HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Mégis csak sütöttem:)

2012.12.19. 14:10 PetraésLily

Nem akartam, mert gondoltam minek, ugyis fogunk kapni sok helyrol sutiket, mezaskalacsot, zserbot, non plus ultrat...stb...de ugy voltam vele, hogy csak keszitek mar en is vmit. Foleg miutan beszelgettunk Balazs hugaval es mondta o miket keszit, ugyhogy gondoltam vmi egyszerut en is keszitek es nem sokat.

Igy meg kedden este osszeallitottam a linzer tesztat es a kokusz rud "tesztajat". Ez utobbit ugye sutni sem kell:) Szerda reggel pedig vartam hogy szobahomersekletuek legyenek es formazhatoak mikor rajottem hogy nincs nyujtofam es szaggatom sem...de vegul borosuveggel nyujtottam es poharral szagattam, plusz a rum aromas uveg kicsi kupakjaval. :)

Voila:

kokuszrud.jpg

linzer.jpg

Alig varom, hogy Lilyvel egyutt suthessunk:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr834972842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haissdora 2012.12.23. 12:18:40

huuuu de ugyi vagy!! kuldhetnel recepteket ;)

PetraésLily 2012.12.23. 20:15:39

@haissdora: En fel adagot csinaltam es citromhej por sincs benne:)

Mozart Linzer

400 g liszt
120 g cukor
2 csg. v.cukor
2 tojás sárgája
250 g vaj
1 teáskanál zitroback (száritott citromhéj por)
A tésztát összegyúrni, 1 órát hidegen állni hagyni, majd 3 mm vastagra nyújtani, kiszúrni és
180 °C-on 10-12 percig sütni, ne legyen barna, s.barack lekvárral összeragasztani és porcukorral megszórni.
süti beállítások módosítása