HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Hat...megtörtént...

2012.11.10. 13:23 PetraésLily

...de bar ne igy tortent volna meg...:(

Lilykem...ma leestel az asztalrol pihiszekestul egyutt...:( ott alltam egy karnyujtasnyira es hiaba kaptam utanad nem tudtam megakadalyozni...:( arccal lefele estel, azonnal kaptalak fel, de te nagyon sirtal, meg is izzadtal ugy sirtal, en meg csak szoritottalak es mondogattam hogy nincs semmi baj, pedig dehogy nem, volt baj...figyelmetlen voltam, nem vigyaztam rad elegge es mar igazabol gondoltam is ra hogy ebbol baj lesz mert ugy izegsz mozogsz a pihiszekben, meg csapdosod magad hogy majd egyszer baj lesz ebbol...es lett...aztan mar nem is engedted hogy letegyelek, vegig az olemben voltal es neha csak ugy elpityeredtel...:( biztos eszedbe jutott mi tortent...aztan magadhoz huztad azt a macit amit Benoektol kaptal(es eddig igazabol nem izgatott) majd elkezdted a fulet szopizgatni, odabujtal hozzam(ultel az olemben, szemben velem), a fejed a mellkasomon, pihegtel...es en enekeltem nekem...es akkor, abban a pillanatban ereztem eloszor, hogy meg tudnek halni erted, hogy te vagy a minden, hogy mar nem tudok elni nelkuled...es igen en vagyok az anyukad...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr494900324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2012.11.10. 22:35:31

:( Ezen a bejegyzéseden most pityeregtem kicsit! Ez olyan rossz érzés! Nem írom, hogy "lehet", mert már átéltem, igaz, amikor mellőlem esett le Ádám, szinte fel sem tűnt neki, nem is sírt.
Pont ma apumék vigyáztak Ádámra és ő alvás közben - vagyis már fent volt csak nem jelezte - a franciaágyól átverekedte magát a barikádon és leesett az ágyról. Én csak utólag hallottam mi történt, de nagyon sírt ő is. Lily nem ütötte meg magát nagyon?

PetraésLily 2012.11.11. 09:33:18

Sajnos megutotte magat, de ez akkor meg nem latszodott, csak mikor felebredt es latom van egy pukli a fejen es a szeme felett is piros. :( Jol megijedtem, hivtam Balazst aztan az orvost, aki megnyugtatott hogy az ilyen esesek elofordulnak es hogy az ilyen balesetek latvanyosabbak, mint komolyak, de hogy figyeljuk 24 orat, hogy viselkedik, de szerencsere nem volt semmi. Borzasztoan megijedtem, foleg a pukli lattan a fejen, igazabol fejvesztve rohantam volna vele az orvoshoz...
Nem mondom, hogy megnyugtat hogy Adammal is elofordult de a doki azt mondta ez sajna megesik meg a legkorultekintobb szuloknel is...:(

norus 2012.11.11. 19:18:04

Szegény pici lány, örülök, hogy nem lett baj. Hamarosan elmúlik a puklija is biztosan. Elhiszem, hogy megijedtél, de azt hiszem ilyen mindenhol történik :(

PetraésLily 2012.11.12. 12:05:12

@norus: Szerencsere a pukli masnapra elmult es nem lett se kek se lila, se zold...pedig felkeszitett a dokino, hogy elofordulhat de ne ijedjek meg.
süti beállítások módosítása