HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Kérdezős díj

2013.05.19. 21:14 PetraésLily

Doritol kaptam egy dijat, kerdezos dijat, amit tovabb is kene adnom, de remelem senki sem sertodik meg ha nem adom tovabb...valaszolni viszont szeretnek Dorinak, Nektek, Lilynek:)

"Gyermekként álmodtam - avagy mire vágytál a leginkább kisgyermekként?"

Ami hirtelen eszembe jutott az nem igazan a kerdesre a valasz vagyis elsore igazabol felre ertelmeztem:) Ugyhogy en egy gorkoris babara vagytam kisgyermekkent, amit nem kaptam meg...:( Sokat reklamoztak anno a tv-ben, hogy a gorkoris babat rateszik a dohanyzoasztalra ahol apukanak a laba is van es nem tud tovabb haladni a baba. De ezt a babat nem kaptam meg, pedig nagyon konyorogtem erte. Talan pont azert el bennem ez annyira, mert szerencses helyzetben nottem fel es a szuleimtol mindent megkaphattam amire csak vagytam. Persze sokszor ereztem ugy hogy nincs egy rongyom sem es hogy milyen sanyaru sorsu gyerek vagyok en:)

Nade, a kerdesre az igazi valasz: CSALADOT! Ennyire egyszeru vagyam volt, arra vagytam hogy megtalaljam a parom, akitbe igazan szerelmes vagyok es aki szinten belem is szerelmes(Olgival mindig azon viccelodtunk, hogy venlanyok maradunk es sosem lesz belenk senki szerelmes, nehogy elvegyen minket felesegul;) es akinek kek a szeme, barna a haja(mert szerintem ez a legszexibb kombo a viilagon) es fusson egy er a felkarjan es aki uber romantikusan megkeri a kezem, majd hetedhetorszagra szolo lakodalmat uluk es csaladot alapitunk eeeeeees jo sok gyereket szulok:) Nah, ez utobbi mar biztos nem igy lesz:)

Ugy hiszem hogy az almom beteljesult, ezert nagyon szerencsesnek mondhatom magam, nem szeretnek cukormazas lenni, mert megtalalni az igazit ugyan 1 pillanat muve volt, de mire erre mindketten rajottunk addig hosszu ido eltelt es ez alatt a hosszu ido alatt megjartunk a mennyet es a poklot es tobbszor volt olyan mikor ugy gondoltuk, hogy a masik nem az igazi...

Sosem gondoltam, hogy en egy karrierista no vagyok, mindig is azt gondoltam, hogy en egy csaladanya tipus vagyok es arra szulettem hogy gyerekeket szuljek es neveljek, nah most hogy mar van gyerekem tudom, hogy ezt nagyon rosszul gondoltam:) 

Koszi Dori a kerdest:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr475307509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haissdora 2013.05.20. 07:19:21

jajj ez egy nagyon ari es oszinte bejegyzes volt :) en nagyon orulok neked, hogy megtalaltad amire vagytal, mert semmi mas nincs fontosabb ezen a vilagon, mint a Csalad...

ziziman 2013.05.20. 09:47:22

Én pedig köszönöm a válaszod! Én nem ezt a kérdést kaptam, mégis ilyesmire vágytam én is.

A tárgyi része.... pl. én nagyon vágytam egy komoly szintetizátorra. Kaptam... egy gyerek szintit. :) De annak is örültem azért.
süti beállítások módosítása