HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Wellness hétvége storno + Gyereknap

2013.05.27. 15:15 PetraésLily

Ez nekunk most nem jott ossze:(

Szerdan este mar nem erezte jol magat Balazs, azt mondta elrontotta a gyomrat, egesz ejjel forgolodott, alig aludt es igy en sem sokat. Reggel mondja hogy nincs jol meg mindig es hogy nem megy dolgozni hogy kipihenje magat, mert penteken indulnank Cserkeszolore. Mondtam hogy ok, csak hogy tesomek jonnenek at hozzank a gyerekekkel. Mondta Balazs hogy nem gond. Nekem el is kellett mennem, ugyhogy tesom gyakorolhatta milyen 3 gyerekkel, mert Balazs lefekudt a haloban. Mondjuk en is siettem de igy is ebed utan erkeztem csak meg. Balazs is ebredt, o elvitte a kocsit a szervizbe hogy kezdjek el csinalni. Addig mi tesommal jatszottunk a gyerekekkel, majd lefekudtek aludni, kozben apukam is megjott, aztan keltek a gyerekek, uzsiztak, elmentunk jatszohazba es ott mikor mondta a lany hogy ker letetet azonnal beugrott hogy JOGSI, vagyis hogy naluk a jogsim. Igy is volt. Szoval ez legalabb megvan. Hazamentunk es Balazs aludt. Nem volt meg mindig jol, de mondta masnapra jobban lesz. De nem igy lett:( masnap sem lett jobban. Hivtam a hotelt hogy atkerjem a foglalasunkat szombatra es majd hetfon jovunk haza. Azonban szombat delutan mar mondta Balazs hogy nem lesz ez igy jo, nagyon nincs jol. Láza is volt, keszitettem neki krumpli puret, vettem haztartasi kekszet, mert a gyomra nagyon rossz volt. Ugyhogy nem volt mit tenni 2 hettel kesobbre kertem idopontot. Nagyon kedvesek voltak  mert felar nelkul megtettek. Az utalvanyunk majus 31-ig szol. 

Szoval a hetveget itthon toltottuk es Balazs mara lett jobban. Hozzatartozik az igazsaghoz hogy Lily orrat is kellett meg porszivozni, ugyhogy talan miatta sem lett volna jo ha elmegyunk:( Persze kozben rajottunk hogy mikorra atkertuk az idopontot az sem a legjobb , ugyhogy ismetelten megprobalom attenni, de ha nem lehet total meg fogom erteni. 

Szombaton mondta Balazs hogy menjek el masszazsra ugyis olyan reg voltam es tudja hogy nagyon szeretem, majd o el lesz Lilyvel. Nem akartam oket kettesben hagyni mert Balazs nem volt meg jol, de eroskodott es vegul elmentem a Mandala Day Spaba, lavakoves masszazsra. Nagyon jo volt. :) Ittam elotte teat aztan masszazs es jacuzziztam es a szaunaba is beultem picit, Annyira jo volt...tudtam volna meg maradni. Balazs aggodik ertem...es mostmar en is magamert...vmi nincs velem rendben...

Lily gyereknapja nem sikerult nagyon, fokent az idonek koszonhetoen, meg hat tenyleg igyekszunk hogy mindennap gyereknap legyen neki:) De nem volt kulon ajandekozas vagy ilyemi. Jo kapott uj homokozo keszletet mert a hulye anyja elhagyta...:( 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr35318057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása