HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Védőnő

2013.07.02. 15:32 PetraésLily

...mert hogy mar vedononk is van. Fura erzes. Kicsit szkeptikus is voltam hogy most meg aztan minek?! De jol van legyen, gondoltam ugy se fog jonni hetente. Azt ugye irtam hogy igy elsore nem volt szimpi de gondoltam ne iteljek elsore, jojjon el hozzank aztan meglatjuk. Jott ism kedden...14re volt megbeszelve...

Delelott Reni vigyzott Lilyre es en 13ra igertem magam. 12:53kor csorog a telefonom, mikor a kozeli tescoban epp fizetek hogy: Jo napot kivanok a vedono vagyok itt vagyok a kapuban, de nem tudja mit kell nyomni. Mondom, udvozlom, en se tudom mit kell nyomni de 14 orara volt megbeszelve, ugy tudom. Mondja hogy igen igen, korabban vegzett. Mondom ez de franko, ok akkor varjon meg. Siettem haza, lepakoltam fogtam a 2 karton asvanyvizet(de mostmar be regisztralok a tesco onlinera) meg a popsitorloket es mentek ki a vedonoert. Epp dohanyzott, nem tetszett...

Aztan felmentunk Reni nyitott ajtot, bemutattam oket egymasnak. Rogton kerdezte hogy Reni mennyit vigyaz Lilyre, de teljesen oszinten elmondtam hogy alt. hetfo-szerda 4-4 orat. De mint ahogy most is volt epp kedden vigyazott ra.  Reni elment vedoneni leult, Lilynek nagyon nem tetszett. Bujt Renihez, hozzam...A vedono azert jott elvileg hogy az 1 eves sztatuszt megejtsuk, hogy dokumentalva legyen, erre mar itt van nalunk 1 oraja mikor kerdezi hogy jovo het penteken be tudunk e menni az 1 eves statuszra hogy megcsinaljuk, visszakerdezek, hogy hat nem azert jott most? Belemelyed a papirjaba, felnez hogy tenyleg, de elfelejtette hozni a papirt...hogy akkor megis csak menni kene. Mondom csak o felejtette el akkor jojjon o inkabb, beleegyezik, jon jovo kedden is. Juhejj...Lily oltasi konyveit tanulmanyozta kulnben 1 oran keresztul illetve a Lily szuletesi sulyat konyvelte es hoszat, fej korfogatat es az AGPAR-ja erdekelte(ha jol irom). Mondtam hogy kint nincs ilyen, erre egy papiron csak megtalaltam: 9/9 :) Az asszem eleg jo. Rakerdezett Lily meddig kapott csak anyatejet en meg ravagtam hogy 4 honapos koraig de ez nem igaz, mert vmikor 3 honapos volt hogy tapszert is kapott,de mostmar mindegy.

Most sem volt kifejezetten szimpi a neni, de ugy kulonosebb gond nincs vele. Ugyan nem tudom hogy neznek ki a vedonok, de nem igy kepzelem. :) Kerdezte van e kerdes mondtam hogy nincs. Visszakerdezett hogy tenyleg? Mondom tenyleg. Mult het penteken votunk az orvosnal ugyhogy ott megkerdeztem mindent amit szerettem volna az immunerositessel kapcsolatban. 

Kerdezte a vedono, hogy tervezunk e meg egy gyereket es mondtam hogy egyenlore nem, de ezt a temat nem is forszirozta. 

Ezen is tul vagyunk...jovo heten folyt kov...:)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr375387882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbitáék 2013.07.02. 21:58:33

Na, én már ott lefagytam, hogy cigizett...:((( Tudom én, hogy orvosok is cigiznek akár, meg ez nem intelligencia kérdése, hanem szenvedélybetegség, de akkor is. Nem tudom, van-e fogalma róla, hogy miután elszívott egy szál cigit, még mennyi ideig ereget ki a száján füstöt, ha ő maga nem is látja? Szerintem nincs. És ő megy akár egy újszülötthöz is? Eszem megáll. Szerintem puszipajtik nem lesztek soha, ahogy elnézem...

ziziman 2013.07.02. 22:10:13

Nekem nem szimpi :(((( Bocsi, de végig az én védőnőm volt előttem, ugyanez a kategória, tök ugyanez, csak nem cigizik - vagyis nem láttam még. Üdv a nemszeretem védőnénik világában. Még jó, hogy csak most lett, mert most már nem kell vele sűrűn találkozni. :D

PetraésLily 2013.07.03. 14:31:05

@Bóbitáék: Engem nem zavar hogy cigizik. Az zavar hogy hozzank jott es KOZVETLENUL ELOTTE cigizett es kezet sem mosott nalunk:( szerencsere Lilyvel nem erintkezett. Meg ugy vagyok hogy vedono ne dohanyozzon, nah...Ugy vagyok vele hogy sajat elmondasa szerint is nem nagyon kell nekunk talalkozni, fokent miutan kozossegbe fog jarni, az meg meg 2 honap.

PetraésLily 2013.07.03. 14:32:06

@ziziman: Engem is ez vigasztal, hogy nem kell surun latni, de Balazs nagyon nincs oda hogy masik dokinohoz fogjuk hordani Lilyt, mar most ragja a fulem...

norus 2013.07.03. 21:10:12

Sajnálom a rossz tapasztalatot :( Durva ez a cigis dolog... Mi szerencsések vagyunk, egy tündér a védőnőnk, és imádja Mórt.
Balázs vissza akar menni az előző helyre?
süti beállítások módosítása