HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Alvás a nagyival

2013.04.01. 10:53 PetraésLily

Az alvas nalam igen sarkalatos pont es nem ismerek se istent se embert ha arrol van szo, hogy Lily nyugodtan aludjon. Ez annyit tesz hogy akkor szeretem letenni mikor almos lesz es nem utana fel oraval vagy elotte 10 perccel es szeretem ha itthon a sajat kisagyaban alszik, hogy odamegyunk az ablakhoz es elkoszonunk a madarakaktol, meg nezzuk milyen ido van es elmondom, mi lesz ha felebred,  hogy en teszem be a kisagyba en huzom meg a zenelojet, simogatom es puszilgatom meg. Es hogy nyugodtan, viszonylag csondben alszik. Persze vannak kivetelek, mikor Vacon alszik Balazs anyukajaeknal, de ott van utazoagya, visszuk a zenelojet, kulon szobaban alszik. Az en altalam elkezpelt csenddel akadnak gondok:) de meg soha nem volt problema belole. Vagy ha anyukameknal, apukameknal, szoval ha barhova is megyunk mindig van kisagy es megteremtjuk az otthoni megszokott kis kornyezetet, ha ez megsem jon ossze vmilyen oknal fogva, akkor pedig babakocsiban viszem setalni. Ez volt idozitve husvet vasarnapjara is, mikor anyukameknal ebedeltunk es a tesom gyerekei is ott voltak. Gondoltam ugyis nagy ricsaj lesz, meg nem egyszerre alszanak a gyerekek, plusz tesom kislanya mar nem is alszik ebed utan. Tartottam tole hogy zuhogo esoben kell Lilyvel setalnom, de fanatikus anyakent ez nem jelenthetett igazi gondot. Vegul az ora atallitas miatt Lily masodik alvasa 15 ora korulre esett, igy tesom kisfia addigra mar fel is ebredt. Mar akartam Lilyt oltoztetni a setahoz mikor Balazs mondta hogy aludjon itt anyunal. Mondom, hogy nincs itt az utazoagy es le fog esni az agyrol es meg egyebkent se aludt ilyen agyon es nem fog elaludni. Aztan anyukam is eroskodott, hogy de de probaljuk meg...en hatarozottan mondtam hogy NEM, de Balazs csak roskodott, ugyhogy a kezebe adtam Lilyt es mondtam hogy rendben csinaljon amit akar. Ugyhogy bevonultak anyuval a kisszobaba, majd par perc utan kijott Balazs. En sikideg voltam, de tenyleg...tesom es a parja probaltak viccelodni, de oket is meg tudtam volna folytani egy kanal vizben. Kerdeztem Balazs hogy anyu mit csinal , majd halal nyugodtan kozolte hogy anyukam Lily mellett fekszik az agyon es a keze a hatan. Azt hittem menten meghalok, mintha nem is tudom mit mondtt volna Balazs...Lily nem a sajat kozegeben van, senki nem vitte az ablakhoz, senki nem huzta meg a zenelojet, hisz nincs is itt es nem az anyukaja fekszik mellette, NEM FOG ELALUDNI!!! Aztan anyukam kijott kb. 10 perc mulva es kozolte hogy Elaludt...nem hittem a fulemnek, persze mindenki mosolygott korulottem. Bementem megnezni az en kis Lilymet es ott fekudt a nagy agyon hason, kezeben a ronggyal es aludt. Azt nem mondom hogy aludt egy oriasit de 40-45 percet. Mondjuk delelott nagyot aludt. Ugyhogy tul vagyunk az elso ilyen alvason. Azt nem mpndom, hogy rendszert csinalunk belole, de ez is azt bizonyitja hogy a gyerekek valoszinuleg hamarabb felkeszulnek bizonyos dolgokra, mint az az anyukajuk kepzelne vagy az anyukajuk megerne ra. 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr35186915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.04.01. 20:01:18

Nagyon édes vagy, ahoyg aggódsz, de teljesen megértelek. Nálunk is biztos lesznek hasonlók, hiába próbálok "laza" anyuka lenni :P

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2013.04.01. 23:40:52

Én is azt gondolom, hogy ez nekünk, anyáknak megy nehezen. Elfogadni, hogy rajtunk kívül is van élet, hogy más is ugyanolyan jól /tökéletesen/ meg tudja csinálni a gyerek körüli dolgokat. Emellett viszont amikor kikapcsolódni vágyunk, vagy csak el otthonról, eszünkbe sem jut, ha máshoz nem szokik hozzá a csemete,vagy nem bízik meg másban gyakorlatilag nem megy a kimozdulás sem.
Érdekesen vagyunk bekötve azt hiszem :)
Emellett Dorkán tapasztaltak alapján, sokkal jobb, ha nem csak anya van; magam bőrén érezve sokkal jobb, ha mama is van. :))) Annyival megkönnyíti az életet, hogy nyugodtan el tudsz menni, hogy biztos kezekben tudod, hogy szeret a gyerek azzal lenni, akire te rábízod.
Ezeken nekünk kell túllépni, megérteni és elfogadni, hogy rajtunk kívül is van élet és ha ez sikerült, könnyebben megy a többi is. Még most, bölcsi előtt szoktasd magad hozzá, mert ha a gyerek beszoktatáson azt látja, hogy anya ott sír és idegeskedik, ahol senki se látja megnehezíted mind a magad, mind Lily helyzetét.
Hozzáteszem nem utolsó sorban: ez a nagyiknak akkora élmény, öröm és boldogság, gyakorlatilag megtisztelve érzik magukat a gyerek által. :)))

haissdora 2013.04.02. 07:07:25

Petram, Lily borso nagyon jo kislany es maximalisan egyetertek az utolso szavaiddal. Mi, anyukak sokkal kevesbe vagyunk felkeszulve valtozasokra es sokkal jobban felunk es tartunk dolgoktol, mint gyermekeink. Sok peldan vagyunk mar tul mi is, es en most mar sokkal lazabban kezelem ezeket mert bizom Danyban es tudom hogy kepes az uj dolgokat kiprobalni esetleg megszokni, ha kell. Sot, talan meg szeretik is neha, ha van egy kis valtozas!
Persze ugyanakkor megertem ahogyan ereztel, de hidd el, Lilyborso mar annyira ugyes, hogy semmi sem jelenthet gondot neki :)
annyira buszke vagyok ratok! :)
pusziii

Bóbitáék 2013.04.02. 10:54:00

Ügyes vagy, hogy hagytad magad. Megtetted az első lépést és kicsit kibillentél a megszokásokból. Kell néha. Nekem is idő kellett hozzá, míg rájöttem, hogy sokszor jót tesz és Dorka javára válik, ha nem mindig ugyanaz van és ugyanúgy. Az állandóság fontos, de a lánykád bizonyította, hogy kiválóan tud alkalmazkodni! Ügyik voltatok, tanulj belőle s ráadásul még a nagyinak is óriási örömet szereztél úgy, hogy mindenki jól járt közben! :)

ziziman 2013.04.02. 14:32:19

:))))))))) - ezt a bejegyzést ilyen mosolyogva olvastam végén. Úgy megölelgetnélek most! :)

PetraésLily 2013.04.02. 14:48:51

@norus: Az a durva hogy nalam mar ez a laza. :) En telefont nem veszek fel ha alszik vagy ha igen akkor a vonal masik felen levo delkvensnek szamolnia kell azzal hogy ugysem fog belolem hallani semmi...Pedig dolgozom az ugyon:)

PetraésLily 2013.04.02. 14:52:28

@Liz&Dorka: Igazabol azt hiszem azzal nem nagyon van gondom, hogy masra bizzam, csak ott, abban a helyzetben ugy ereztem, hogy semmi nem klappol...se utazoagy, se zeneloke...es hogy leesik arrol az agyrol...es mi lesz??? Szoval fostam, nah ez a nagy igazsag...es ugy voltam vele ugy sem fog sikerulni es akkor elviszem setalni:) A bolcsivel kapcsolatban igazad van, de tekintve hogy van babysitterunk igy ehhez mar szoktatom magam:) Bar Balazs fogja reggelente vinni bolcsibe, de a beszoktatast nyilvan en fogom csinalni. Lenyeg a lenyeg van meg mit tanulnom.

PetraésLily 2013.04.02. 14:53:04

@ziziman: Jo is lenne Dori:) Neha szornyu tudok lenni:)

PetraésLily 2013.04.02. 14:54:27

@haissdora: Hidd el Dori , en is igyekszem, csak azt gondolom, hogy meg pici es hogy...hat...most mit magyarazzam...asszem ez a bejegyzes mindent elmond milyen vagyok...

PetraésLily 2013.04.02. 14:56:08

@Bóbitáék: Igazabol nem hagytam magam, hanem ugy voltam vele, hogy se Balazs se anyu nem tudja mit beszelnek es majd en juszt is megmutatom nekik, hogy en ismerem a gyerekem...erre jol beegettem magam:)

haissdora 2013.04.02. 15:03:58

remelem nem ertettel felre mert semmi baj nincs azzal hogy ilyen vagy, sot :) mindketten Lilyvel nagyon ugyesek vagytok es folyamatosan fejlodtok!
imadlak titeket :))

PetraésLily 2013.04.02. 15:06:06

@haissdora: Jajj, dehogy:) Igazabol tudom, hogy mindenkinek igaza van. Megis azt gondolom hogy azert tovabbra is mindent el fogok kovetni hogy Lilynek a legpihentetobb alvast biztositsam (illetve ami szerintem a legpihentetobb:D)))
süti beállítások módosítása