogjuk, igy tortent hogy esett egy hatalmasat es jol lehorzsolta az arcat:( aztan a Varosligetben okulva hogy elesett, nem engedtuk hogy csak ugy egyedul setalgasson, hanem fogja a kezunket, nah ebbol olyan hiszti lett, hogy Balazzsal alltunk, mint akik nem ertik mi lelte a mi edes, cuki gyereunket, mert levetette magat a foldre es fetrengett, folyt a taknya es ugy fetrengett, belement a por, a kosz , mivel a jardan muvelte es a mellette levo porba igy a biciklisek kikerultek...nem tudtuk Balazzsal meddig varjunk, illetve ok, ameddig befejezi, de nagyon kellemetlen volt es hat felvettem, nem szoltam hozza semmit csak felvettem. Ugyhogy most mar 'rutinos"kent viszunk babakocsit es ha hiszti lesz bevagom a babakocsiba es ott hisztizzen, mert igy hogy olbevettem, asszem nem volt tul jo. Pedig hat csak a kezet akartam megfogni. Nah, ezt most gyakoroljuk. Meg a homokozoban lehet mezitlab de ha setalni szeretne akkor felvesszuk a szandit. Ez eleg nagy tortura...a multkor rohantam utana a szandallal, o meg elolem es mire kiert a napos reszre mar sirva meg is allt, hisz egette a talpat a talaj, remelem ebbol tanult es vegre nem kell megeroszakolnom, hogy felvegye a szandalt. 

Reggelente fel 7kor kel es ketszer alszik, nem is eroltetem az egyet. A bolcsi ugyis lassan itt van, ott kenytelen lesz atszokni, adddig mig itthon vagyok vele hagyj aludjon ugy ahogy szeretne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr575420508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása