HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Szülinap(ok)

2013.06.04. 11:13 PetraésLily

Mar csutotokon nagy izgalomban voltam hogy hat holnap lesz 1 eves a kis Lilyborso, ugyhogy gondoltam felprobalom ra A ruhajat es JO VOLT. Aggodtam, mert 18 honaposnak valo, de Lilyre pont jo. Keresztanyukam kulde neki. Mikor raadtam mar konnyeztem hogy milyen edes egy kicsi mano:)

Pentek reggel meg tukon ulve vartam hogy ebredjen , vegul fel 8kor kelt. Halasz Judit: Boldog Szulinapot bekeszitve es mi bementunk hozza, o meg csak nezett hogy mi ez a zene? Van meg itt vki? Ki enekel? En meg ugy sirtam...hjajjj...pedig meg voltam gyozodve hogy nem fogok...erre tessek. A nagy meglepi pedig az volt hogy Lily egyszer csak felalt magatol es elindult...csak neztunk Balazzsal, hogy hello, ez meg hogy. Annyira buszkek voltunk ra es nagyon jol idozitett:) (Persze egesz hetvegen szerettuk volna ha bemutatja ezt a nagykozongesnek is vagy hogy mar akar 10 lepest is tesz egyedul es sokat probalkozik is, de nem volt hajlando) Aztan aznap ment minden a maga utemeben. Balazs haza jott fel 5re, apuek meg picit 5 elott erkeztek. Mig Lily aludt delutan csinaltam ilyen fini paradicsomos kenyerkeket(huh nem jut eszembe a neve, de vmi spanyol recept, tesomtol tanultam - isteni) Es ahogy jottek apukaek ugy jott a szomszed is hogy volt itt a postas mikor mi nem voltunk itthon es hozott csomagot, Doriektol:) ugy orultem neki. Mivel gyorsan kibontottam igy apuek is odaadtak az ajandekukat. Annyira otletes a csorikes hatizsak, nagyon orultem neki es jol fog jonni majd a bolcsiben:) Meg kapott Nike sportcipot is bolcsi kezdesre, ugy se volt meg sportciponk:) nah es persze homokozo keszletet, tiszta rozsaszin:) Apueknak a Szamosban vasaroltam turotortat es nagyon fini volt, kis 6 szeletes el is fogyott mind. Lily jol birta mert delutan fel 5ig aludt. Miutan apuek elmentek jott az esti szeansz es alvas. Masnap 7:40kor kellt ugyhogy ugy voltam vele hogy kiprobaljuk az 1 alvast. Nem volt jo otlet:( Reggel mosolygosan kelt, minden szuper volt en reggel elmentem a lufikert es a tortaert. Mondtam Balazsnak hogy kosse le Liyt es anyuek is erkeznek mar 11kor segiteni ebben. Ugy terveztem hogy fel 12re en is otthon vagyok. Siettem, de csak modjaval. Lufikat gyorsan elhoztam es a cukraszdaba is gyorsan odaertem. Kihozzak a tortat es nezek egy akkorat...mi ez? Ez nem az en tortat, de hat Torok Petra rendelte...stb..mondom, de ez akkor sem az a torta es mar ereztem hogy elbogom mindjart magam. Ott volt pont Farkashazi Reka (Baratok koztbol:) es bele szolt a beszelgetesbe hogy hat csak tudom mar hogy ez nem az en tortam. Mondta a lany hogy utana nez es jeeee, tenyleg 2 Torok Petra rendelt tortat ugyhogy kihozza az enyemet. Hat, kihozta...arra is furan nezek, hogy ez hasonlit de ez a zold nem is ugyanolyan zold es narancssargara nem is emlekszem. Megnezzuk a kepet, hat narancsarga tenyleg van rajta de a zold az csak vilagosabb. Tudom szorszalhasogatas de meglattam a tortat es nem ajultam el...ez hianyzott...Elvittek kicsereltek a tortan a zold diszitest de ugy sem volt az igazi. Egybkent vanilia izu volt. Kaptam ajandek muffint, de nem erdekelt. csalodott voltam. Inditottam haza fele es ugy voltam vele nem sirok, minden szuper. Aztan csorgott a telefonom, a cukraszdabol, hogy elfelejtettek a dobozba beletenni a tablat: Lily 1 eves, nah akkor elezdtem zokogni, de nagyon beszelni alig birtam. Hiaba mondta a lany hogy most azonnal egy taxis hozza utanam a tablat, nyugodjak meg. Nem tudtam...:( Ugy ereztem semmi sem tokeletes...haza ertem es Lily meg ebren volt, gyorsan ebedeltunk, a tabla is megerkezett. Balazs meg mondta hogy ne sirjak mar emiatt, semmi ertelme. Tudom...tudom...es total igaza is van...megis...

Ebed utan Lily nem latszott faradtnak, mar tul porogte magat, de fel 1kor csak letettem aludni, picit sirdogalt de csak elaludt...1 ORAT...faradtan ebredt, minden baja volt...:( fel orat ebren volt aztan anyu lefektette ujra, bent is maradt nala 1 oran keresztul, aztan kijott es meg 1 orat aludt, igy 4kor kelt, ekkor mar mosolygosan es felkoszontottuk:) A tortat az unokatesok fujtak el es meghallgattuk az Alma Egyuttes szulinapi szamat, ez nagyon tetszik Lilynek:) Anyutol es Nagyapotol kapott egy kis lancot : Lily felirattal. Tesomektol meg nyuszis motort es oroszlanosat azt hiszem. Tesomek nem is maradtak sokaig, indultak is. En gyorsan elpakoltam es utana tudtunk 3asban lenni picit, bar mi Balazzsal hullak voltunk, Lily porgott es szorakoztatott minket:)

Masnap ujabb unneples jott, ezuttal Vacon, 7kor kelt Lily es a reggeli tejcsi utan indultunk is. Anyukaekhoz memtunk eloszor hogy a bogracsot elkezdjuk kesziteni, mert annak azert kell ido. Szerencsere az eso nem esett. Ugy voltam vele hogy akkor ma aludjon nyugodtan kettot. Ha nem megy az egy nem megy. Nem eroltetem. Delelott szepen el is aludt, igaz 1 orara de aludt. Mikor felkelt ebedelt utana mentunk Balazs nagyszuleihez, ahol ott volt Balazs apukaja is. Ott is unnepeltuk kicsit Lilyt, kapott kontost meg kantaros rucit. Nem voltunk sokaig de Lily azon az 5 perces kocs uton elaludt a kocsiban, hiaba beszeltem hozza, ugyan aludt kb 2 percet es nem akartam rogton agyba dugni, de ugyhogy meg fel orat bohockodott es jele sem volt a faradtsagnak:( de csak letettem, nah ebbol az lett hogy fel ora siras, Balazs egyszer bement hozza meg is orult neki azt hitte apa a megmento es majd jol kiveszi de nem vette, ugyhogy Balazzsal ultunk a konyhaban es vartuk hogy elaludjon. Vegul elaludt egy fel orara. Szerintem mar minden sok volt neki. A sok unneples a sok ember hogy nem otthon van. Felkelt es latszott rajta hogy toke ki van. Oszinten mondom, hogy itt mar sajnaltam es tudtam jovore mashogy kell. Nem tudom hogy de mashogy. Kapott franko biciklis ulest amiben majd apa tudja hordozni. Uszogumis csonakot, kocsiba rendezot amibe bele tudjuk tenni a jatekait, felakasztjuk az elso ulesre o meg kiveheti belole:) A tortat Balazs anyukaja keszitette: kinder bueno torta, nagyon fini volt. Es kaptunk egy prezit Judittol, amit torta utan neztunk meg es en ugy sirtam mar az elso kockaknal hogy hjajjj. Emlekeztem mindenre kepek nelkul is de igy olyan eleven volt minden. Vivi irta egy bejegyzeseben hogy csak o tudja hogy Szabi annak ellenere hogy mennyit nott es fejlodott hogy megis milyen kicsi, ugyanezt ereztem.

Itt pedig meg lehet tekinteni a prezit: http://prezi.com/fe0nnvdxtlhv/lily-elso-szuletesja/

18kor indultunk haza Vacrol, fel 7re itthon is voltunk, meg elpakoltunk, jatszottunk Lilyvel es fel 8kor furdettunk is. Jo faradt volt mar mindenki. Balazs is fekudt le aludni velem egyutt, nem ejszakazott o sem.

Kicsi Borsom,

Ez az elso szuletesnapod tortenete. Tudom hogy anyanak nem kene ennyire a tokeletesre torekedni meg mindenen kiakadni, de mindenkinek jot es jol akartam. Egyetlen dolog hianyzott hogy csak mi legyunk harmasban es senki mas. Ugyhogy jovore ha torik ha szakad a napjan csak 3asban leszunk es meg szabit sem kell kivenni mert szobatra fog esni:)

Nagyon nagyon szeretunk Teged:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr345342010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.06.04. 12:24:35

Jajj az a prezi... köszönöm, hogy elküldted, már akkor is akartam írni.... szóval még én is sírtam rajta. Nagyon megható és kedves volt. Ádám meg vigyorogva tapsikolta végig, gondolom a zene hatására.
Megértelek a torta miatt - egyébként szerintem nagyon szép volt. Az ünneplést én is így gondolom ahogy Te, mi is sokfele vagyunk, én leginkább karácsonykor szoktam ezt érezni.
Szó-mi-szó, szép volt ez a szülinap, nagyon szép!

norus 2013.06.04. 16:24:13

Nagyon édes ez a prezi, sikerült nekem is elérzékenyülni :)

Érthető a torta, én is úgy vagyok, hogy csalódok, ha nem pont olyan, mint ahogy én azt megálmodtam... De emlékezetes volt és Lily nagyon boldog :)

Bóbitáék 2013.06.06. 13:49:40

Nagyon jó kis prezitek van!! :) Édes-aranyos!!
A többit szintén megértem. Az ember a legjobbat akarja, de úgy érzi, minden összeesküdött ellene... A majdnem olyan az nem olyan és kész. Az ünnepi sokadalommal meg full egyetértek. Ezért is örültem én, hogy egyik hétvége lett az egyik család, másik hétvége pedig a másik család ünnepsége. Sok ez egyszerre egy kicsinek, meg persze a szülőknek is...

PetraésLily 2013.06.10. 15:31:34

Arik vagytok koszi:) bar a preziert az erdem nem az enyem es hat power point meg sem lehetett:):):)
süti beállítások módosítása