HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Haza érkeztünk

2012.08.23. 00:03 PetraésLily

Eddig nem irtam rola...de mostmar nagyon is publikus , hogy haza erkeztunk Magyarorszagra...ITTHON VAGYUNK!!!

Annyira jo erzes...elmondani nem tudom...csak akkor erti meg az ember mennyire fontos a hazaja es hogy milyen jo dolga van otthon, mikor elmegy egy teljesen mas orszagba, vilagba...de mi mostmar a legjobb helyen vagyunk, illetve kell meg talalni magunknak egy kis kuckot, de mar nagyon jo uton vagyunk...

Ami jelenleg megkeseriti az eletunk az a jet lag...tegnap este, ejszaka szallt le a gepunk, Lily nagyon jol birta az utat, nem is gondoltam volna. Az egyik utasnak sajnos szivinfarktusa lett, igy kenyszer leszaltunk Montrealban, 2 es fel orat vartyunk es ultunk a gepen. a cstlakozast igy lekestuk. Ugyhogy Frankfurtban tovabbi 7 orat dekkoltunk:( vegre felszalltunk a gepre es masfel ora es itthon voltunk. Vart minket a csalad...jo erzes volt:) Lilyvel a karomban diadalittasan jottem kifele, Balazs meg ket kocsin tolta a 7 borondunket...alig birta...:(

(Nem tudok nagyon irni osszeszedetten,  mert Lily ordit...most epp 21:30kor, tegnap legalabb aludt 4 orat mielott orditani kezdett)

Szoval ahogy kinyilt a repteren az ajto...konnybelabad a szemem es megoleltem anyukam, aztan a tobbi rokont. Balazs anyukaja pedig vette is ki a kezembol Lilyt, nem is sirt, csak aztan mikor mar elfaradt, mondjuk eleg nyugi volt mar szegenyem. Beultunk az autoba es indultunk tesomekhoz, kicsit nyekergett a kocsiban, aztan persze az auto elrazta es akkor ebredt mikor leallt az auto motorja.jo volt latni utkozben, a Moszkva teret,  hidakat, a Raday utcat, az utcat ahol le kellett volna fordulni, hogy a regi lakasunkba jussunk. Nagyon jo erzes volt. VEGRE ITTHON:)  Megerkeztunk a hazba, gyorsan korbeneztunk, en kipakoltam Lily fontos dolgait, aztan megfurdettuk, szopizott de aludni azt nem akart. Ott alltunk Balazzsal hogy nah akkor ilyenkor mi van...simogattuk, szeretgettuk, hagytuk sirni, felvettuk, letettuk, aztan Balazs mondta fel3kor hogy vigyuk be az agyunkba ez masoknak is bejon...igy tettunk...Lilyt cseppet sem hatotta meg a kegyunk hogy ott aludhat koztunk...ugy atoleltuk,hogy erezzen minket, de semmi...akkor csak Balazs, csak en...egyik sem jott be es akkor jott a joly joker...szoptasd meg...jo...belementem, de fekve...ugy meg nem probaltam, illetve a korhazban probaltam es a szoptatasi tanacsado is probalt segiteni de latta az en melleim nem a fekveszoptatasra lettek kitalalva. De nem baj, probaljuk meg, a kenyszer nagy ur...Balazs segitsegevel elindult a szoptatas, azt tudtuk hogy csendbe marad, de azt akartuk aludjon. Szopi kozben bealudt , de 5 perc utan riadva ebredt hogy hol a cici...vegul a riadalmat cumival csillapitottuk, de a karja maga alatt volt, kihuzta Balazs. uristen a gyerek hason fekszik, sosem aludt hason, most mi lesz...nincs mas mod, hason marad kozottunk. Megmozdulni nem mertunk...en tobbszor ebren voltam, allitolag Balazs is. Tudtam aludni mert bazi faradt voltam, de a testem teljesen megnyomorodott reggelre. 10kor keltettuk Lilyt, miutan mi megreggeliztunk, tesom is benezett hozzank. Mosolygosan kelt a kis cukibogarunk. Indult a nap...jo sok vendegunk volt de pl. az elso alvasanal siman szo nelkul aludt el, aztan a tobbinel siras volt, volt hogy 2 szopi kozott csak sirt...nah az nagyon kiraly volt, de ilyenkor nem fogad el se cumit se semmit...A nagyik vittek setalni, addig en vacsiztam, kozben Balazs huga is ideert a furdetesre. Lily a setabol anyu karjaba tert vissza, sirva...mondtak hogy most szopizzon, aztan furdes es alvas...igy is lett. Szopizott es aludt mint a rendes kislanyok, en nem tudtam aludni, Balazs sem...Lily 23:30kor ebredt, kivettem szopizott, de visszaaludni nem akart...sirt, csak sirt...razni kezdtuk ot, de semmi...tovabbra is orditott...visszatttuk a kisagyba akkor is...aznap 11-szer, 12szer szoptattam meg...az utolso ket "szopi" az csak cumizas volt, de a masodikra 4:00kor elaludt, kb. 10 perc alatt. Betettem a kisagyba felajultan. Mondtam Balazsnak hiaba fekszunk 4kor akkor is 8kor ebresztjuk, hiaba igy mi sem alszunk, de muszaj faradnia es ehhez koran kell kelnie. Latnia hogy vilagos van, hogy kezdodik a nap. Igy is lett, reggel 8kor olyan komas voltam, hogy azt hittem ezt a napot nem elem tul...meg nincs vege ugyan a napnak es Lily sem alszik, pedig mar 23:49 van...de keltunk, ebresztettuk, felvettuk a nappali szerkonkat, szopizott, jatszott, aztan probaltam letenni aludni de orditott, nem vettem ki a kisagybol, tudtam hogy faradt, simogattam...vegul elaludt, ezt csinalta minden alvasnal. Delutan mentunk setalni 18kor, egy oraval kesobb mint szoktunk, 19ig setaltunk es aludt is, aztan visszafele setalva ebredt de nem volt siras csak nezelodes, csinaltuk a napirutint egy ora eltolassal. Masszazs..furdetes, szopi, betettem a kisagyba es aludt, FEL ORAT...nah azota sir es ugye mondtam 23:54 van mostmar. Nem akartam kivenni a kisagybol, de vegul csak megtettem, hogy kideruljon hisztizik e vagy mi baja van...es mi derult ki...persze hogy hisztizik...fevettem a karomba es csond lett...razogattam es nem fogjatok ki talalni, elaludt...vartam 5 percet hogy tenyleg aludjon a kisszaros, ha mar elrazogattata magat velem...erre teszem be a kisagyba es pattan a szeme ahogy erzi a kisagyat orditas...ez ment egy ideig, aztan fel ora ra elaludt es aludt 45-60 percet...azota megint sir, mivel 20kor evett utoljara igy 23kor gondoltam egyen, biztos kifaradt a nagy orditasban, evett is ugy 5 percet a tobbi cumizas volt, nem is esett jol:( de 40 percig hagytam neki, 4szer aludt el es riadt fel...vegul betettem a kisagyba es orditas...Balazs nem birta bement hozza, felvette azonnal elhalgatott, kicsit dajkalgatta, de ahogy visszatette a kisagyba orditas...egyre jobban cifrazza, komolyan ahogy no egyre durvabban tud sirni...de ez nem jet lag...mert faradt a kezunkben elalszik, cicin elalszik, de a kisagyban nem...ugyhogy akarmilyen pici es nehez neki, nem fogjuk razni hogy elaludjon. Sajnalom nagyon, de remelem hamar megtanulja hogy aludni kell, mi mindent megteszunk, odamegyunk, simogatjuk, tudatjuk vele hogy ott vagyunk nincs egyedul, de a feneket nem fogjuk razogatni. Tudom ez kegyetlenul hangozhat de en nem tudom vallalni, hogy minden este razogatom egy orat hogy o elaludjon. Ugyhogy segitek neki hogy megtanulja egyedul, a kisagyaban kell aludnia.

Egyebkent fullra kesz vagyok mar...mert jet lag-em az nekem is van...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr694725167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása