HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Ebedre is szilard etel, avagy a husi bevezetese:)

2012.12.04. 09:47 PetraésLily

Tegnap ebedre is szilardat kapott Lily. Bennem volt egy pici felsz egesz nap, hogy mit fog szolni, nem kap cumit,amikor megszokta hogy akkor cumi van, no meg cici elsokorben, de egesz nap mondtam neki, hogy ebedre anya valami finomsaggal keszul: soska, krumpli csirkehusi. Eskuszom nekem izlett:) Lily eloszor eleg furan nezett ra es vegul ugy sikerult elfogyasztani hogy egy soskakrumplihusi kulimajsz es egy kiskanal alma:) es igy valtogattam. Igazabol az ebedje nem is az en erdemem, mert a soskat anyukam csinalta, a husit meg Balazs anyukaja sutotte, nah jo a krumplit en foztem:) Aztan szopizott meg. Nem tudom mennyit de ma megmerem. Igazabol azt vettem eszre hogy csak ugy leoblitette a kajat. Pedig adtam neki vizet is de mostanaban inkabb ragja a csoros poharat es oldalt kifolyatja a vizet. Ettol idegrohamot tudok kapni, o meg nagyon elvezi. Tegnap mikor mondtam hogy: Nem, nem, ilyet nem csinalunk! Lily nyeld le a vizet vagy anya elveszi az innivalot. Erre elforditotta a fejet, visszanezett es elkezdett nekem sirni. Hirtelen nem tudtam, hogy most meg mi baja, de gondolom nem tetszett neki, hogy raszoltam. Ki akartam venni a szekebol, hogy menyugtassam, de ugy voltam vele, hogy ez hiszti, hagyom, hogy kihisztizze magat es akkor folytatjuk. Igy is lett, ez kulonben a vacsoranal volt, pedig a tejpepbe tettem bele neki egy kis barackot es igy szivesen megette, ugyhogy asszem unta mar a sima tejpepet. Aztan azon volt meg az izgulas hogy vajon fog e annyit enni, mintha tapszert adnek neki?! Gondoltam ez ugyis ki fog derulni ejszaka. Balazs csak 20ra ert haza igy egyedul volt a furdetes es Lily lefektetese, de mindent megoldottunk ugyesen. Setakor voltunk postan is es anya meg gyantaztatni is beugrott. Lily csendben nezelodott mig a labam gyantaztak, de a szemoldokomnel eltort a mecses, ugyhogy a pocakomra tettem es ott ult vegig es ugy vigyorgott, mintha sosem sirt volna:) Ellemben nagyon, NAGYON HIDEG van...ugy feltem, hogy megfazik, mert keves ruhat adtam ra...ugyhogy elovettem a tesomektol kolcsonkapott budazsakot es beletettem a babakocsiba, igy megyunk ma az Apehba. Nos es hogy ejszaka mi volt?! SEMMI...sot most meg sem ebredt lefekves utan, hogy egy picit megsimizzem a hatat, aludt, egeszen reggelig. Ugyhogy kis cukorfalat lanyom van. Persze azert nem kiabalom el...ki tudja mit hoz a ma vagy a holnap...holnap utan...

Mai menu pedig sutotokos, alma, husival...tizoraira pedig a kedvenc: alma, barack, banan:) A heten meg szopizni fog ebed utan de aztan ezt is elhagyjuk...remeljuk gond nelkul...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr144946658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása