HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Vegre itthon

2012.06.05. 04:38 PetraésLily

 Nagyon reg nem irtam mar, de ez azt hiszem ertheto...nem sok idom van es egyenlore szivom magamba Lily-t, akirol mar most latszik, hogy igazi egyeniseg es tudja milyen cuki es mar most levett minket a labunkrol az apjaval. Balazst latni kellene, olyan szerelembe van esve, hogy en meg ilyet nem lattam. Feltekeny nem vagyok, mert Balazs mindennap elmondja hogy mennyire koszoni hogy eletet adtam Lilynek es ez a legsebb ajandek az eleteben en meg hol pityergek hogy csak fuligero szajjal mosolygok, hogy milyen szerencses vagyok:) Persze az erzes kolcsonos nagyon Szeretem Balazst es nagyon jo erzes hogy mi egy kis csalad vagyunk.

Mint ahogy az latszik nem haladok idorendbe, mert a szuleselmenyem fog kovetkezne...de egyenlore meg nem dontottem el hogy valoban jo otlet e...nem akarnam senki kedvet elvenni a gyerekvallalastol...de azt hiszem azert vegul csak megirom majd. Sokan mar tudtok par reszletet...nem vagyok megelegedve teljesen az amerikai egeszseguggyel...bar utana nem volt semmi gond...leszamitva hogy eleg nehezen turtem hogy a kicsi lanyomat 16szor szurtak meg a talpanal...nem is mondom hogy nez ki neki most...nade mar itthon, amit nagyon vartunk, a sajat agyunkat stb. de nem ugy sult el ahogy gondoltuk...borzaszto volt...minden oraban kell a kicsi lanyunk szopizni, de szerintem csak hobby cicizo...errol le kell szoknia. Ma voltunk a Newborn Club-ba (pontosan nem tudtam leforditani, de az a hely ahova az ujszulotteket viszik ellenorzesre es megnezik minde ok e veluk, sulyuk, homersekletk, szekletuk, megnezik jol szoptatsz e es o jol szopizik e.) es ott azt mondjak ez most meg teljesen termeszetes, le fog rola szokni. Nagyon remelem.

Nem reg volt furdetes es szopizas, aztan alvas...persze ki tudja meddig...mire mi is lefekszunk addigra szerintem kb. ebred is...Balazs meg szerel es vacsizuk is. A furdetest ma anyu csinalta mert tegnap nem igazan jott ossze, nem tudom ki szenvedett jobban Lily vagy mi...?! :) De ma csondben volt egesz vegig...anyu beszelgetett vele, aztan a szokasos szopizas kozben hogy tartsuk ebren Lilyt musor ment...de meg e kozben is annyira cuki, hogy meg kell zabalni, ugy tud biggyeszteni, neha mosolyog persze nem tudatosan, de akkor:) Balazs mikor lefektette meg meg percekig allt az agyanal es csak utana jott ki. :)

Most megyunk mi is vacsizni...:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr644566099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2012.06.05. 20:55:18

Nagyon vártuk már Lilyt!
Hidd el annyi örömöt és csodás pillanatot fog okozni ez a kislány nektek, hogy elmondani nem lehet.
Balázs nagyon drága a babátokkal. Igazi apja-lánya szerelem ez.
Ügyesek lesztek, majd beáll szépen a napirendetek is és minden sokkal könnyebb lesz. :)

PetraésLily 2012.06.06. 19:51:36

@Liz&Dorka: Koszi Liz:)

kikiriki80 2012.06.09. 22:24:10

Hmmm, Hmmm ez valóban nem az volt amiről az ember lánya várandósan olvas, álmodik. Két dolog, egyrészt itthon mar itthon hamarabb vittek volna a műtőbe ....jó nem jó , mindenki eldönti. Ami nekem nem tetszik és mar sok helyről hallom, dönteni kevés kivételtől mindig neked kell, mármint külhonban. Egy laikus nem biztos, h jól megtudja ítélni, pláne szülés közben, hogy mit is szeretne. Egészségesek vagytok ez a lényeg, bár én is mindkettő gyerkocom császárral szültem, sajnos igaznak velem, h arra a megszületésre szüksége van a gyermeknek. Szép és boldogságos napokat nektek!
süti beállítások módosítása