HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Plazázás együtt:)

2012.11.29. 21:12 PetraésLily

Ugy terveztem, hogy elmegyunk vasarolni kicsit egyutt, de persze figyelve arra hogy a napirendedbe ne zavarjon be. Ugyhogy delutan keltel 14kor, ettel aztan indultunk is az Arkadba es 15kor mar ott is voltunk. Anya nezelodott es te is. Nagyon lenyugoztek a fenyek, meg ugy minden. Lattam erdekelne minden. Aztan betertunk boltokba, vegul  anya a Promodban vett egy ruhat es cipot(leertekelve 3000 forintert!!!) aztan vettunk hozza harisnyat es az Intimissimi kirakataban meglatott egy csuda csini bugyit is ugyhogy azt is megvette. Te vegig egy tunemeny voltal, hangodat nem lehetett hallani. 16kor elkezdtelek figyelni, hogy almosodsz e de semmi jelet nem lattam. Kozben a nagyi is odaert es olyan 16:30korul kezdtel asitozni, de ennyi...gondoltam hogy behuzom a babakocsidat kicsit, de te csak tekingeltel tovabb...azt hittem csak elalszol majd...TEVEDTEM!!! Meg vettem apanak Mikulasra meglepit meg neked is:) Aztan vettunk ajandekot Zsuzsinak a szuletesnapjara. Nah, itt mar nyugos voltal 17 ora volt, de aludni nem akarta, csak elkezdtel feszkelodni, ugyhogy felmentunk a parkoloba es kb. ki sem ertem te mar aludtal. Nagyi is jott utanunk kocsival. Lassan mentem, de igy is 10 perc alatt hazaertunk, ugyhogy nem a garazsban parkoltam hanem kint megalltam, meg a motort sem allitottam le, aztan elcsesztem, mert a sapi rajtad maradt a kocsiban es en belelogott a fejedbe, azt hittem nem kapsz levegot es le akartam venni, erre megebredtel, ugyhogy bealltam a garazsba. Szoval 20 percet sikerult aludnod. Kivancsi voltam, hogy hogy fogod igy birni az estet de szerencsere jol. Apa sorozni vol ugyhogy nagyi segitett furdetni. Plusz jott Piroska is meglatogatni teged. Furdes utan szopiztunk es te most nem voltal izgaga, nyugodtan szopiztal es ezuttal el is aludtal kozben. Betettelek a kisagyba es masfel ora utan megebredtel. Bementem hozzad, hasra tettelek es simogattam a hatad. Maradtam picit mert azt vettem eszre hogy egy onkentelen mozdulat miatt hatra fordulsz es nem orulsz neki, ugyhogy en tartottam neked ellent, mig vegul megnyugodta pocin es aludtal. Apa 1 orakor ert haza, mar nem mutattam meg neki hogy miket vettem, de legyen meglepi neki szombaton:) Nagyi meg hozott neked Londonbol "Lily" feliratu bogret, ket kis felsot, az egyikre az vna irva, hogy: "My first Christmas" :) Anyaek meg egy "Merry Christmas"-es diszt:) Jah es kaptal jo sok sudocream-et...mar nem hasznaltam, de most ujra el kell kezdenem azt hiszem:)

Koszonom Nyuszikam, hogy ilyen ugyes voltal es engedted anyat vasarolni.

Nagyival Loccitanban.jpg 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr754937697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása