HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Spinning:)

2013.01.05. 10:20 PetraésLily

Mar regota foglalkoztat a gondolat hogy hogyan fogok ujra formaba lendulni, mert szules utan 2 honappal kevesebbet mutatott a merleg mint mikor meg terhes sem voltam, de azota sajnos csak ugy ropulnek ram a kilok:( Nem vagyok az a nagy fitnesslady, de szuksegem van egy kis mozgasra es persze emelett nem baj ha odafigyelek majd az etkezesre is. Szoval beszelgettunk Balazzsal hogy hogyan kene megoldani,mert tesom mondta hogy o is szeretne jarni edzeni, de tul messze lakunk egymastol es napkozben Lilyt nem tudom lepasszolni, meg idegenre nem is hagynam. Ugyhogy mondta Balazs hogy keressek edzotermet es ha van reggeli ora akkor o majd kesobb megy dolgozni...van ket edzoterem a kozelben, de spinning reggeli orakban nincs, mar el is szontyolodtam mire mondta Balazs hogy mehetek olyan helyre is ahova kocsival kell menni...de ez nem nagyon akarodzott, mert reggel olyan forgalom van, hisz mindenki megy dolgozni, de gondoltam csak beirom a google-ba hogy edzoterem Zuglo es lass csodat nem is tudtam hogy a Sugarban van fitness terem...de ami a legjobb hogy 7:15kor es 8:15kor is van spinning MINDEN NAP:) Azt sajnalom, hogy videocycling nincs reggel, csak delutani idopontban es hetvegen sincs, nade mindent nem lehet. :) Ugyhogy most boldogsag van, de meg milyen:)

Sot, a Sugarban va jatszohaz is! es ezt talaltam:

"Anyukák figyelem!

Ha szeretnél edzeni, de nem tudod rábízni a gyerkőcöt senkire, akkor mi most segítünk Neked ebben! Gyere el hozzánk és vásárolj egyszeri belépésre jogosító kombinált jegyet, és mi most a Sugár Játszóház kuponjával ajándékozunk meg, amivel 50 százalék kedvezménnyel vehetitek igénybe a Játszóház szolgáltatásait! Így már nem kell lemondanod az edzésről és a kicsi miatt sem kell aggódnod!"

Persze Lily meg nem akkora hogy jatszohazba adjam, de ennek is eljon az ideje es akkor jo tudni:) Nagyon feldobta ez a napomat:)

Alig varom, hogy Balazs ebredjen es elujsagolhasam neki:) merthogy alszik Balazs is es Lily is:) A reggeli project pedig az volt, hogy Balazs megy be reggel Lilyhez, o oltozteti es adja neki oda a 210 ml tapszert, en meg addig meg pihengetek:) Nah, ebbol az lett hogy Lily 6:30kor ebredt(este kerte Balazs hogy ebresszem reggel, mert nem fog Lily nyoszorgesere megebredni), aztan 6:35kor kiabalni kezdett, gondoltam erre csak felebred Balazs de nem:) ugyhogy szoltam neki. Kijottem a konyhaba, megcsinaltam a tapszert, beleallitottam a melegvizbe, elpakoltam es bementem Balazshoz, hogy kelljen. O meg nez ram, hogy nem lehet hogy visszaalszik?! En mar mosolyogtam is hogy nem hinnem, de akkorat kurjantott a mi kicsi lanyunk, hogy Balazsnak is egyertelmu lett hogy bizony nem fog visszaaludni. En meg a kenyersutogep dagaszto programjat is elinditottam es visszabujtam az agyba, de tenyleg csak pihengettem, mert aludni azt nem tudtam:) aztan pedig jottek be hozzam:) Mondta Balazs hogy meghagyott picit Lily a tapszerbol, kertem hozza ide, mert tutira megeszik, tobbet is enne mint 210ml, csak nem akarok neki olyan sokat adni. Igy is lett Lily siman megitta a maradekot, csak nem csont nelkul iszik. Marmint elkezd inni, de aztan picit bufizik, hozzam bujik, atterem a masik karomra es ugy folytatjuk. Balazs meg egy huzamra akarta neki odaadni az egeszet, de nincs ezzel gond. Vasarnap ujra probaljak:) Viszont Balazs nagyon almos volt reggel, mert ejjel 2kor fekudt le aludni...azt hiszem ma nem fogja igy elhuzni:) Muszaj neki is pihennie.

Szoval ha minden jol megy jovo heten mar spinningelek:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr474999276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.01.05. 10:29:27

Szuper, hogy mész edzeni :) Már én is nézem a baba-mama tornákat, aztán jöhet a futás, jóga miegymás :)))

PetraésLily 2013.01.05. 13:14:03

@norus: En bazira feltem a mozgastol eleinte, mert mondtak hogy elmehet a tejem vagy mas ize lesz, kevesebb lesz...ugyhogy nem mertem...de igy sem volt sok:) most viszont hogy mar csak egyszer szopizik es azt is szerntem csak en "eroltetem" nincs hova huzni az idot. Csak ez az erzes hogyha nem velem van akkor vmi baj lesz...nah ezen kell dolgozni:)
süti beállítások módosítása