HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Meglátogattuk apát a munkahelyén

2013.01.24. 14:30 PetraésLily

Mostanaban a napjaink nagyon "elhuzodnak", ami abbol adodik, hogy magadhoz kepest igen keson kelsz. 8kor, fel 9kor, ugyhogy tenyleg kettot alszol egy nap, de nem azert mert olyan jol birod ebren.

Tegnap pl. 15:20kor ebredtel a delutani alvasodbol, en meg ugy voltam vele hogy akkor lefekvesig mar nem kellene. Ettel es elmentunk setalni. Ugy szeretek setalni, hogy van vmi cel, hacsak annyu hogy vegyunk 2 kiflit akkor is. Most gondoltam elmegyunk a Mexikoi utig a DM-be es veszunk hajgumit anyanak, de mikor odaertunk a Mexikoi utra ugy voltam vele hogyha ideaig eljottunk akkor miert ne szallnank fel a kisfoldalattira es mennenk el a Deakra ahol apa dolgozik. Ugyhogy vettem jegyet, megtudtam, hogy Lilynek majd csak akkor kell ha iskolas lesz. A Mexikoi utnal sok sok lepcso vezet lefele hogy az ember felszallhasson a kisfoldalattira de en ugy voltam vele, hat legyen es ahogy elindultam lefele mar rohant is felfele az ellenor es segitett levinni Lilyt. A szerelveny szinte azonnal jott is. Leultem Lilyvel szembe, o pedig a sapkamat kezdte el ragni es sikotozott, igazabol nem tudom miert:) Nezegette az embereket es lathatoan jol erezte magat. Aztan leszalltunk es nagyon nem lepodtem meg hogy ismet sok sok lepcso tornyosul elem. Epp jott lefele egy srac aki azonnal felajanlotta a segitseget, ugyhogy azt kell hogy mondjam nagyon segitokeszek az emberek, legalabb is akikkel en talalkozok. Meg is erkeztunk a Deak terre, szeretem ezt a teret. Jo volt Lilyvel ott lenni. Csak azon paraztam hogy hirtelen otlettol vezerelve jottunk es hogy se viz nincs nalam se egy tiszta pelus. Hivtam Balazst, es mondta is hogy mar epp indulni akart, de mikor mondtam hogy ott vagyunk mondta hogy menjunk be, ugyhogy megneztuk az "irodajat", nagyon modern es megertem hogy koltoznek masik helyre mert nagyon zsufolt volt. Lily vigyorgott mindenkire es simizett mindenkit, aztan meg kurjongatott is kicsit:) Aranyos volt es lattam, hogy Balazs nagyon buszke volt...hordozgatta korbe:) En mondjuk mint egy hanyas, de egyaltalan nem zavart, csak a herpeszem amit szinten szulinapomra kaptam:)

Kb. 15 perc mulva indultunk is haza. Balazs bosszankodott a sok lepcso miatt, en meg mosolyogtam. :) 18ra ertunk haza. Balazs es Lily is evett:) Vegul Lily 18:30kor vesztette el a turelmet, illetve akkor lett almos es mar semmi nem volt jo, ugyhogy vegul 18:55kor vittuk furdeni. A mese kozben is nyugos volt, de elaludt cumizas kozben:) Neztem...neztem ot...aztan bekentem a felso inyet, fel sem ebredt ra, aztan az also inyet is, na ere mar felebredt, de ovatosan felemeltem es ugy csinaltam mintha bufiztetnem de igazabol csak olelgettem es ringattam, majd betettem a kisagyba...elaludt...23kor megebredt, Balazs meg ebren volt, de en is pattantam, az ajto elott talalkoztunk, azon vitatkoztunk ki menjem be, de vegul nem kellett mert visszaaludt:) Kicsi Nyusziborsonk:)

Azt hiszem nagyon jo otlet volt Balazst meglatogatni...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr265041020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.01.24. 16:01:07

"...én mondjuk mint egy hányás" :D

Tényleg jó egyébként hogy vannak ilyen segítőkész emberek is!

haissdora 2013.01.26. 17:44:47

De ugyesek vagytok! Nagyon jo hogy meglatogattatok apat :)
most hogy irtad, gondolkoztam el, hogy miert is nincs lift a kisfoldalattinal vagy metronal hogy ne a lepcsot kelljen hasznalni?! tok bator vagy hogy igy bevallaltad es jo hallani, hogy meg vannak segitokesz emberek!
süti beállítások módosítása