HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Ügyeleten

2013.06.28. 10:56 PetraésLily

...szerda este ahogy kijottem Lilytol, kivert a viz es reszkettem, lefekudtem a kanapen hogy picit pihenek es el is aludtam. Balazs szolt hogy inkabb menjek be a haloszobaba megis csak kenyelmesebb. Lazas lettem, izzadtam es faztam egyszerre, masnap egyaltalan nem voltam jol. Ment a hasam es deltol mar hanytam is, pedig semmit nem ettem...Lilyvel nem igazan tudtam foglalkozni, a fobb dolgokat persze ellattam korulotte de kertem hogy most legyen onallo, mert anya nagyon nincs jol. Igen, ebed utan(persze csak o evett) ledoltem a kanapera mert olyan gyenge voltam. A kisagybol alig birtam kivenni Lilyt. Csak vartam hogy teljen az ido. Es mikor Lily aludt en is probaltam de nem tudtam, a gyomrom folyton dolgozott. Delutan ugy voltam vele hogy vhogy osszeszedem magam es lemegyunk a jatszoterre, mert azert mert en nem vagyok jol meg Lily hagyj jatszon, meg hatha nekem is jot tesz a levego es ugyis volt, mintha jobban lettem volna. A baratnom es Balazs szinte egyszerre ertek a jatszoterre, jatszottak meg Lilyvel aztan mentunk fel a lakasba. Meg ott is egy kis jatek de ereztem, hogy vmi nem ok. Ettem egy kis kekszet, de miutan kijottem Lilytol ki is jott belolem. Ujra a reszketes es az izzadas es a gyomrom olyan hangos volt hogy en meg igy nem hallottam. Hiaba fkudtem le azonnal es el is aludtam de 2 ora mulva keltem es kiadtam meg magambol mar nem is tudom mit. Kerdeztem Balazs hogy nem kene elmenni az ugyeletre? Tetovaztam, aztan hivtam anyukamat(22:30 korul), hogy jojjon mar at mert megyunkaz ugyeletre. Anyu gyorsan ott is volt, mi meg indultunk a Hermina utcaba az ugyeletre. Vartunk kb. fel orat(Balazs ilyenkor szeret poenkodni, hogy ha mar anyukad vigyaz Lilyre nem veszunk ki 3 orara egy szobat amirol most olvastam? - hat nem vettuk ki:D), mert volt bent vki es mi jottunk, elmondtam hogy mi a bajom, mire mondta hogy elkaptam ezt a jo kis virust. Dietazni kell, sok vizet inni. Kaptam egy szurit a fenekembe. Balazs kerdezte hogy miert toltam le ugy a nadragom meg a bugyim, de istenem nem surun kapok szurit a fenekembe es ugyeleten se tudom mikor voltam utoljra. 

Hazaertunk hamar es anyu el is ment, mi meg fekudtunk le aludni. Ejszaka jol aludtam es Lily hangjara keltem fel 7kor. Hanyni azota nem hanytam de a hasam meg mindig megy. :( Iszok es kekszet eszek meg krumplit ebedre. Ossze kell szedni magam, mert szombaton a baratnom 30. szuletesnapja, vasarnap meg keresztszulo leszek:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr225381760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mondecaste 2013.06.28. 12:11:24

Uhhh basszus! :((( Nagyon sajnálom és mielőbbi gyógyulást kívánok!!!!!
(Azért a gatyaletolásodon jót mosolyogtam) :)

Puszillak sokszor!!!

ziziman 2013.06.28. 12:11:57

Uhhh basszus! :((( Nagyon sajnálom és mielőbbi gyógyulást kívánok!!!!!
(Azért a gatyaletolásodon jót mosolyogtam) :)

Puszillak sokszor!!!

Bóbitáék 2013.06.29. 14:40:52

Ó, Te szegény, nagyon rossz betegnek lenni, pláne mikor még ott a gyereked is...:((( Nagyon sajnálom, mielőbbi gyógyulást Neked!!!

norus 2013.06.30. 21:45:47

Hogy vagy Petra? Jobb már?

PetraésLily 2013.07.01. 10:53:14

@Bóbitáék: Koszonom szepen:) Igyekszem:)

PetraésLily 2013.07.01. 10:54:01

@norus: Szia Nori, koszi hogy erdeklodsz. Jobb mar de tovabbra is minden kijon belolem:( ugyhogy 4 kilot fogytam, ami ugyan jol jott de ez azert nem egeszseges...:(
süti beállítások módosítása