HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Töki pompos története

2013.02.22. 11:32 PetraésLily

Dancsi irta egy emailjeben hogy toki pompost keszit a csaladjanak en meg megiigyeltem es kertem hogy kuldje el a receptjet - http://www.nosalty.hu/recept/toki-pompos

Nezegettem a receptet, mondom, ok, szinte minden van itthon, de miert nem irjak hany szem krumpli kell a recepthez, irtam is Dancsinak hogy vajon direkt nem irja a recept?! Kb. eltelt egy fel nap es latom, hogy megis csak meg van adva a mennyiseg - 3 kozepes krumpli:) Eltelt kb. 1-2 het mire odajutottam, hogy nah akkor elkeszitem. Mondjuk en mindent bepakoltam a kenyersutogepbe es ott dagasztottam/kelesztettem. Jol kitalaltam ezt tegnap hogy mindent elokeszitek, a hagymat felvagom, a sajtot lereszelem, krumplit megfozom, osszetorom..stb...es a teszta hozzavalokat is odakeszitettem csak a vizet nem adtam hozza de azt is kimertem, gondoltam akkor inditom el, mikor Lilyvel elindulunk setalni es mire vegez a gep hazaerunk es tok frissen lesz kesz mikor Balazs hazaer. Nah, ebbol az lett hogy ebedre sutni akartam krumplit magamnak erre a tuzhely levagja a biztositekot, mondom ok, semmi gond, felnyomtam. Ezutan a suto tovabbra sem mukodott, de a suto legalabb igen...hivom Balazst mondja nem tudja mi lehet. Hivtam egy villanyszerelot, aki majd ma du. fog kijonni. Tepelodtem mi legyen es vegul atmentem anyuekhoz megsutni. lily fel 16kor kelt. Betettem a kocsiba es indultunk is. A tesztat beletettem a tepsibe es ugy vittem...jol megfazott szerencsetlen, mert a kocsiba azert nem volt tulzottan meleg, aztan ugye a levegon is volt...aaaa....mig Lily uzsizott a teszta sult. Vittem minden hozzavalot, de azt meg tudni kell hogy a mi tepsink nem kompatibilis anyumek sutojevel ugyhogy a tesztt at kellett banyasznom egy masik tepsibe...mar eskuszom sajnaltam azt a tesztat...Lilyvel annyit voltunk kb. levegon, mig elmentunk postara Norinak feladni egy mini csomagot aztan felvettuk Balazst az Orson. A kocsiban nyugos volt Lily de aztan otthon mar beke volt:) A toki pompost mar a mi tepsinkben hoztuk haza es otthon meg is kostoltuk...isteni lett:) Mindenkinek csak ajanlani tudom:) Ugyhogy koszonjuk szepen Dancsi...:)

Nah es a slussz poen...a sutonek nincs baja, csak ha leveri a biztositekot akkor az orat be kell rjta allitani es csak akkor lehet hasznalni...kiraly...azert a villanyszerelo jon, mert ettol fuggetlenul sokszor levagja a biztositekot es ez igy nem franko...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr255098128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.02.23. 11:51:16

Na majd ha egyszer már nem kell diétáznom, ilyet tuti fogok enni, mert nagyon jó néz ki és szerintem én imádnám!
süti beállítások módosítása