HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Napirend volt nincs

2013.06.22. 08:16 PetraésLily

...es nekem nagyon hianyzik...

DE LILY MAR JOBBAN, sot penteken mondta a doki hogy GYOGYULTAK vagyunk, illetve Lily. Kiutesei lettek a magas laztol, melegre jobban elojonnek, mkor lezuhanyoztatom picit halvanyulnak, de foleg a hata. Napjaban 3szor furdik picit. Az orra viszont meg mindig folyik, ugyhogy porszivozom renduletlenul. Nem sok levegot kap az orran.:(

Pentek estere mar Balazs is es en is hullak voltunk, de tudtuk kemeny ejszaka var rank, de kibirjuk. Dorival beszeltuk hogy erre nem lehet felkeszulni. Ugyhogy Lily furdott, kapott tapszert, egyszer csak elforditotta a fejet es elaludt, bekentem az inyet es betettem a kisagyba, egy szal poloba es pelenkaba. Picit aggodtam hogy fazni fog...Mikozben furdott en mindket legkondit beuzemeltem es probaltam jol lehuteni a lakast, no meg az o szobajat, mert ott nincs legkondi. Mig Balazs ebren volt 22ig addig zarva volt az ajto, de aztan kinyitottuk az o ajajat es az erkelyt is. Tenyleg probaltunk mindent elkovetni hogy idealis korulmenyeket teremtsunk az alvasahoz. Egesz ejszaka fent voltam hol rovidebb hol hosszabb idore, de Lily aludt:) 4:19kor behajtottam az ajtajat, resnyire, hogya feny ne zavarja meg. Erre 4:53kor ebredt, de ugy hogy allt a kisagyban, sosem szokott. Fekudni szokott...most viszont nyujtotta a kiskezet hogy vegyem ki. Visszafektettem de hasztalanul...:( Tisztaba tettem, atoltoztettem, kiszivtam az orrat es jott a tapszer. Nagyon nyugos volt...ereztem meg faradt...vegul 6kor mar mindkettonket kiboritott es hozzateszem sem Balazs sem en nem repestunk az oromtol, hogy ilyen koran kelt de az hogy o extra nyugos volt hat...ugyhogy mondtam Balazsnak en megprobalom letenni aludni es el is aludt, lassan 2 oraja alszik. Ez volt csutortokon is de pl. tegnap 5:45kor ebredt de akkor nem aludt vissza, viszont 8kor mar dog faradt volt. Ugyhogy fogalmam sincs hogy alakul a napunk, mennyit fog aludni...stb...orulnek ha visszaallnak, ha nem is a 7 orai kelesre, mert a doki neni is mondta hogy nyaron korabban kelnek a gyerekek a meleg miatt es hogy korabban kel a nap. Jah es hogy betegsegekkor a gyerekek hajlamosak uj szokasokat felvenni(leginkabb rosszakat).Lilyn azt latom, hogy iszonyat hiszis...de durvaaaaan...ugy ki tud boritani. Most hogy mar tudom nem beteg, kezdem visszaszoktatni hogy nem logunk anyan egesz nap es egyedul is tudunk jatszani, nem sirunk mindenert, stb...remelem az alvas is visszater a regi keresvagasba. A 6 orai kelessel ki is bekulnek:)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr875373049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.06.22. 13:01:43

A betegség mellé meg ez a hülye meleg is... extrán borít mindent. Ha nem is olyan komoly, de napiredünk nekünk is volt... volt! Most megint 2x alszik napközben, többször cicizne, nyűgös.... és mire majd megszokjuk, visszaesik a hő 10-15 fokot. Jó, nem?

Bóbitáék 2013.06.22. 13:50:57

Örülök nagyon, hogy elmúlt a láz, ez a nátha viszont kiborító... :(((( A koránkelésről meg nem is beszélve! Nagyon rossz ez, én is tudom, plusz a meleg, meg a hiszti... Ajjjaj!! Sajnos most minden szélsőséges nálatok, nyilván a túlélésre játszotok. Mielőbbi javulást kívánok Nektek minden téren!!

PetraésLily 2013.06.23. 15:37:17

@ziziman: En nagyon vartam a jo idot de ez mar hoseg. Lilyt joforman ki sem viszem a levegore, persze most a betegsege miatt is, de ez igy nincs jol.
Lily rakapott az 5 orai kelesre, ma 5:03kor kelt, kapott tapszert es visszatettem a kisagyba, picit jajongott aztan aludt. Remelem nem szokik erre ra...lehet szomjas lesz?

PetraésLily 2013.06.23. 15:41:01

@Bóbitáék: Ahogy mondod a tulelesre, foleg hogy Balazs egesz jovo heten csak keson este fog hazajarni, azt hiszem zombi leszek. Pedig mar tenyleg nem beteg, jo persze az orrat szivni kell, de ennyi, jah meg pottyos ha meleg van, ergo ha kiviszem a levegore es az olyan nem szep latvany. Picit tartok is tole hogy mit fognak szolni a jatszoteren, lehet megijednek majd tole, pedig tenyleg nem vinnem ha fertozo lenne. A hiszti meg jujj...nagyon erosnek kell lennem...

norus 2013.06.24. 09:40:27

@PetraésLily: Móron is van meleg kiütés, sok babán van, tiszta pötty mindenki :) Én hintőporozom kicsit este, hogy ne izzadjon be annyira, de így is vannak még. Ne félj senki nem fog megbotránkozni :)
Örülök, hogy jobban van Lily :)
süti beállítások módosítása