HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Elkezdtem aggódni

2013.08.15. 09:28 PetraésLily

Az aggodalmam oka a bolcsode...kozeledik, nagyon kozeledik. En hulye meg elfelejtettem mikor van a szuloi es most meg szunet van a bolcsiben es csak aug. 20-a utan lesznek csak, de gondolom a szuloi is ez utan lesz, mondjuk irtam nekik egy mailt, hatha arra valaszolnak meg hogy miket kell beszerezni Lilynek a bolcsi kezdesehez. Gondolom pelenkat, popsitorlot,popsi krenet, fogkefet, fogkremet kell vinni de a tobbirol fogalmam sincs. Jah hogy jelet kell valasztani Lilynek, volt egy jo otletem, nem is tudom kitol hallottam, de Balazs leszavazott, az Apple alma, amibe bele van mar harapva...:D nah jo lehet tenyleg hulye otlet:)

Szoval a bolcsi nagyon itt van a nyakunkon es bar Lily tenyleg nagyon ugyes, ertelmes. Mindent ert mert amit mondok neki, persze van mikor ingatja a fejet, sot mondja is hogy nem - nem. Vagy pl. ha mar "rosszat" keszul csinalni, akkor oda sem kell neznem, mert jelzi hogy nem-nem es csinalja is amit nem lehet. Imad a konyhaban lenni velem, ugyhogy karacsonyra szerintem vmi kis konyhat fog kapni, de a mosogepben is szeret logni, szinte bebujik, sot multkor bekeszitettem egy mosast de meg nem inditottam el, mert a tobbi ruha meg nem szaradt meg. Erre egyszer csak kerdezem Balazstol hogy: Te megy a mosogep? Hat nem Lily elinditott egy mosast??? Ket gombot kell hozza megnyomnia, egy olyan jo istenes 2 es fel oras mosast inditott el...de orultem...:D Szoval olyan kis onnallo es mar egesz nagylany, csak en tudom valojaban milyen kislany meg, hogy hogyan tud bujni hozzam, hogy hogyan oleli at a labam es szorit magahoz vagy hogy a nyakamba hogy tud csimpaszkodni, egyszeruen imadom. Tegnap egy olyan este volt most, mar merek rola irni, mert eddig nem akartam, hogy en tettem le aludni Lilyt mostmar ugy 3 hete mindig Balazs tette le. Mivel Balazs rosszul volt tegnap, egesz nap fekudt igy este o mondta hogy tegyem le en Lilyt. Mondtam hogy ok, megitta a tapszert a csajszi, nyujtozkodott vagy 3at es elaludt a karomban. Neztem, most sokaig neztem...simogattam a fejet, hianyzott ez. Vhogy igy van vege nekem a napnak. Ugyhogy Lilyt Balazs is leteheti aludni:) Hurra, hurra, hurra...:)

Mint mondtam egyre okosabb, ugyesebb, azt gondolom, hogy engem jobban meg fog viselni az "elvalas" mint ot, hisz gyerekek tarsasagaban lesz. Megneztem ujra a bolcsi programokat es mennek majd lovaskocsikazni, foznek majd egyutt, lesz Mikulas, Karacsony amire keszulnek majd. Szoval tudom hogy jo helyen lesz. DE!!! Az alvas...kettot alszik, nem tudom mennyire fog konnyen menni az atallas az 1 alvasra es hogy a beszoktatas alatt hogy fog aludni, azt hiszem az eleg nehez idoszak lesz. Ugy tervezzuk hogy Balazs viszi reggel es en megyek erte delutan. Jo sokat leszunk tavol egymastol...:( Tegnap egy anyuka mondta hogy o bizony nem megy vissza dolgozni(3 gyereke van), mert fel 7kor indulna dolgozni es fel6ra erne haza es akkor mikor van a gyerekeivel?! Ertettem az indokat, nagyon is...de ennek ellenere is azt gondolom, hogy nekunk ez igy lesz jo. Elobb utobb ugyis visszamennek dolgozni, mert foallasu anya nem birnek lenni, talan pont azert mert ez egy NAGYON durva melo, durvabb mint amit a BT-nel csinalok...

A felelmem hogy nem fog meg jarni Lily szerencsere nem igazolodott be, mert nagyonis szepen setal, jar kell es mostmar nem is igen esik el, de ha igen akkor abbol baj van. A kezemet is megfogja mostmar es lehet vele igy setalni. Azert kilometereket nem tesz meg. Ha elfarad felkeretszkedik az olembe, en meg hulye vagyok es felveszem...pedig mar tobb mint 10 kilo, bar most biztos fogyott kicsit, mert ugye dietazik.

Az esti furdest tovabbra is Balazs csinalja es en csatlakozom hozzajuk picit kesobb., de mostanaban folyatni KELL a csapot. Ez nem tudom honnan jott vagy miota tart en most vettem eszre 2 napja. MOST nem zavar , de kesobb fog...nem akarom hogy folyton follyon a csap es pazarlas is, ugyhogy matol nincs folyo csap.

A folyocsap kerdes is le tudva:) Nem volt belole hiszti, egyszeruen masnap mar nem is akarta folyatni es kesz. Bar minden ilyen egyszeruen megoldodna.

Szoval felek...mert reggel lehet nem is fogok Lilyvel talalkozni es akkor csak delutan...mit fog hozza o szolni es vajon en mit? A bolcsit nem lehet hivogatni hogy ugye jol van a gyerekem? Raadasul Balazs viszi majd reggel Lilyt...kerte Balazs hogy az elso heten en is menjek veluk, de ugy gondolm hogy az nem jo senkinek. Nem hogy tolem is el kell valnia Lilynek de meg ott is hagyjuk vhol...csak Balazs nagyon nem birja ha Lily sir. Pedig szerintem fog, eleinte biztos.

Mostanaban az eves is "gond", nah nem azert mert nem eszik, hanem mert csak azt amit akar...dietakor csinaltam fini levest kivettem a krumplit belole es meg sargarepat is engedelyeztem: NEM KELLETT neki...jo akkor csinalok rizst, megette. Masnap NEM KELLETT a rizs, adom neki a krumplit a levesbol, az sem, ok krumplipure, megeszi, masnap nem...es razza a fejet hogy nem o ilyet nem ker. Vagy reggeli kakaoscsiga, razza a fejet nem ker...majkremes kifli Igeeen...nem tudom a bolcsibe mi lesz mert ott az lesz enni ami es nem lesz masodik variacio.

A munka reszetol nem felek vmiert az eletemnek, pedig sok ujdonsag van...majd lesz vhogy....remelem...mert Balazs azt mondta sehogy sem lesz ez jo...:(

Megsugok meg vmit...nyaralas elott felmerult bennem a gondolat hogy talan jo lenne kisteso Lilynek, ugy szereti Adamot es Danikat is a jatszoteren (persze ez azert sokat nem jelent), hogy nem vetettem mar el elsore is a teso gondolatat. Balazsnak is mondtam, o nevetett, hogy jo hogy visszamegyek dolgozni. Visszajottunk a nyaralasbol es rajottunk hogy erre az egy szem gyerekunkre se nagyon tudunk vigyazni. Varunk meg a masodikkal.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr215457307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.08.15. 13:04:46

Szeptembertől lesz bölcsis?
Az eleje biztos nagyon rossz lesz. Neki is, de inkább nektek. De szépen idővel megszokja, és szeretni is fogja, ne aggódj :)
Tényleg nagyon ügyes nagylány már :)
Mórnál nagyon látszik, hogy ő fiú és nem az a bújós típus. Így nálunk tervben van majd egy húgi, meg talán még egy gyerkőc :) Egyke, ha rajtunk múlik nem lesz, az nagyon rossz. István egyke és nagyon fájlalja, hogy ő sose fogja tudni milyen a testvéri szeretet. Mert ugye lehetnek harcok, de a végén mindig van valaki az ember mellett. És a tesó nem ugyanaz, mint a szülő. Szóval nála kérdés sem merül fel arról lesz-e a tesó, mert nem akarja, hogy úgy nőjön fel, mint ő. Tudom nálatok lesz, csak mg idővel. Én is akarok dolgozni kicsit a két gyerek közt, az kell nekem, hiányzik :)

najovanmar 2013.08.16. 20:15:17

Petra! Szuper jó anyuka vagy! Ne hülyéskedj: hogy Te nem tudsz vigyázni Lily-re? Sztem az én vagyok, aki nem tud vigyázni rá...
A bölcsivel semmi gáz nem lesz, mert Te ezt akarod, ergó Lily-nek is jó lesz. Amúgy minden gyereknek jót tenne egy kis bölcsi (de kevesük anyukájának van annyi vér a pucájában, mint Neked), csak a szocializmusban jól beleverték anyáink fejébe, hogy 3 (!) évig otthon KELL maradni a gyerekkel, mert akkor lesz belőle boldog felnőtt (JESSZUSOM). Persze ezt elfelejtették anyáink orrára kötni, hogy nyilván a gyes-t benyomni a zsebükbe olcsóbb volt(ahogy most is), mint fizetést adni, meg így munkanélküliség se volt. A többi gazdasági és társadalmi vonatkozást nem is említem. Anyáink meg a a mi hülye fejünkbe verték ezt bele (már akiébe, ugye) és persze az egész hímsoviniszta társadalom is azt várja el, hogy ne legyen 3 évig önálló kereseted. És még csodálkozunk ha egy nő NEM TUDJA otthagyni az őt és gyermekeit bántalmazó emberét?
Mindig kiakadok a képmutatáson, de ami az "adjam bölcsibe/oviba/táborba a gyerekemet vagy ne?" című műsorszám alatt megy Magyarországon, kiborító. Miért nem nyitjuk ki a szemünket? Nézzünk már körül, ugyan melyik államban zárják rá a lakásajtót három évre egy szabad emberre? Hülye példa, de még az üknagyanyám is cipelte magával a dédapámat a mezőre kapálni már három hónaposan. Soha, sehol, senkire nem kényszerítették rá, hogy feladja az életét azért, mert gyermeket szült. Királyok, királynők, földművesek, polgárok, középosztálybeliek,feketék, fehérek, spanyolok, ausztálok régen is és napjainkban is pár hónapot kaptak/nak és aztán húzhatnak vissza dolgozni. A világ nem változik, csak bizonyos embertársainknak kellene ráébredni, hogy a nők nem maguknak, hanem NEKÜNK szülik a gyereket és ez mindannyiunk felelőssége.
Hagyjuk már a sárdobálást és a bűntudatkeltést, azért mert valami tök normális dolgot csinálsz: vagyis elhelyezed a gyermekedet valahol, amíg dolgozol. Mennyivel könnyebb lenne, ha kapálnunk kellene:) Üknagyanyánknak tuti senki nem mondta, hogy "anyuka, a gyereke LELKÉNEK nem fog jót tenni, ha ilyen hamar visszamegy dolgozni".
Szóval: a lehető legjobbat teszed Lily-nek, így lesz belőle talpraesett, nyitott, gondolkodó ember, aki azt látja, hogy az anyja nem csak őérte él és tiszteli magát annyira, hogy legelőször saját magának akar jót (önző az ember). Paradox módon ettől gyermekének is jó lesz...
És nagyon örülök, hogy nem lesz belőled hülye-frusztrált-házisárkány-semmineksemörülő-begubózó-gyerekeinekélő (nanemá!)- ingyombingyom ANYUKA. Hanem ezen kívül sokkal több is leszel. Hiszen a munka nemesít:)))

ui: és most senki nem jöjjön azzal, hogy a gyereknevelés a legszebb munka-hivatás, mert körberöhögöm

ja, és én szóltam, uff
süti beállítások módosítása