HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Az elsö igen csak nem tökéletes nyaralás - I.

2013.08.10. 21:59 PetraésLily

Sajnos, de ez van, mert arrol nem tudok beszamolni, hogy huuuuu, de jo volt minden es eletem legszebb nyaralasa(bar ezt mondjuk sejtettem:))

Pedig...hetfo reggel mosolygosan keltem, pattantam ki az agybol, Lily hetkor kelt, teljesen idealis. Osszepakoltunk. Balazs szentsegelt parat hogy nem igaz hogy ennyi cuccunk van es hogy minek ennyi minden es ha kisebb kocsink lenne?! stb...stb...vegul befert minden, par sört hagytunk itthon. Foztem elore par napra. Mozzarellas, paradicsomos husit rizzsel, lecsot es volt meg pici maradek rakott krumpli. Plusz sutottem egy baracklekvaros kalcsot es hernyo kifliket hogy nehogy ehen haljunk. :) 10 korul indultunk meg mentunk tankolni is. Lily mondjuk azonnal bealudt, a tankolas sem zavarta, pedig jol eltoltottuk ott az idot. Kb. fel oraval az erkezes elott ebredt Lily. Kapott inni es almat es tok jol el volt. Tesomekkal kb. egyszerre erkeztunk az apartmanhoz, Balatonszemesre. Bazi meleg volt. Az apartman ket szintes fent ket szoba es egy wc meg gardrob es lent egy nappali, furdoszoba es a konyha. Kipakoltunk, ebedeltunk, Lily 3kor fekudt le, eloszor a lepcsohoz kozelebb eso szobaba fektette le, de ugy iteltem hogy jobb ha a nagyobb szobaban alszik ott jobban jar a levego, szellosebb, es 2 ablak is van rajta, ugy tudok huzatot csinalni(nah nem...:() aludt egy orat es utana irany pancsolni de ezuttal meg csak az apartman medemcejeben. Jol erezte magat de nem volt a hogy ki se se lehet szedni a vizbol. Jelezte ha ki akart jonni es azt is ha vissza ohajtott menni. A teraszon pedig piheneskepp jatszott a vizes homokozo keszletevel. Bandi is ott sertepertelt korulotte, o egy 2 eves kisfiu, aki a tesomek szomszedjaban lakik(Budapesten), van novere Vera, o mar 4 eves, de nem baratkozos kislany egyaltalan. 

Az ido remek volt, sot tobb mint remek, tul meleg volt:( Az apartmanban viszont nem volt legkondi, szakadt rolunk a viz, a szobak levegotlenek voltak, borzaszto volt...Lily nyugtalanul aludt el es 1szer meg is ebredt. En szinte nem is aludt es Balazs sem es akkor a dog meleghez meg hozzatarsult az hogy az apartman konkretan a vonay sinek mellett van, igy ha kinyitottad az ablakot a vonattol nem tdtal aludni ha becsuktad az ablakot akkor nem kaptal levegot, nos mi az elso mellett dontotunk, mind Lily mind a magunk reszerol es Lily egy szal poloban aludt.

De nagyon elore szaladtam, az elso nap ugye delutan medencezes volt, rityi rotyi. Tesom hozott ki sargadinnyet, uvegtalban felszeletelve es azt ettek a gyerekek, meg mi is. Lily ott maszkalt tesom korul es kapott o is sargadinnyet de o inkabb csak szorakozott korulotte es ekkor tortent a BAJ...tesom kezebol kiesett a tal ami ripityara tort, Lily pedig utana zuhant, Balazs meg repteben elkapta, nem is tudom hogy volt ilyen reflexe, de egy szilank igy is elerte Lily jobb, also szemhejat, dolt belole a ver. Lily es a ruhaja pillanatok alatt lett tiszta ver. Probalam zsepivel elallitani, de nem tudtam. Tesom gezlapokat hozott es jeget, ez mind masodpecek leforgasa alatt. Bandi anyukaja, Niki mondta hogy a surgossegi Siofokon van, ok tavaly voltak Bandival, mert neki az alla hasadt fel. De pont ott volt a tulaj aki mondta hogy Szantodra ha jol emlkszem hogy odamenjunk az kozelebb van es ott is van ugyelet. Ez este 7kor tortent. Balazzsal ugy ugrottunk a kocsiba furdoruhaba, a papucsomat ugy hozta utanam a tesom es a szopitaskat. Szantodon vagy hol tenyleg van ugyelet de ott annyit tettek hogy elallitottak a verzest mert en nem tudtam. Azt se tudom Lily hogy engedte hogy a szeme alatartsam a zsepit/gezt hogy ne verezzunk ossze mindent, bar mi veresek voltunk. Mindenhol azonnal fogadtak, mondjuk nem csodalom, gondolom a ver oket is megijesztette meg a kisbaba latvanya. Szantodrol viszont menni kellett Siofokra, ott van sebeszet, azonnal mentunk be a vizsgaloba. Kedves doki, Dr. Kovacs Gyula. Rogton mondja hogy nem kell megijedni, ez csunyabb, mint ami valojaban. Osszeragasztja Lilynek, mert varrni kene de ahhoz pici es annyira nem tudjuk lefogni hogy szepen tudjon varrni. A ragasztoval epp a parkoloba ertnk de le is izzadta ugyhogy ujra ragasztott masik ragasztoval, ami fennt maradt. Szerdara rendelt minket vissza hogy megnezi a sebet. Lily egy hos volt, nagyon ugyesen viselkedett, annyira buszkek voltunk ra. Turte hogy kozvetlenul a szemenel babraltak, igaz enekeltem neki kozben, mert az megnyugtatta. Bevallom toredelmesen hogy nem ultettem a kocsiulesben sem oda sem vissza, oleltem magamhoz ahogy tudtam. Negyed 10kor kerult agyba, gyors furdes volt, mert muszaj volt, hisz veres volt szegenyem. Dog meleg szobaba be es alvas, egyedul nem ment, Balazs ult a agy szelen es megvarta mig elalszik. Egyszer felsirt de nem kellett hozza bemenni. Igazabol nem tudtam hogy most oruljek hogy "csak ennyi" vagy bosszankodjak hogy egyaltalan ennyi...hisz igy vigyazni kellett hogy nehogy viz erje a ragasztot...nah koszi, itt vagyunk a Balcsinal es be sem visszuk...ahhh...ez kinzas, foleg ebben az idoben, ugyhogy megegyeztunk Balazzsal, hogy bevisszuk de nagyon vigyazunk ra es egyaltalan nem hagyjuk sirni sem, mert a konnyetol is azonnal azik a ragasztas.

Nos, ez volt az elso napunk, ugy voltunk vele , innen mar csak jo johet es bar a doki azt monta hogy maradhat egy pici heg, de bizakodoak vagyunk, hogy ez lesz a vedjegye.

Kozben persze morfondirozok is magamban hogy nem vigyazunk ra elegge. En raadasul tok messze alltam tole, hogy lehet jobban kene felteni...nem tudom...ez a baleset mar megtortent es az ellatasra sem volt panaszunk, kedves, szakerto doki, gyors, hatekony ellatas...megis...megis...tesom onmagat hibaztatja, de ez nem az o hibaja volt, egyszeruen igy esett, vmi oka volt hogy ez megtortent...de ettol meg baromi szar es nagyon sajnalom Lilyborsot, mert o semmirol sem tehet...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr325455388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.08.11. 08:31:09

Hát én konkrétan elsírtam magam, mert persze egyből arra gondoltam volna, hogy ha Ádámmal történt volna.... :( Sajnálom, és tényleg nem a Tesód hibája, sőt Te/Ti sem lehettek mindig mellette. Jó lenne az ilyen baleseteket elkerülni. Sajnálom, hogy ez történt Veletek, és talán hegecske sem fog maradni. Annyira pici még Lily, azt mondják, hogy ilyenkor mér olyan szépen gyógyulnak a sebek. Viszont ha Nektek lenne bioptron lámpátok (vagy vkinek családban) érdemes lenne használni, mert az gyorsítja a seb gyógyulást és hegesedés nélkül.

Titanilla Baksza 2013.08.11. 18:21:08

Szerintem ne izguljatok! Én kiskoromban folyton fejre estem, a bal felső szemhéjamat varrták is, én egy vas lapba estem bele fejjel, kb 3 évesen de szerintem nem is látszik. Pedig akkor még nem nagyon ügyeltek az orvosok az esztétikára...
Azon is kár rágódni, hogy mit kellett volna másképp csinálni. Ilyen balesetek szerintem mindenkivel történnek, lehet Lily majd épp ezért nem fog félni az orvosoktól, mert neki már volt tapasztalata és milyen bátran viselkedett.

norus 2013.08.12. 09:40:06

Jaj, hát én is majdnem elsírtam magam. Nagyon sajnálom, de nem a Ti hibátok. Sajnos tényleg nem lehetünk mindig ott és túlfélteni sem szabad, mert az meg később bosszulja meg magát. Remélem már jól van és nem marad nyoma. Ahogy Tita is mondja, lehet ezért lesz jóban az orvosokkal, bár inkább ne fusson velük össze túl gyakran...

PetraésLily 2013.08.12. 09:43:29

@ziziman: En csak azt veszem eszre hogy velunk mindig minden megtortenik. Mas gyereket nem hallom hogy ennyit esne...de mostmar mindegy. Keso bankodni. Jobban van mar a heg. Megkerdezem a gyogyszertarban ezt a hegesedes elosegito kremet hatha jot tesz neki. Bioptron lampank sajnos nincs:(

PetraésLily 2013.08.12. 09:44:25

@Titanilla Baksza: Most picit megnyugtattal, mert nem emlekszem hogy en barmit lattam volna a szemhejadon, ugyhogy van remeny:)

PetraésLily 2013.08.12. 09:46:07

@norus: Lily egyebkent jol viseli a dokikat, de az is igaz hogy az RMC ahova eddig jartunk egeszen mas teszta mint egy allami rendelo vagy korhaz. Korbenyaljak az orvosok es a noverek is.
süti beállítások módosítása