HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Rövid hétvége,de hétvége

2012.12.03. 13:32 PetraésLily

Az elozo bejegyzesben mar irtam hogy nem szeretem ezeket a rovid hetvegeket:( aztan ma felvilagositottam Balazst hogy jovo heten is munkanap lesz a szombat...:( mondta hogy szabit vesz ki...kivancsi leszek. Balazs nem az a szabit kiveszek tipus.

Szombaton 10:30kor mar itt volt Olgi, Lily meg aludt es 11kor kelt, ugyhogy meg tudtunk picit beszelgetni, aztan Olgi etette meg. Kozben en betettem a sutobe az ebedet(tepsis husi sult zoldsegekkel). Aztan nezem hogy hogy fogy a kaja Lily taljabol mire latom, hogy alig. Kerdezem Olgit hogy miert ilyen keveset ad neki egyszerre? Mire mondja hogy nem akarja megtomni es egyebkent is ebbol mennyit kell neki adni? Mondom, az egeszet:D ugyhogy vegul belehuztak:) de folyamatosan torolgette Lilyt, majdnem egy guriga torlokendot elhasznaltak:) Aztan megneztuk dvd-n Olgiek eskuvojet, lagzijat. Igaz kozben Lily elfaradt, de nagyon...mikor a nyakamba tettem, hogy huzzam picit az idot, akkor mar tette is a fejemre a fejet, nah mondom, akkor nincs mit huzni alvas jon. Ugyhogy elbucsuztunk a madarkaktol es mentunk aludni. Egyszer be is mentem hozza mert sirdogalt, szerintem tulfarasztottam es igy nehezebben ment az elalvas, aztan aludt masfel orat. Mi megebedeltunk, beszelgettunk es mikor ujra kelt Lily akkor Olgi hazament.

Mi ettunk Lilyvel aztan mentunk setalni. Setakozben anyu mar hivott hogy elindult hozzank, ugyhogy vegul egyutt toltuk haza Lilyt, aztan eves es en elkezdtem hajat mosni, keszulni. Kozben Balazs is hazaert es jott az esti mese es a furdes majd a szopi es en oltoztem aztan indultunk is Zsuzsi baratnom 30. szuletesnapjara az Oliva etterembe. Mondtam anyunak hogy szinte biztos hogy Lily fel fog sirni es igy is volt, felsirt de anyu megsimogatta a hatat es aludt tovabb. En meg megint ugy jartam, hogy feloltoztem es a tukorben azt lattam, hogy nah jol nezek ki, aztan a fenykepen meg nem:))) azt hiszem nem kellenek a fenykepek. Balazsnak meg tetszett a ruha de azt mondta, hogy miert fekete?! Most oszinten nekem is jobban tetszett volna mondjuk lila szinben, de abban a szinben nem volt kaphato...Evileg a fotozason is ebben a ruhaban leszek, de mostmar kicsit elbizonytalanodtam. Jah es anyu mikor itt volt mutattam hogy Lily fotozos rucijahoz ugye a cipellocske kicsi, csak meg nem vittem vissza...MEG JO!!! Anyu raadta:D:D:D hogy en miilyen bena vagyok...

A szulinapozason jol ereztuk magunkat, sok kollegam is ott volt. Beszelgettunk, ettunk, ittunk(en limonadet):) aztan paran meg mentek utana tancolni, de mi mentunk haza. Anyu termeszetesen aludt a kanapen:)

Vasarnap Lily 7kor kelt es igyekezni kellett, mert azt terveztuk, hogy ugy megyunk Vacra hogy ebren van es lesz ami lesz en ebren tartom...levittuk a kocsiba a cd-t amit ugy javasoltak nekunk, hogy ha Lily gyerekdalokat hallgat a kocsiban, ugy hogy gyerekek eneklik akkor nem fog elaludni. Nah, azert en felszerelkeztem jatekokkal is, tuti ami tuti.:) Az egesz utat vegig enekeltem es nem is volt veszes, ebren volt, jatszott, nezelodott. Odaertunk Balazs nagyszuleihez kb. 30 perc alatt. Ugyhogy igy fogunk Vacra jarni. Reggel, enekelve:) Persze reggel azert sikerult osszekapni Balazzsal, mert mikor ebredt Lily akkor ebredtem en is, pedig elobb szoktam es ugy terveztem addigra feloltozom, bepakolom a szopitaskat, jatekokat...stb...ugyhogy pattantam az agybol tapszert csinalni, nehany dolgot osszepakolni es szolni Balazsnak hogy most nem lesz reggeli hancur, marmint Lilyvel:) hanem kelljen o is es mire mi vegzunk Lilyvel addigra o is legyen feloltozve, stb. Nah ebbol az lett hogy kijott es Lilyt nagyon nehezen etettem meg mert folyton csak mosolygott es Balazst figyelte, ugy jart a feje mint egy bugo csiga. Raadasul mostanaban elofordult hogy raharap a cicimre...:( szoval Balazsnak hulyeskedhetnekje tamadt es Lily vevo volt ra, ugyhogy kertem Balazst hogy intezze a dolgat ne itt bohockodjon, mire 10 masodpercenkent visszajott es kerdezte Lilytol, hogy nah, felidegesitsuk anyat? Lily meg vigyorgott mint a tejbetok...es sikerult anyat kiakasztani, ugyhogy meg bazdmegoltam is, mire Balazs mondja hogy ne beszeljek csunyan a gyerekkel. Aztan lefikazta a gyerek zoknijat hogy nem divatolunk es majd o ad ra masik zoknit, olyat amit nem szed le a labarol(egesz nap a zoknijat adogattuk vissza!!!), majd mikor latta Balazs hogy mostmar mindjart eldurran az agyam akkor mondta Lilynek hogy latod milyen rossz kedve van anyanak, gyere menjunk oda hozza es mondjuk meg mennyire szeretjuk ot. Nah, ezek utan most haragudjak vagy ne?! :)

Balazs nagyszulei orultek nekunk nagyon, ugyhogy reggelivel kinaltak minket gyorsan, Balazs falatozott is es en is kaptam katonakat. Egy kis kenyer, sajt, mangalica kolbasz es paradicsom. Lily meg csak ugy nezte, de ugy hogy szinte kerte a kis szemevel hogy o is, o is...igy megkostolta a kolbaszt es nagyon izlett neki es olyan boldog volt hogy o is ehet abbol amibol mi. Szerintem nagy falatozasokat fognak csapni apukaval:) Aztan indultunk Balazs anyukajaekhoz, ami egy nagyon rovid kis ut, de Lilyt akkor mar tenyeg ebren kellett tartani, viszont mikor megerkeztunk kicsit felelenkult igy nem tettem le rogton aludni, meg 15 percet ebren volt aztan letettem aludni, iszonyatosan ideges voltam, hogy nah mi lesz?! es hang nelkul elaludt...es ugy mentem be hozza hogy meg alszik?! de akkor mar ebren volt:) Kicsi kincsem. :) Aztan hamikaztunk sutotokos,kekszes almasat, ittunk kicsi vizet es jatek. Megerkeztem Balazs tesokaek is. Karcsi elvitt egy virag boltba hogy vegyek adventi koszorut, mert total kiment a fejembol es akkor este mit gyujtottunk volna meg?! Mikor visszaertem Lily meg mindig onfeledten jatszott. Aztan a tobbiek mentek enni en meg meg enekeltem picit Lilynek aztan latszott hogy faradt,ugyhogy megint elbucsuztunk a madarkaktol, megneztuk a nagyi orchideait az ablakban aztan letettem aludni es el is aludt. Mondtam is Juditnak hogyha megint szo nelkul elalszik akkor nem hiszem el...ugyhogy most nem hiszem el...de azt hiszem igy kell Vacra menni. Aztan kozben Balazs is hazaert mert olajat csereltek Balazs anyukajanak a parjaval. Ettek, aztan mire vegeztek addigra Lily is ebredt es szopizott. (Ma pedig soskas krumplis csirkehusit kap ebedre es utana szopizhat ha szeretne. Kivancsi leszek hogy hogy fogja venni a dolgot..) Szopi utan meg picit maradtunk aztan visszamentunk Balazs nagyszuleihez es ott volt Balazs apukaja is, meg jottek Juditek is. Nem tudtunk sokat maradni mert Lily eleg faradt volt, raadasul a csoros poharat+tapszert ott hagytuk Balazs anyukajaeknal. Hazafele Lily elaludt. Bementunk meg apuekhoz, de tenyleg csak beugrottunk, ok meg meg is teritettek:( sajnaltam, de mar faradt is voltam es szerettem volna hazaerni es meggyujtani a gyertyat a mi adventi koszorunkon. Lilyt megetettem mig Balazs felcipelte a cuccokat aztan gyujtanank meg a gyertya de hoppa nincs gyufank, igy atmentem a szomszed nenihez kerni. Ongyujtot adott es azt mondta ne vigyem vissza, de csak visszaviszem. Ugyhogy ma veszek gyufat meg pelenka is kell es Balazs gyorshajtasat is befizetjuk. :( ez a delutani progink. Holnap pedig az Apeh-ba megyunk...de jo lesz...szerdan dokihoz, csutortokon meg jon a Mikulas:) Penteken meg Judit es a parja jonnek Lilyre vigyazni, en meg megyek kikesziteni magam a fotozasra, remelem dob rajtam vmit. Szombaton apukamekhoz megyunk delutan vasarnap pedig ujabb fotozas:) de akkor nem lesz smink:)

Probaltam kepet feltolteni de nem ment...ugyhogy majd kepekben is megmutatom a hetveget...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr834944557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása