HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Ez+Az

2013.03.12. 11:38 PetraésLily

Mivel is kezdjem? Mert ez a bejgyzes "vegyes salata" lesz...

Lily kovet mindenhova...barhova megyek a lakasban...igazabol nem zavar, csak ez ugy mukodik hogy pl. en elmegyek a nappali-konyhabol mondjuk a furdoszobaba o utanam es hiaba en mar vegeztem ott o akkor is marad...:) Imad a huto elott ulni es pakolni a hutomagneseket amik mar neki vannak odakeszitve(igazabol a melyhuto reszre, az nekunk alul van), jo parat mar osszetort...a kedvence a Zakinthosos volt mert volt rajta egy kis rugon egy teknosbeka es azt bizergalta de jol szettorte:( ugyhogy a torekenyek a huto legtetejere lettek teve). szoval most ez a fo foglalatossaga hogy ul a huto elott, kozvetlen a babakocsi mellett...hjjajj...amibe olyan jo belekapaszkodni neha, termeszetesen a kerekebe...meg mindig...ha raszolok abba hagyja de azt vhogy nem tudja meg felfogni hogy ne is fogja meg...oszinten ugy erzem hogy nincs sok minden tilva neki, talan mert egyebkent sincs sok minden a lakasban, amihez ne nyulhatna. Mondjuk a konnektorokat Balazs baba biztossa tette pedig nem is nyulkalt bele...nah mindegy...

En voros lettem es rovid lett a hajam...vmi nagyon mast szerettem volna, mert untam magam...a szine Balazs miatt lett voros mert mar nagyon regota fuz hogy festessem vorosre a hajam, nah most megtortent es ugyan nem hanyom le magam ha tukorbe nezek, de nem vagyok az a voros tipus...szoval 5 het mulva bye bye voros...es gondolom a hajam is noni fog, mert bar most praktikus de azert vagattam le mert hullott, meg mindig akar mit szedk hullik...most is hullik de kevesbe, ugyhogy remelem jot tett a hajamnak a frissites, de alig varom hogy ujra megnojon.

Lily mindent eszik...ertsd mindent...tegnap philadelpia sajtos kiflit evett kaliforniai paprikaval...vagy borsofozeleket fasirttal...nagyon ugyes de azert napi egyszer vmelyik etkezesnel elobb nyel mint kene, de nagyon ugyes...ha pl. befejezte a reggelit azt onnan tudom, hogy elkezdi dzsamiszkolni a maradek kiflit a kezeben es mar csak jatszik vele...jo sokat iszik miota ugyanazt eszi amit mi. Mondjuk tegnapi borsofozelekbol csak addig evett, pedig en is azt ettem, mig eszrevette hogy Tundi aki epp ott volt nalunk es o is velunk ebedelt es neki mar nem maradt borsofozelek igy sultkrumplit kapott hogy kinezte a tanyerjabol es fogta a kis kezeben es tolta be:) Igy kiszedtem a babakajakat a szekrenybol mert probaltam neki odaadni, de nem kellett neki...:( Tizoraira is szepen harapja a gyumolcsot, most fokent almat , kortet, banant kap. Mar varom hogy jojjon a fini barack es ehesse.

Nezegetem a babakocsikat, ezeket az esernyore csukhatokat, vmi jo konnyut, kicsit, donthetot es kosarasat...a legtobb viszont nem dontheto fekvohelyzetbe...:( A Quinny babakocsik tetszenek de azok nem donthetoek. Dori (Dubai) mondta hogy o Chiccot nezett es annak van donthetos verzoja. Azt hiszem elmegyunk egy bababoltba ott megnezzuk es aztan megnezzuk a neten no meg a vateran hogy van e epp olyan elado ami nekunk kene. Meg persze kell kocsiules is, bar a mienkbol igazabol siman kilat Lily, de ezt inkabb Balazsra bizom majd hogy milyet vegyunk. Tenyleg mikortol ulhetek en ujra elol az autoban, az anyos ulesen? Gyerek fuggo?

Ami meg hir hogy van babysitterunk, Reni. Egy kedves, fiatal lany, mediterran szepseg, ugyhogy jo hogy nem Balazsra vigyaz:) Egyenlore meg nem hagytam oket hosszu idore egyedul, de hetfon mar o tizoraiztatta(nem voltam otthon) es o tette le aludni de akkor otthon voltam. Szoval most szoktatas van...szerdan viszont itthon hagyom oket...van egy kis gyomorgorcsom miatta, pedig tudom hogy nem kene. Elintezem a diakhiteles dolgainkat aztan jovok haza. Errol majd bovebben beszamolok, hogy miert es mikent jutottam/tunk arra hogy legyen babysitterunk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr185129416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.03.12. 17:12:24

Én elől ülök a kocsiban István mellett :P Mór úgyis alszik :) Meg ha csak ketten fogunk menni, sem ülhetek hátul vele :) Bár nem tudom, hogy ez később, ha már fent is lesz útközben, hogyan fog változni...

A babysitterre kíváncsi vagyok, mert mi is gondolkozunk egyen, hogy néha ki tudjunk mozdulni ketten is :)

PetraésLily 2013.03.12. 20:14:59

@norus: Akkor ezt lehet en csesztem el...:( a kezdetektol hatul ulok vele. Az eljen tenyleh bealudt mindig de kesobb ugye en probaltam ebren tartani:) most meg szorakoztatas miatt vagyok en neki hatul...
Renirol majd beszamolok, akar priviben is....ajanlottak es eddig nagyon meg vagyok vele elegedve.
süti beállítások módosítása