HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Lakcím kártya

2013.02.27. 15:36 PetraésLily

Megvan a lakcim kartya:) Juhu...innen mar csak egy ugras a Taj kartya:) remelem...

Persze az oromben van egy kis urom...mert Lilyvel egyutt mentunk es bar az ugyintezo tenyleg gyors volt de azert igy is eltartott egy kis ideig. Aztan Balazs meg mondta hogy tankoljunk es hogy ot tegyuk ki az Orson, igy is lett pedig tudtam, hogy nem lesz jo vege...Lily mar az okmanyirodaban is faradt volt...a kocsiban az Orstol a Bosnyakig orditott aztan elaludt. Amikor kivettem a kocsibol akkor megebredt es sirt...tizoraiztunk es meg jatszottunk picit...fel 11kor tettem le aludni...nem birt elaludni...nagyon dorzsolte a szemet de nem ment neki...pedig simogattam a hatat a fejet nem ment. Aztan kivettem a kisagybol, gyorsan oltoztettem babakocsiba tettem es akkor setaljuk, majd elalszik ha razza a babakocsi, de legnagyobb megdobbenesemre nem aludt el, sot..orditott...es orditott...hiaba setaltam vele. Eszembejutott hogy hoppa a pelenka otthon maradt...visszamentunk erte, de tovabbra is orditott... vegul kivettem, bar esett az eso, ringattam es csukta le a szemet...de ahogy betettem a babakocsiba orditott...ezt 3szor jatszottuk el es vegul betettem a kocsiba,nem tudtam bekotni vagy a bundazsakba tenni ugyhogy csak betakartam...aludt..nem toltam csak fekudt a babakocsiban. Teljesen meglepodtem Lily viselkedsen. Azt gondoltam, hogy nehezebben fog elaludni, de erre nem szamitottam meg jo hogy az eso elallt kozben. Viszont igy futottam ossze az ikres anyukaval akinek tortenetesen van meg egy 4 eves fia...beszelgettunk, az o ikrei is aludtak. Kedves volt, bar teljesen mas tipusu anya mint en. Mondta hogy menjunk fel Lilyvel holnap hozzajuk jatszani...sajna a holnap pont nem jo, nekik meg a pentek de jovo hetre biztosan osszehozzuk a jatekot:)

Mondta hogy melyik jatszoterre vigyem Lilyt, mert ahol mi voltunk az inkabb nagyobbaknak valo, ezt en is eszrevettem...ugyhogy ma delutan a javasolt jatszoterre megyunk. Illetve mondta hogy mindjart itt a tavasz es akkor jo kis tarsasag szokott lenni a kertben, de hogy a kutyasok es a gyerekesek nagy harcban allnak. Ezt igazabol nem reszletezte de majd megkerdezem tole. Jo volt hogy beszeltem vele...jobb kedvem lett.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr715108374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása