HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Peröcsényben

2013.05.14. 15:04 PetraésLily

...avagy a Török csalad utazik

...avagy Lily elso "kirandulasa"

...avagy Balazs anyukaja 50 eves lett

Hmmm...hol is kezdjem, mert az eleje nem ott kezdodik, hogy elindultunk szombaton, hanem meg ott hogy penteken este elmentem Judittal borozgatni a DiVino-ba. Meg nem jartam ott ez elott. Kicsit sznob hely de aki nem akarja ezt az erzest az csak vesz egy pohar bort es leul a Bazilika lepcsojere vele. Nekunk asztalunk volt, de csak a szerencse muve volt, mert egyebkent nincs asztalfoglalas. Egy szo mint szaz megittunk 2 uveg nagyon finom bort majd Judit mondta hogy lassan indulhatunk, mondom igazad van, mar kesore jar jobb ha haza megyunk es alszom, mert holnap utazunk, mire Judit mondta hogy dehogy megyunk haza megyunk bulizni a Romkertbe, en meg csak neztem es igaz nem kellett sokaig gyozkodni, hogy ok 1 orara menjunk le tancolni. Abbol az orabol 2 ora lett, tul jol ereztem magam es hiaba tudtam hogy ebbol baj lesz csak maradtam, igy fel 3ra ertem haza es Lily 6:30kor ebredt. A fejem fajt, semmi kedvem nem volt kikelni az agybol, de Balazst nem akartam megkerni hogy intezze o Lilyt, mert gondoltam aki este legeny az nappal is. Ugyhogy minden elkeszitettem es probaltam tulelni, mert rohadt faradt voltam es nyugos es semmihez nem volt kedvem es mert tartottam attol hogy vmit otthon fogunk hagyni. (szerencsere nem igy lett) 10-re osszepakoltunk es indultunk, addigra Lily is kelloen elfaradt es el is aludt a kocsiban, azonban Vactol Zebegenyig motoros felvonulas vagy mi a szosz volt es vagy 30-cal mentunk vagy alltunk...idegolo volt es Lily is felebredt...olni tudtam volna, aztan Zebegeny utan ujra elalud ugyhogy az uticelunk ugyan Perocseny volt de tovabb mentunk Nograd megyebe, hogy Lily meg aludjon, de csak a haz elott ebredt meg mikor leallt a kocsi motorja. A bogracs gulyas mar felkesz allapotban volt. Nem sokkal utanunk erkeztek Balazs tesojaek, ugyhogy elkezdtunk dekoralni. Mivel Balazs nagybatyjanak 4 gyereke van igy ok elszorakoztattak Lilyt. :) Huzni akartam az alvasat hogy este tovabb tudjon fel lenni, de 16kor igy is ebredt delutan, eddigre mar Balazs anyukaja is megerkezett, az unnepelt es a vendegek is. Balazs anyukaja korbehordozta Lilyt es bar en akkor meg a hazban voltam, de azt mondta Balazs hogy nagyon buszken vitte:) Az ido nem volt tul jo, de legalabb nem esett. Lilyt azert jol feloltoztettem.Meg trambulinozott s persze a maga modjan. :) Kis cukimano volt vegig, mondjuk sokat volt olben igy nem nagyon lehetett egy szava sem.:) Odaadtuk az ajandekunkat egy medalt, amiben benne van Lily fenykepe. Szerintunk nagyon orult neki Balazs anyukaja es egyebkent a buli lattan is nagyon meg volt hatodva. Lily fel 7re mar total K.O volt, gondlom a nagy nyuzsi es a sok uj arc. Igy mi vittuk furdetni Lilyt. Meg kellett ido mig osszekeszulok a furdesre, plane hogy idegen helyen voltunk, a haz nagyon hideg volt, meg szerencse hogy a legmelegebb halozsakjat vittem Lilynek es hosszuujju pizsit. Minden lezajlott ahogy szokott es letettem aludni Lilyt. Balazs pedig visszament a vendegekhez, nem bantam mert iszonyu almos voltam en is. De nem aludtam tul jol. Lily sokat mocorgott es horkolt. Tobbszor raneztem a telefonom fenyenel. Egy szobaban aludtunk, erre mar nagyon reg nem volt pelda, csak egeszen pici borso koraban es nezegetni sem szoktam, de most megis, hihetetlen pozokat tud felvenni:)

Balazs hajnal 3kor jott lefekudni, hat hogy is fogalmazzak,mar biztos nem volt szomjas. Lily pedig 6:30kor ebredt. Megitta szepen a tapszeret, oltozott aztan elkezdtem pakolni. Balazst noszogatni kellett mert faradt volt es masnapos. Odamentunk a nagybatyjaekhoz reggelizni, ahol Balazs mar szinte rosszul volt es a nagybtyja is,le is fekudtek kicsit aztan ismet 10kor indultunk haza. En vezettem, Lilyt azonnal elnyomta az alom. Balazs viszont Szob elott szolt hogy alljak felre...ezt nem reszletezem...en siri csendben szakadtam a rohogestol, Lily pedig tovabbra is aludt, Pesten ebredt csak meg. Itthon konkretan semmi kaja nem volt ugyhogy sutottem sult krumplit, olvasztottam ki csirke mellet es megsutttem, csak igy natur. Lilynek volt meg krumplipure es deszertnek kremturo:) Fel3kor fekudt le, en addig elpakoltam, megfurodtem, jatszottam vele. Nem aludt csak 1 orat. Mivel nem volt tul jo ido igy mondtam Balazsnak hogy vigyuk el jaszohazba Lilyt, en meg bevasarolok addig. Balazs ehes volt ugyhogy o a MC Donald's-ban evett egy menut, Lily meg kapott egy toltcsert. 40 perc alatt bevasaroltam es mentem a jaszohazba. Balazs mondta hogy Lily nyugos, semmi nem jo es olben szeretne lenni, nah mondom ok, akkor menjunk. Mikor odaadta a karomba Lilyt, hat tuzforro volt. Mondom Balazsnak hogy ez a gyerek lazas, aaaa, csak ki van melegedve, de csak ereztem hogy vmi nem ok. Haza fele el is aludt a kocsiban. Azt beszeltuk Balazzsal hogy megmerjuk a lazat es visszuk furdeni. 38,2 laza volt, ugyhogy azonnal adtam a nufofent(imadta!) es keszultem a furdeshez, sajnos nem voltam eleg gyors mert csak 18:40kor tudtuk vinni furdeni. Kiporszivoztuk az orrat is mert omlott belole a takony:( es omlik azota is. Ejszaka tobbszor felsirt, be is kellett hozza menni 2szer aztan masnap reggel mikor ebredt kiveszem a kisagybol es szinten forro, de laza nincs. Hivtam a dokijat akinel mar nem volt idopont de mondta hogy bejon elobb megnezi Lilyt. Igy is volt Lily oda-visszauton bealudt es a dokineni szerint egyenlore natha de szerdan vigyuk vissza es megegyszer ranez hogy nehogy kozepful gyllasada legyen, de ha barmi van persze hivhatjuk ejjel-nappal. Ez iszonyu megnyugtato szamomra. Hetfo este is kelt egyszer es Balazs ment be hozza es mondta hogy jol meglepodott mert Lily allt a kisgyban, visszafektette es aludt tovabb, csak en nem tudtam, mert folyton felkelltem hogy behallgatozzak, hogy jol van e. Reggel 7:30kor kelt. Este kesobb tettuk le aludni, mert a masodik alvasa 17ig sikeredett es akkor is igazabol en ebresztettem fel. Keddre mar egesz jo kedve lett. 

Szoval ilyen nalunk egy utazas, vegyes erzeseim vannak. Mert csak el kellett volna vinni a hosugarzot es nem hallgatni senkire. De igaz hogy Lily minden akadalyt jol vett. Imadom:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr495296701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.05.16. 16:45:40

:))) - ez a bulizóknak!
Lilynek meg nagy-nagy ölelés! Remélem már jobban van!!
süti beállítások módosítása