HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

December 28.

2011.12.28. 15:44 PetraésLily

 Az indulás elötti nap...nagyon fárasztó...Balázs elment "dolgozni" - utolsó napja az NSN Hungarynál...én reggel találkoztam a Mammutban anyuval és Nórival, megreggeliztünk a Starbucksban, beszélgettünk és elköszöntünk a nővéremmel, anyu még kijön holnap a reptérre...biztos sírni fogunk.:-(

Voltam a munkahelyemen is és találkoztam pár emberrel, el tudtam köszönni Zsófitól, Zsuzsitól, Bencétől, na és az én drága főnökömtől Zolitól. :-)

Timi és Judit átjöttek hozzám, jót beszélgettünk...annyira jó volt...de már el is mentek...:-(

Jön még egy srác a porszívóért, aztán indulunk a dokihoz...nagyon izgulok...

Este jön át apu, elbúcsúzkodunk és visszadjunk neki az autót...közben reméljünk megérkezik Olgi és Karesz is...:-)

Még pakolunk aztán lefekszünk aludni...

Reggel korán kelés és 8:15kor indul a gépünk.

Amint tudok újra jelentkezem.

Puszi Mindenkinek

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr563502170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z.Dóra · http://alegszebbpillanatok.blogspot.com/ 2011.12.28. 21:01:01

Jó utat Nektek! Vigyázzatok magatokra és a picire! Azt hiszem hűséges olvasód leszek!! :)
Z. Dóri

P.Piros 2011.12.28. 21:56:58

Jó utat! Olvasni fogom a Blogot! Vigyázz Magatokra!
Balázsnak meg boldog születésnapot már a szép új világban!
Legyetek ügyesek és nagyon sikeresek. P.P.

PetraésLily 2011.12.28. 22:29:40

Dóri, Piroska:-)

Ti vagytok az első kommentelőim:-) Köszi:)
Ígérem a többi bejegyzésem már sokkal élvezetesebb lesz, de ez a mai nap nagyon szomorú...:(

Puszi

gydani 2011.12.29. 09:37:43

Szia,
nagyon jó, hogy írsz, remélem sok-sok mindent megosztasz majd velünk, hogy milyen kint élni :)

Érezzétek nagyon jól magatokat!

Dani

Bognár Gábor 2011.12.29. 11:20:09

Sziasztok!
Remélem jól fogjátok érezni magatokat.
Nagyon rossz volt elbúcsúzni a reptéren.

Totyi

Olgi. 2011.12.29. 11:37:54

@PetraCalifornia: Petrukám!! :))) Minden szuper lesz! Most még szomorka vagyok, de majd sokat beszélünk!! :) Pusziii

Judith1 2011.12.29. 13:46:17

Szia Kicsim !

Én csak most jutottam el , hogy hozzád/tok szóljak.
A leveledet tisztességesen még nem tudtam elolvasni , mert ahányszor belekezdek elhomályosodik a szemem.
Új szemüveget kell vennem!:-)Még birkozom vele,de lehet megvárom Nórát,hogy felolvassa.
Akit tudtam már értesítettem a küldött sms-tek szerint!Örülök , hogy eddig minden simán ment!Most jön még csak a hosszú út Kaliforniáig.A kicsi lányra vigyázzatok!!!!Most döbbentem csak rá igazán milyen nagyon hiányoztok!!!!Remélem minden super lesz , mint amilyen superek Ti is vagytok.
Balázs a lányokat a Te gondjaidra biztam!Nagy kincs mind kettő!!!Millió puszi

Judith1 2011.12.29. 16:19:13

Mióta tudom mikor szálltok fel Londonból,csak ülök a gép elött és nézem merre megy a gépetek , hol jártok.Biztosan Ti is ismeritek ezt a fligthradar honlapot.Én azt hiszem ideragadok a székhez .
Nem tudok elszakadni a monitortól és csak Rátok gondolok!Pusza kicsi lányom
süti beállítások módosítása