HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Egy nehéz péntek...hétvége...

2013.01.14. 15:22 PetraésLily

A penteket mondjuk kezdjuk csutortok estevel...Lilyvel setaltunk, anyu 17:30kor hivott hogy merre vagyunk, mert el tudott szabadulni a munkahelyerol es jott segiteni, mert Balazs videken volt segiteni...DE mikor hazaertunk Balazs epp az ajtoban volt, ugyhogy mondta is anyu hogy o megy is, legyunk csak egyutt, azert sikerult meggyozni, hogy maradjon meg. Balazs arca piros volt, kerdeztem is hogy leegett e, mondta hogy nem. Lilyt letettuk aludni, furdes elott anyu el is ment, aztan Lilyhez be kellett menni...kell 5 perc hogy a hatara tegyem a kezem es igy megnyugszik es alszik, kb.mire kiertem Balazs is aludt. :) Meg 1 orat en ebren voltam aztan szoltam Balazsnak hogy fekudjunk le, jojjon a szobaba. igy is lett. Balazs oraja reggel 5kor csorgott, hozzabujtam es tuzforro volt de ragaszkodott hozza hogy o nem lazas. Aztan mondja hogy inkabb megy kocsival es akkor eleg csak 6:15kor indulnia, mondom jo, ok. Lily 6:20kor ebredt,  Balazs is kikecmergett az agybol, majd miutan kijott a mellekhelysegrol kozli, hogy szarul van...azt hiszem ilyen meg sosem fordult elo miota en ismerem, mert o sosem beteg, gyogyszert nem szed, orvoshoz nem megy...stb...stb...Igazi Ferfi az en uram:) ugyhogy jol meglepodtem, miutan Lily befejezte a reggelit megmertem a lazat es 38,5 volt. Meg szerencse hogy Lilynek van lazmeroje, meg a korhazban adtak, ugyhogy volt mivel lazat merni. Egy szo mint szaz, Balazs maradt itthon, mert ilyen allapotban nem tudott volna segiteni, nagyon odavolt miatta, meg azt is mondta hogy delutan meg utanuk megy de tiszta laz volt ugyhogy maradt itthon es persze megfenyegettem ha elmer menni es megjobban megfazik es Lily elkapja tole akkor aztan lesz ne mulass. Vasarnap bennne voltak a Tenyekben:) 

A penteket ugy terveztem hogy sutok a hetvegere es kitakaritok, nah ebbol fozes az lett de takaritas nem. Lily se nagyon aludt, mar 15:30kor mentunk setalni, akkor persze aludt 1 orat.:) Balazson meg lattam hogy igy nem nagyon tud pihenni hogy mi otthon vagyunk, pedig meg delelott is setaltunk Lilyvel. Elmentunk a gyogyszertarba, a tescoba es a zoldsegeshez is. Szoval nem csoda hogy nem volt idom takaritani. Meg Balazsnak is gyartottam a teakat, mezzel, citrommal es adtam neki gyogyszert. Lattam, hogy nem lesz jobban ugyhogy megkertem Balazs hugat hogy jojjon segitsen szombaton Lilyre vigyazni, mert en kozmetikushoz mennek es Balazs nem fog tudni ra vigyazni, ugyhogy cuki volt mert jott o is es a baratja is:) en meg kozmetikus utan beugrottam Balazsnak venni egy trening nacit, mert nincs neki:( es meg egy pizsit, mert kimostam neki azt az egyet ami van de ugy imadkoztam hogy estere szaradjon meg. Azt hittem gyorsan fog menni de annyira nem. Az adidas es a nike kivonul az orszagbol es egy-egy uzletet tartanak meg a belvarosban...ezt az Arkadban az infos holgy mondta. Aztan mentem haza es lassan mar vittem is Lilyt setalni. Penteken iszonyu faradt voltam...szombaton azt hittem pihenek a kozmetikusnal, de vhogy nem jott ossze. A setakor meg ugy faztam, hogy majd megfagytam:( azt hittem elkaptan en is...de lekopogom ugy nez ki nem. Vasarnap itthon voltunk es csak szankozni mentunk le picit. Igyekeztem en is pihenni mikor Lily aludt. Csak ugy bantja a szemem a kosz...addig jutottam, hogy letorolgettem es kidobtam a felesleges dolgokat es ki szeretnem pakolni a konyveinket es a fenykepeket. Nem haladok vmi gyorsan, de hetvegere talan vegzek:) Jo lenne mar megszabadulni a dobozoktol. Es kellene egy szobainas a haloszobaba, mert Balazs a foldon tarolja a ruhait:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr665013009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása