HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Egy programokkal teli hét

2013.06.09. 11:16 PetraésLily

Azt hiszem ezen a heten igazan nem panaszkodhattam, hogy sehova sem megyek, mert hogy hetfon itt volt a babysitter es voltam fogorvosnal. 4 fogamat tomte be...:( eddig egy tomott sem volt, nah igen jo reg voltam nala, meg a kikoltozesunk elott. Bejelentkeztem kivizsgalasra is, egy jo alaposra, arra 2 het mulva megyek es sikerult ugy csinalni hogy mindent egy nap. 

Hetfon meg voltunk Lilyvel jatszoteren de majd megfagytam...jott Judit baratnom es mentunk is haza. Kedden este moziban voltam Timivel, a Nagy Gatsby-t neztuk meg. Jo hosszu film es ugyan nem szamitottam semmire, de egy szimpla szerelmi tortenet volt. Leo pedig tavolrol sem az esetem...de ebben a filmben...hmmm...:)

Szerdan Balazs itthon volt mert jottek Dori baratnomek Dubaibol, nah nem egyenesen Dubaibol, mar itthon voltak egy ideje es egyutt toltottuk a delutant. 12kor talalkoztunk , elmentunk ebedelni a pizzeriaba aztan Dori, Dany es en elmentunk szandit venni Dany-nek es szerencsere tudtunk is egy cukit venni, persze az eso akkor kezdett el szakadni mikor kiszalltunk a kocsibol:( Hazamentunk Lily meg ebren volt es Hassaim is tok jol el volt Balazzsal. Meg jatszottunk a gyerekekkel aztan letettuk oket aludni. Lily kb. 3/4 orat aludt, Dany tobbet, de tok jo volt hogy egyszerre fekudtek le aludni:) Igy tudtunk picit beszelgetni, bar Balazs es Hassaim vmi teniszt neztek kozben. Megbszeltuk, hogy miutan felkelnek a gyerekek elmegyunk a Sugar Jatszohazba es amig az apukak jatsznak a lurkokkal addig mi Dorival megiszunk egy fincsi kavet:) Nah ebbol az lett hogy ettunk palacsintat is:) Mikor vissaerkeztunk a jatszohazhoz mindket gyerekek olyan boldog volt, cukik voltak nagyon. Kar hogy Doriek ilyen messze laknak, tok jo lenne ha haza koltoznenek, de erre nem sok az esely...:( es arra sem hogy mi Dubaiba koltozzunk...

Szerda este meg Judit baratnos szulinapi bulijara is hivatalos voltam. Igaz nagyon faradt voltam, de ugy voltam vele hogy 1 orat ott vagyok es jovok haza aludni. Igy is lett. Ittam finom bort aztan mar 23ra otthon is voltam. 

Masnap, csutortokon reggl jott Eszter es Linda meglatogani minket. Jot jatszottak a lanyok es mi is jot beszelgettunk. Linda mar 13 honapos es nagyon ugyesen megy mar es ok mar 2 hete csak 1szer alszanak igy kb. 10kor mentek is mert Lilyborso nagyon elalmosodott igy letettem aludni. Aztan postan voltunk es mivel delutan szakadt az eso a jatszoter megint csak kimaradt:( elmentunk oda ahol mar egyszer voltunk kerekiton, de tok ures volt. Egyedul az a 3 gyerek volt akik az angolra vartak. Addig jo is volt de utana Lily nagyon unatkozott es az en tarsasagom lathatoan egyaltalan nem elegitette ki:( ugyhogy hazamentunk. Balazs este a kollegaja bucsuztatojan volt ugyhogy kettesben voltunk Lilyvel, de nem bantam, hisz en kedden es szerdan is kimenon voltam.

Penteken szokasosan indult a nap. Ebed utan voltunk Lilyvel piacon aztan hivott Eszter baratnom, hogy vegzett a vizsgaival es hogy atjon ha nem zavar. Persze hogy nem. Lily meg aludt aztan mikor ebredt uzsizott es utana Eszter meghivott minket fagyizni, majd a jatszoterre mentunk. Nem sokkal kesobb megerkezett a ferje es anyukam is par percre ra. Eszterek elmentek aztan anyuval jatszottunk, marmint Lilyvel. Balazs mar otthon volt de ment futni. Ahogy beszelgettunk anyuval mondta hogy o lecsot csinal, nah mondom milyen jo otlet, ugyhogy ujra elmentunk a piacra es vettem paradicsomot es paprikat. Masnap reggel meg is csinaltam es Lilynek tettem hozza eg tojast es csak ugy falta. Pentek este anyu vigyazott Lilyre, mert Balazzsal vacsizni mentunk, mert Judit baratnom parja meghivott minket a Trattoria Toscanaba. Jo kis hely es ugyan a Bem rakparton van, de zavartalanul mukodott. Gyonyoru a kilatas az etterembol. Mi picit elobb erkeztunk es mivel Judit nem tudta hogy mi is ott leszunk igy az etlap mogott bujtunk el Balazzsal. Jol meglepodott Judit es orult nekunk. Jot vacsiztunk, beszelgettunk aztan mentunk haza. Lily foga miatt aggodtam hogy esetleg megebred, bar bekentem neki mielott lefekudt, de szerencsere nem. Masnap Lily 6:30kor kelt, ugyhogy sokat nem aludtunk, de nem baj. En fodraszhoz mentem 13orara es mondta Balazshoz eljonnek velem, ugyis szep ido van, majd eljatszik vele, eltologatja. Igy is volt mire en vegeztem addigra Lily edesen aludt a babakocsiban, ugyhogy ugy voltunk vele hogy setalunk akkor nem sietunk sehova a Varosliget megvar. Ahogy ezt kimondtuk elkezdett szakadni az eso. Lily ugyan be volt takarva de csak egy vekony takaroval, ugyhogy levettem a kardiganom es betakartam meg azzal is, gondoltuk az nem baj ha mi elazunk, meg vegul bealltunk egy kapualjba ahol iszonyatosan fujt a szel. Feltem hogy megfazik Lily, no meg en is hisz egy ujjatlan polo volt rajtam. Mondtam Balazsnak alljon ide a kocsival es megprobalom ovatosan kiemelni Lilyt es betenni a kocsiulesbe es majd a kocsi ujra elringatja. Ezt az ovatosan nem tudom igazan hogyan gondoltam, szakado esoben, ugyhogy Lily termeszetesen felebredt es latszott rajta hogy azt se tudja mi tortenik. A kocsi nem ringatta vissza, de igy is aludt fel orat. Elmentunk egy Mc Donalds-ba ami az M3-asnal van, mert lattam hogy az ottani Regio jatekboltban van jatszohaz, mert ebben az esoben mar a jatszoter es a Varosliget kilove. A Mekibe Lily evett sultkrumplit es sok sok sargadinnyet. IMADJA, ugyhogy mindig van nalam egy dobozban felkockazva. 2 nap alatt megeszik 1 dinnyet egyedul. Mondjuk szerintem 1 nap alatt is megenne de felek hogy vmi baja lesz. A regioban a jatszohaz be volt zarva, ugyhogy csak a boltban neztunk szet, de jo nagy es amig Balazs a duplokat nezegette Lilynek addig Lily egy fajatekot szorongatott es maszkalt vele mindenfele. Nagyon probalkozik mar a jarassal, es hat teny hogy cipoben jobban megy neki meg ha vmit fog a kezeben. Aztan Balazs csak meggyozott hogy Lilynek vegyunk meg Duplot. Mondtam is neki hogy mi lesz igy azzal hogy nem veszunk meg mindent a gyereknek, erre busan visszatette es mutatott egy olcsobbat es hogy ebben 45 darad lego van. Mondom ehhez meg Lily pici, mondjuk jobban lekoti mint az en eredetileg gondoltam de csak kicsi meg hozza. Aztan mutogatott mindent Balazs vegul mondtam hogy akkor vegyuk meg amit igazan szerentne, annak nincs ertelme hogy veszunk vmit de igazabol az nem is jo, nem is tetszik. Azt az oromot Balazs arcan...:D Ha jon a szulinapja szerintem Legot veszek neki:D

Szombat este ugy volt hogy filmet nezunk de elbeszelgettuk az idot, amit nem bantam egyaltalan. Sok mindenrol beszeltunk, pl. a kulfoldre koltozesrol vagy arrol, hogy miert nem csinalom azt ami igazan erdekel ami a hobbym is lenne. Mert nem titok a BT egy nagyon jo multi ceg es sokat is koszonhetek nekik, a team-et is szeretem, de azert nem egy almom munkat, vagyis nem a szenvedelyem, nem lelkesedek erte ,de jol fizet. Engem a kez es koromapolas erdekel, de tavolrol sem a mukormok. Inkabb az hogyan lehet a kez tovabb fiatalos, puha es szep es ebbe a kormok is beletartoznak, de inkabb a gel lak, shellac, japan manikur, a kez paraffinozasa...stb...ebbol viszont nem lehet megelni, sot jo ha nem veszteseges az ember. A mukorombol lehet nagyot szakitani, az viszont egyaltalan nem erdekel es szivesen senkinek nem csinalnam. Plusz vallalkozoi engedelyt kivaltani es magam utan fizetni a TB-t, jarulekokat, ugyhogy ez marad a hobbym. De egy jo kis tanfolyamot azert kineztem, amig nem megyek vissza dolgozni meg kivitelezheto is lenne:)

Vasarnap csak 7kor keltunk:) viszont 9kor mar ment el itthonrol Balazs mert maraton valtot fut a kollegaival a Varosligetnel. Azt mondta 14korul itthon lesz ugyhogy kettecsken ebedelunk Lilyvel, LECSOt:) es varjuk apat. Delutan pedig valoszinu elmegyunk tesomekhoz,mert o meg a 2 gyerekkel van egyedul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr935349828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása