HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Betegecsken...vagy mi???

2013.03.23. 21:12 PetraésLily

Azt hiszem inkabb a vagy mi, de elobb utobb ki fog derulni...

Eddig azt hittem az en hibam...:( Kedden mikor fent voltunk az ikreknel, akkor mondta Dori az anyuka hogy Tominak picit folyik az orra en meg ravagtam hogy semmi gond...azt hiszem megis az volt:( Tegnapra, csutortokre jott ki rajta...en magamon is ereztem hogy vmi nem gombolyu...fajt a torkom, a fulem...Lilyn nem lattam semmit...

Reggel jott Reni es kertem figyelje Lilyt, mert szerintem beteg lesz, irt is Reni hogy nem olyan igazi Lily a Lily es hogy szretyog...de nem tudja az orrabol jon van a tudejebol...ugyhogy igyekeztem haza. Delelott 1 orat aludt, gondoltam majd delutan alszik egy nagyot de nem, csak 1 orat, Balazs is hazaert, hatha tud vmit segiteni. Lilyt uzsonnaztattam es elvittem setalni, nem hosszu idore csak hogy levegon legyen picit. Felhivtam a dokijat is hogy mi legyen, mert Lily meg nem volt beteg, mire keszuljek...stb...mondta hogy steimar spray-t vegyek es szivjam az orrat amennyiszer csak szukseges es vegyek lazcsillapitot mindenesetre de csak akkor hasznaljam ha szukseges. Szelloztessunk sokat es parologtassunk a szobajaban. Estere nagyon elfaradt a mi kicsi lanyunk ugyhogy mar 7 elott elkezdodott a furdes. Bekeszitettem kamillat a szobajaba es jo paras volt a levego. Az orrat is kiporszivoztuk furdes elott de ma elotte es utana is ki fogom porszivozni. Tuti ami tuti. Tegnap fel 8kor mar aludt, de 2 ora mulva ebredt, Balazs ment be hozza, de nem aludt vissza. Mondta Balazs hogy nagyon szretyog ugyhogy ki kene porszivozni az orrat, mondtam hogy varjuk meg picit bemegyek most en. Bementem es ratettem a kezem a hatara, felnezett ram, sohajtott egyet es kb. el is aludt. Kicsereltem a kamillas fozetet egy ujra es mondtam Balazsnak hogy ha legkozelebb ebred akkor kiszivjuk az orrat, de szerencsere nem kelt fel, csak 3/4 7kor reggel, de akkor tiszta takony volt az orra...ugyhogy meg a tapszer elott kiszivtam az orrat, nem orult, nagyon nem...de mit tudtam csinalni. Reggel mertuk a lazat de nem volt lazas. Porszivoztam renduletlenul egesz nap az orrat, de igy sem aludt jol napkozben, csak 1-1 orat...Balazs megint igyekezett haza es ismet elvittuk setalni, de csak 20 percre, aztan ismet nem birtuk megvarni az esti 7es furdetest ugyhogy Lilyborso fel8kor mar durmolt es az esti tapszer elott is porszivoztam az orrat. Ejszaka nem ebredt fel de gondoltam hogy elobb fog ebredni mint szokott, csak nem 1 oraval...igy 6kor mar kukorekolt. Sikerult 10ig elhuzni a delelotti alvasat (en magam sem ertem hogyan, de ugy voltam vele hatha alszik egy nagyot...de NEEEEEEEM), de csak 1 orat aludt. Ugyhogy montdam Balazsnak hogy a delutani alvasara elviszem setalni, hiaba nem vagyok a hive, de ha delutan is csak egy orat aludna akkor megint nem birja ki 7ig es elobb tesszuk le aludni es ugyanugy koran kelne, akkor inkabb kivetelesen elrazom a kistestet. Fel 3kor mar teljes harcidiszben vonultam Lilyvel aki azonnal bealudt es tette ezt egeszen 16ig es akkor is csak azert ebredt meg mert a babakocsi megallt. Elsetaltam vele a lakasunktol egeszen a Paskal strandig. Mikor odaertem magam sem akartam elhinni hogy idaig eljottem. Kozben anyukam is megerkezett hozzank, de en csak renduletlenul toltam a babakocsit. Igy hogy 16ig aludt sikerult 19kor furdetni, de nem tennem a nyakamra hogy 7ig aludni fog reggel:)

...es hogy a vagy mi, miert utott szoget a fjemben es hogy a mi? Nos, azt hiszem Lilynek ujabb foga jon...nyaladzik, de ugy ahogy meg sosem...a poloi is nyalasok es konkretan csopog. Az hogy mindent megrag az egy dolog ez konstans nalunk. Neha minden ok nelkul sirva fakad, bujos es...hmmm...hogy irjam szepen...?!...fosik...ezt nem tudom szepen irni...de csak mara allt ossze a kep es az orra is lehet emiatt folyik...egyebkent jo a kedve es mosolygos...az orrat kb. napjaban 9szer porszivozom...nagyon sir kozben, pedig egeszen a porszivo hangjaig turi hogy rauljek es a labammal lefogjam...bazira sajnalom ilyenkor...elmondani nem tudom mennyire de hiaba szivom. pl. ma is az esti tapszer elott kozvetlenul szivtam ki az orrat es megis szorcsogott...kicsi dragam...:(((

Ugyhogy en a fogara gyanakszom...aztan meglatjuk...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr65162820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salamonné Vivi 2013.03.23. 22:26:25

Remélem minél előbb kijön az a fog. Mi is szenvedünk egyszerre kettővel.
süti beállítások módosítása