HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Annyi, annyi minden...

2012.11.25. 21:17 PetraésLily

Azt hiszem jegyzetelnem kene, mert annyi minden tortenik es minden kihullik a fejembol...azt hiszem a blog nevet is meg kene valtoztatni, mert mar egyaltalan nem aktualis, de nem tudom hogy kell...kb. miota ugye megszuletett Lily inkabb egy kismama naploja, mint sem az eletunk Californiaban...

Lassan Lily 6 honapos, ezt a bejegyzest is elkezdtem irni, de megakadtam benne, ossze-visszairok, nincs benne semmi koncepcio...kicsit kusza. Lassan itt a karacsony is es a mikulas is es nekem valahogy nem jon ez az unnepi erzes. Es kulonosebben nem is erdekel. Balazs ajandekat mar megrendeltem, de ez vszonylag egyszeru feladat volt. Lilynek nezelodok, hogy mit kene hogy kene, de olyan egetrengeto otlet nem jon. Mondtam Balazsnak hogy vmi jatekot szeretnek es vmi maradandot. Balazs szerint a maradandonak ott lesznek a kepek...(mar Balazs is keszul, holnap megy fodraszhoz) meglatjuk...

A hetvege nagyon gyorsan eltelt...szombaton reggel keltunk. megetettem Lilyt aztan bevittem hemperegni Balazshoz a mi agyunkba. Kb. fel ora mulva jottek csak ki, igy addig en kavet foztem, reggelit csinaltam, lefurodtem, feloltoztem. Aztan jatszottunk meg Lilyvel es lefektettem aludni, par percre ra megerkezett apukam, aztan en mentem fodraszhoz, de elotte mentem a Mini Manoba bordo cipot nezni es talaltam is de vissza kell cserelni mert kicsi:( , halozsakot is vettem, aztan beugrottam meg nagyapohoz, voltam DM-ben habfurdoert Lilynek es ezuta erkeztem a fodraszhoz. Lilynek kikeszitettem a tizorait amit 10:30kor fogyasztott el, ugy tudom a tesom es a kislanya etettek meg(banan es alma, keksszel). Direkt ezt a kombot hagytam otthon, hogy tutira megegye:) Szoval tesomek is voltak nalunk a gyerekkel. Aztan allitolag Lily lefekvese elott apukam kicsit hordozgatta es enekelgetett neki(na ezt azert jo lett volna latni). Fodrasz utan siettem haza. Lily mar ebren volt:) Mi is ebedeltunk gyorsan, apu hozott porkoltet es nalunk csinalt hozza fott krumplit es meg dios tesztat is de azt mar nem birtuk megenni. 16kor pedig indultunk az Arkadba, bordo cipoert. Lily azonnal bealudt a kocsiban, de olyan rekord sebesseggel, hogy a kapunk nem jutottunk meg ki, epp csak a garazsbol. Azt terveztuk hogy a Mini Manoba visszavisszuk a kicsi cipot de nem akartam hogy megebredjen, vegul az Arkad Brendonban ebredt meg...pedig kozben meg Balazs beadta a kocsit lemosatni. Az egesz Arkadban nem talaltunk kicsi cipocsket, balerinat...:( pedig voltam a C&A-ban, H&M-ben, Zara-ban(hogy milyen draga cuccok vannak itt piciknek). Nem tudom honnan lesz ciponk...:( meg egy kinaiban is voltam meg szombaton delelott. Az Arkadban mar nyügos volt Lily, mikor a Hervis-ben Balazs a prizmak kozott valogatott, amik igazabol biciklire vannak, de mivel este setalunk igy jo ha minket iatnak, plan miota majdnem elutottek minket:( Ugyhogy ma mar teljes kivilagitasban mentunk, olyanok vagyunk, mint egy karacsoyfa:) Vegul mi Lilyvel ki is jottunk a Hervis-bol es csak ugy koroztunk. Vettunk a Szamos marcipanban szaloncukrokat, osszesen 5 darabot, mind kulonbozo izu. Gondoltam probaljuk ki es majd ami izlik abbol veszunk tobbet:) Eddig 3-at probaltunk es mind izlett, pedig Balazs es en is csak a zseleset szeretjuk:) No meg en a gumicukrosat:)de azt ritkan lehet kapni. Aztan lefotoztam Lilyt az Arkad Frakkos dekorja elott:) Nagyon tetszett:)

Frakk.jpg

Lily termeszetesen hazafele is elaludt;) Aztan otthon megkapta a tejpepjet amit mostanaban mindig apatol kapott es ezuttal is igy volt. Aztan alvas. Nem is emlitettem, hogy egyik nap mikor mar megfurdettuk Lilyt akkor ulok le hogy akkor szopi es erzem hogy ..huuu, micsoda egett szag...Balazs is erzi, nah ebben a szobaban nem lehet szopizni. Atmentunk a mi szobankba, azt hittem gond lesz ebbol, de szerencsere nem volt. Az egett szagot pedig az okozta hogy ilyen erdekes lampaink vannak es egy bogar odaegett...:( szoval leszerelte Balazs es masnap visszatette.

Vasarnapra semmi nem volt tervezve, de nem is bantam/tuk. Lily ebredt, bementunk mindketten es szopi utan Balazs adta neki a tapszert, ez szombaton is igy volt es penteken is. El is fogadja Lily de nem eszi meg mindet, hagy mindig, de ha en atveszem akkor nekem megissza...erdekes...

Megreggeliztunk Balazzsal, addig Lily jokislanykent el volt a jatszoszonyegen, aztan en neki alltam az ebedet osszeallitani, Balazs pedig jatszott vele...iszonyat sokat...de olyan sokat hogy egyszer csak Lily nekidolt es elkezdett pihengetni, Balazs meg simizte a fejet, odanezek mondom Balazs mindjart alomba simized:) Ugyhogy letette alukalni, de 45 percet sikerult aludni, ugyhogy mondtam Lilynek hogy apa most ugy kifaraszt hogy meg...es nem fogsz atverni ilyen kis bepilledessel...nos Balazs tenyleg huzta, vonta Lilyt, pakolta ide oda, skypeolt vele anyukajaval, nagyszuleivel, apukajaval. En kozben surogtem-forogtam a konyhaban. Pedig nem egy nagy ebedet csinaltam. Sult krumpli volt, rantott husival(kozben meg a boltba is el kelett szaladnom) es almas suti volt a desszert. Mikor Balazs epp a hugaval beszelt Lily az oleben ult es egy kisparna volt a kezeben, o meg rahajtotta a kis fejet es szinte mar szundizott is...egyem meg olyan cuki volt. Elvettem Balazstol mentunk az erklyhez elbucsuzni a madarkaktol, faktol es mentunk aludni, akkorat aludt hogy 2 es negyed ora utan ugy kellett ebreszteni. Aztan kajcsizott es jatek megint es utana indultunk setalni. Beszeltem Erikaval is, megerkeztek a heten Emmaval. Vmikor talalkozunk is:) Mar varom;) Seta kozben apa elobb feljott mert kezdodott a Forma !. Lily pedig szokasahoz hiven 30 percet aludt aztan visszaaludt meg 30 percre de nem tudom meddig aludt volna, mert igazabol mikor bementem a peksegbe akkor ebredt meg. Gyorsan eltelt igy is a nap, hogy csak harmasban voltunk...es jon egy hosszu het, mert szombat munkanap lesz...:( 

jatek apaval.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr594925184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2012.11.26. 10:50:23

Jaj, már nagyon várom a képeket :) Karácsonyi koncepció lesz, vagy mindenféle?

PetraésLily 2012.11.26. 11:37:03

@norus: A kepek szerintem csak karacsony utan kerulnek a nagy publikum ele, de majd stikaba kuldok parat, ha kesz lesznek. Csak picit karacsonyosat szeretnek:) de nem lesz diszitett fa mogotunk, csak szepen mosolygo kis csalad:)
süti beállítások módosítása