HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Szorongunk

2013.04.09. 11:58 PetraésLily

Nah, ugye a nagykonyben az vagyon irva hogy kb. 8-10 honapos korig tart egy babanal a szeparacios szorongas. Nalunk e csuszott ugy 2 honapot. Ha nem vagyok otthon nincs semmi gond jol elvan, de ha otthon vagyok akkor csak en...es ha eltunok a latoszogebol akkor teljesen kiborul. Ma reggel szepen eljatszott. Bedugtam a vasalot, hoztam a deszkat es nah akkor vasaljunk. Erre sprint hozzam, felkapaszkodik a gatyamon es mar neki is allt sirni...mondtam hogy szerintem fejezze be mert sokaig fog akkor sirni, mert anya akkor is befejezi a vasalast. De csak sir...sir...mondom : Edes , draga kis bogaram mi bajod van, olyan szepen jatszottal, semmi bajod sincs anya is itt van miert sirsz? Erre elkezdte a vasalo deszka lababa beleveregetni a fejet es nezett ram, hogy nah mostmar van baj...hat mondom gyerek te nem vagy komplett:) de nem vettem fel...de szerencsere nem veregette tovabb a fejet...az szep lett volna. Persze ha ott ulok a szonyegen vele akkor minden ok, nem is kell hogy jatszak vele csak legyek ott vele. Apanak is orul mikor megjon aztan keretszkedik at hozzam, ha vmi baja van, hozzam jon, bujik es csak en. Bevallom neha soknak erzem, de most ez van, majd elmulik...igy azt hiszem nem jo idopontot vaasztottam arra hogy Balazs tegye le aludni. Mindent ugyanugy csinalunk csak Balazs ul a szopiszekbe es nala a tapszer es o adna oda neki, de nem engedi...sot, ordit...uvolt...nem fogadja el es vigasztalhatatlanul sir...elso alkalommal vartam...vartam...aztan csak bementem...ott allt Balazs a siro Lilyvel a karjan. Atvettem es probaltam nyugtatni, picit megnyugodott de meg azert sirt, leultem vele es kapta a cumijat es par perc mulva alomba is merult. Masnap meg nyomatekosabban mondtam Lilynek mesekor is es utana is, oltozes kozben hogy apa tesz le aludni, ugyes kislany legy. De mikor Balazs olebe tettem mar orditott...kijottem...nem akartam bemenni, gondoltam Balazs majd megoldja, vagy ha kell segitseg szol. 5 perc mulva nyilik az ajto, Lily total kisirt szemekkel es egesz vegig azt uvoltotte: nemnemnemnemnemnemnem...:((((( ezuttal Balazs bent maradt a szobaban, ult a szonyegen. Lily megint elaludt eves kozben, betettem a kisagyba es kijottunk. Balazs meg teljesen kivolt hogy nem szereti ot Lily...pedig dehogy nem...megsem tudom rola meggyozni. :( Azt talaltam ki, hogy meg furdes elott elkoszonok Lilytol es csinalja vegig Balazs, en meg bezarkozok a haloba, hatha igy hogy tudja/hiszi hogy nem vagyok otthon, akkor elfogadja az apukajat. Jo lenne tobb szempontbol is...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr605213187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.04.09. 12:38:31

Balázsnak üzenem, hogy nálunk is ugyanez a helyzet - nálunk is először ezt gondolta András és meg volt sértődve Ádámra. :)De természetesen imádják a gyerekek az apjukat is, ettől függetlenül. Ez most ilyen időszak.

Az utolsó résszel egyetértek, mintha anno Aliz is ilyesmit írt volna, hogy végig egy személynek kell a műveletet (esti szeánsz) végigcsinálni és hátha....

Bóbitáék 2013.04.09. 14:55:20

Nálunk szintén ez a helyzet, Ricsi is azt hitte sokszor (néha még most is előfordul), hogy Dorka őt nem szereti... Mi is még csak a túlélésre játszunk, úgyhogy hajrá, majd elmúlik állítólag. :)
Az utolsó gondolatot én is szívesen kipróbálnám! Ha majd már nem szoptatok, szerintem így is lesz, addig viszont várom, hogy NÁlatok bejött-e! :)

ziziman 2013.04.09. 21:56:11

Hát igen, mi is majd max szoptatás végeztével... dehogy olyan mikor lesz???!!!! :)

PetraésLily 2013.04.10. 11:21:19

@ziziman: A tegnapi fektetesbol az lett hogy Balazs nem akarta egyedul csinalni, mondvan hogy majd hetvegen, mert akkor egesznap vele van es majd napkozben is o teszi le aludni. (megjegyzem, ezen a hetvegen nem fogja tudni kivitelezni) Ugyhogy annyi volt tegnap, hogy Balazs maradt velunk a szobaban es mikor Lily vegzett, o emelte fel a szopiparnarol es o tette a kisagyba.

PetraésLily 2013.04.10. 11:25:27

@Bóbitáék: Meg nem igazan tudok beszamolni, de igerem be fogok. Az az igazsag hogy mig kisebb volt jobban birtam a sirast, mar nem...:( De ha meg belegondolok, hogy ne adj isten beteg leszek(korhazba kerulok) es onhibamon kivul nem tudom letenni aludni, akkor mi lenne?! Szoval biztos meg lehet ezt oldani...csak ki szereti hallgatni hogy sir a gyereke? Az apaknak meg valljuk be szinten nem jo es konnyebb azt mondani hogy nah add ide a gyereket es majd en...

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2013.04.10. 11:41:57

Én írtam és most is tartom. Nálunk ez az egyedül csinálom dolog bejött. Nincs megzavarva a gyerek.
Gondolkoztató volt az írásod ... én mégis azt mondom, hogy Lily nem szepa-szorongós. Ha szeparációs szorongása lenne, akkor is rajta lenne a frász, ha épp a bébicsősszel van vagy apával, vagy mamával és senki mással nem lenne el, csak veled - etetések, itatások, altatás, fürdés stb ..., tehát ami szerves része a mindennapoknak -. Máshogy: mondva nem tudnád mással hagyni úgy sem, hogy lelépsz, amikor pl. alszik és amikor felkel, biztos visítva hívna téged. Én legalábbis így tanultam annak idején. Szerintem szimplán anyás vagy ijesztő számára a helyváltoztatással történő világ felfedezése, hiszen most nagyon sok új dologgal találkozik. Ez majdnem minden gyereknél előjön, akinél a kúszás kimarad és egyből felül, mászik vagy egyből feláll. Ha jól emlékszem Lilynél is ez volt. Téged akar, hogy vele menj és csinálj meg helyette dolgokat. Dorkánál is volt hasonló, de aztán igyekeztünk önállóságra "nevelni" ez kicsit erős kifejezés így ebben a formában, de megtanult egyedül játszani, aminek majd később az egyedül tanulás és a tanulni tanulásban is nagy szerepe lesz. Így a délelőtti játékidő nálunk teljesen egyedül van ... persze felügyelet mellett, de önállóan tevékenykedik.

PetraésLily 2013.04.10. 11:59:07

@Liz&Dorka: Erdekes amit mondasz, mert tesom is azt mondta hogy szerinte nincs szeparacios szorongasa Lilynek, egyszeruen most ilyen es lehet ket het mulva mar nem ilyen lesz vagy meg ilyenebb. Azert volt ez furcsa nekem, mert Lily azert eljatszott eddig egyedul...es estere sem volt az hogy ennyire csak en, hiszen ott volt apukaja, igaz most is elvan ha Balazs beveti minden kreativitasat:)
Az altatassal kapcsolatban meg mindenkepp szeretnem megprobalni hogy engem nem is lat kozben, de ehhez kell apa is:D
süti beállítások módosítása