HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Jó kis hétvége

2012.11.12. 10:11 PetraésLily

Hogy szombaton mi tortent azt mar ugye irtam...:( Szerencsere Lilynek nem lett semmi baja, a pukli is elmult masnap reggelre es kis mosolygos volt:) Uj szokas hogy Balazs nem kel fel reggel, csak en. Tisztaba teszem, adok neki enni es beviszem Balazshoz es az agyban meg bohockodhatnak egy sort, mig anya kavet keszit, reggelit csinal, magat osszekapja, aztan jonnek ki a szobabol es Lily rakerul a jatszo szonyegre, apa meg anya reggelizik.

Ez vasarnap is igy volt...aztan mikor Lily ebredt az elso alvasabol jottek ki apukamek, hoztak pizzat ebedre es hurka, kolbaszt csak ugy, meg babot. Ettunk, beszelgettunk jol elvoltunk, aztan LIly is faradt lett es ment alukalni, 30 percet sikerult aludnia...en nem tudom mi van, hamar tennem le aludni vagy csak igy jott ki?! DE nem mentem be hozza, fel orat meg a kisagyban hagytam, nem sirt meg csak nem is hangoskodott. (Ez mostanaban szokasa hogy nem jelzi hogy felebredt...) Aztan kapott enni es azt beszeltuk Balazzsal hogy elmegyunk az Arkadba, mert szeretnek saokat, salat, kesztyut magamnak. Oltoztettem Lilyt, midenki kesz volt, Balazs zarja az ajtot es hoppa...nem tudja bezarni mert a kulcs benne van belulrol a zarban...hu, de ideges lett nagyon gyorsan...vegul az lett hogy Balazs hiv egy zarast, mi Lilyvel elmegyunk apuekkal az Arkadba, ok is mentek volna egyebkent is, aztan Balazs hiv ha vegzett. Nalam se jogsi, se penztarca se semmi nem volt...csak Lily...gondoltam o is boven eleg...:)

Vegul indultunk es apukam tolta LIlyt, en megnezelodtem, gondoltam apa tiszta ideg lesz mig salakat, saokakat probalok, de szerencsere nem volt...LIly pedig a 3. bolt utan bebolintott a babakocsiban. Annyira cuki volt:) Aztan en is talaltam egy sapka, sal, kesztyu egyuttest aminek az ara is megfelelt es apu fizette. Meg Lilynek vettem rizspepet aztan hivott Balazs hogy most lett kesz es hogy merre jarunk. Akkor vegeztunk mi is, apuekhoz mentunk es ott evett Lily es mi is. Tisztaba is lett teve, utkozben vettunk tejet(Balazsnak) es pelenkat is, merthogy Lily utazotaskajat se sikerult hoznom...Igen tudom...ez iszonyu...csoda hogy a gyerekrol nem felejtkezek meg...amiota anya vagyok azota bazi szetszort is, azt hiszem errol mar irtam egyszer...de meg mindig nem sikerult tuljutnom ezen a perioduson. Nem tudom miert van ez...nagyon sok mindenre kell figyelnem de mindig a legfontosabb marad ki...

Miutan Lily is es mi is ettunk indultunk haza. LIly az utolso 10 percben aludt el. Otthon mar csak egy kis orrszivas volt, apaval egy kis jatek, mig anya osszekeszul a furdeteshez es aztan lefekves.

MIelott elment Balazs dolgozni adott egy nevjegyet:) - a zaraset...mindenesetre...:)

Jah es az etetoszekunk meg mindig nem erkezett meg...mostmar kezdek ideges lenni...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr254902963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.11.12. 10:45:20

Én egyszer otthon hagytam Dorkát. Összekészültünk, Krisz lement az autóba fűteni, Dorka volt vagy 4-5 hetes, készültünk ugyanígy Árkádba, mint ti vásárolni téli cuccokat.
Felöltöztem, majd Dorkát is bebugyoláltam, közben még egy gyors pisi, addig a csajt leraktam a játszószőnyegre, majd kijöttem a wc-ből, villanyokat lekapcsolatm, ajtót bezártam, elindultam lefele. Krisz kérdezi, hogy a gyerek hol van? Bassz ... fent hagytam. :)))
Hozzáteszem nagyon halkan, hogy szülés után a kórházból indulunk haza, csomagok összekészítve, gyerek, én felöltöztetve, apával már 2 órája vártunk, sőt volt az 3-4 is ... végre megkapom a zárójelentéseket, nagy örömködés, elindulás ... majd a szobatársam rohant utánunk, hogy nem hiányzik-e a gyerek ... otthagytam/tuk Dorkát, életünk legfontosabb csomagját. Még jó, hogy azért mentünk, hogy hazavigyük :)))

PetraésLily 2012.11.12. 12:03:58

@Liz&Dorka: Pedig nekem mindig ugy allitjak be, hogy csak en vagyok ilyen szet szort, hebehurgya. Teny hogy nem voltam ilyen...de most ilyen vagyok es tenyleg nagyon igyekszem, de meg igy is csak kb. 50%on tudok teljesiteni. Gondolom ez majd idovel mulik...SOK idovel...:D

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.11.12. 19:59:13

Ezek a hormonok! :) Én mindig is tesze-fosza voltam és überszétszórt, az anyasággal ez csak hatványozódott, de úgy 8-9 hónap alatt azért össze lehet szedni magát az embernek ... és utolértem a régi önmagam ... és a hiper-szuper szétszórt helyett újra a régi überszétszórt vagyok a családom szerint. :)))))

PetraésLily 2012.11.13. 10:19:41

@Liz&Dorka: Olyan fura hogy ezt irod, mert vhogy olyan tipp topp csajnak gondollak meg aki mindig tudja mit kell csinalni.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.11.13. 20:27:07

ÁÁÁÁÁÁ! Sosem tudom, mit kell csinálni, csak ösztönből jön valahogy.
Hidd el, ahogy megy az idő - és lassan Lily fél éves lesz - belerázódik mindenki. Előjön az igazi anyaság érzése, csak kell valami, ami előhozza. Mint nálatok az esés. Hiszek abban, hogy semmi sem történik véletlenül, mindennek meg van az oka és minden következik valamiből.
Egyébként a tiptopság valószínű a pörgésemből adódik, abból, hogy mindig ezer fokon égek, meg még egy kicsin. :))
süti beállítások módosítása