HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Kerdes

2012.06.21. 20:46 PetraésLily

Ha a gyerekem 8:16kor szopizott utoljara - 45 percet, utana bufiztunk sokaig ,mert bofizett, pukizott, kakilt, bukott, minden amit akarsz, aztan meg pici jatek es lattam hogy asitozik, hat gondoltam akkor egy kis ringatas es csucsukalunk...nah ja, gondoltam ezt en...10:41kor ujra szopiztunk, mert sehogy sem sikerult elaltatnom, pedig Isten latja a lelkem en nagyon igyekeztem. Arra gondoltam hogy meg probalkozhatok tovabb az altatassal, de tekintve hogy 8:16kor evett utoljara es mar 2 es fel oraja ebren van es ha el is alszik, akkor fel orat hagyjam aludni? Szoval ilyenkor mi van? Probaljam altatni tovabb vagy jo ha ilyenkor mar inkabb megszoptatom? 

Most persze a szopikor azonnal lehunyta a szemet es ugy szopizott vegig, aztan egyszer csak kikopte(ezt tegnap ota kezdte el, sose volt meg hogy eleget adtam volna neki, vagy a vegen mar cicizett es csak morzsolgatta a bimbom , azt meg nem jol viseltem igy levalasztottam) hagytam meg a szopiparnank pihizni, aztan probaltam bufiztetni, de persze nem jott semmi, ugyhogy most alukal.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr204603402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yasha 2012.06.21. 22:59:52

Én továbbra is azt mondom, hogy az első két hónapban ne akard órához igazítani. Ha "szopiidő lenne", de épp bealudt, akkor hadd aludjon. Ha hamarabb kér enni, mint 3 óránként, akkor egyen. Most még csak ő tudja, mik az igényei, és nem tudja elmondani, csak sírással (feltéve ha azt érti az ember, hogy ez most a milyen fajta sírás, de sztem azt már tudod).
Az ösztöneidre hagyatkozz, ne a könyvekre :)
A fejlődési ugrások is babánként másképp vannak.

Egyébként az én öthónaposom is az elmúlt napokban ezerrel pörög a földön, és a fene nagy mozgás hatására most megint 2-2.5 óránként szopizik. Majd visszaáll...

Salamonné Vivi 2012.06.22. 10:14:37

Az esti úgy mond rituálé nálunk nagyon durva...
körülbelül fél8 körül van fürdés..a fürdés imádja utána az öltözést és a törölközést rühelli.mindegy hogy adtam e előtte cicit vagy sem...sztem tudja már hogy cici jön fürdés után.
Szóval fürdés után cickó és ÉN akarom,hogy aludjon...általában elalszik a cicin 5percekre,aztán hisztizik az újabb adagért, szóval ez megy órákon keresztül..akkor általában alszik fél órácskát...és mostmár 1 hete mindig fent van 10órától éjjel 2ig...ilyenkor csak cicin nyugszik meg...vagy ha táncolok vele és paskolom a kis sencijét...TUDOM elrontottam...de ez van. tegnap éjjel is bekapcsoltam a tv-t a vivára, és egyből csendben maradt. Már most látom,hogy szeretni fogja a zenét...

PetraésLily 2012.06.22. 21:17:43

@yasha: Koszi, igyekszem lazan venni. Konyveket mar nem is olvasok...

PetraésLily 2012.06.22. 21:21:04

@Salamonné Vivi: Engem az erdekelne igazan hogy a furdes elott mit csinaltok? Mivel lehet lekotni? Mert egy ideig le lehet de utana hiaba van olben vagy sir vagy nyuszog vagy fel-fel horkan...vagy ez normalis?
Azt mar irtam a te blogodba hogy elrontani nem tudod NYUGI.

Salamonné Vivi 2012.06.24. 09:16:50

@PetraCalifornia: Megmondom őszintén általában fürdés előtt mindig alszik, mert előtte szoktunk sétálni menni, és a babakocsiban a jó levegőn nagyon jókat alukál.
süti beállítások módosítása