HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Újra ringatóztunk:)

2013.05.28. 12:05 PetraésLily

Hetfon fogorvos elott meg beugrottam a peksegbe es ott talalkoztam Eszterrel, Linda anyukajaval (13 honapos kislany) es beszedbe elegyedtunk, aztan mondtak hogy jonnenk velunk vmikor jatszohazba adjam meg a szamom es egyeztessunk. Aztan eszebe jutott hogy ok kedden 9:15re mennek Ringatora a 15. keruletbe(15 perc babakocsival) es hogy ha van kedvunk menjunk mi is. Mondtam hogy ok, max. Lily hazafele bealszik a babakocsiban. A Ringato 3/4 oras volt es Lily imadta. Egyutt mentunk Eszterekkel es tenyleg kozel van ez a hely es az idopont is jo:) Sajnos viszont mar csak 2 alkalom lesz mert nyari szunet jon:( Hmmm...ilyen az en formam, most hogy vegre van egy hely ahol jokor van ilyen foglalkozas...nade sebaj...

Lily imadnivalo cuki bogyo volt...levetkoztettem es azonnal elindult felfedezi a termet...mindenkihez odament annyira edes volt. Tomi azonnal levette Lily sarga zoknijait:) aztan ezt tobbszor is megtette:) De Lilynek nagyon tetszett. A foglalkozas alatt Lily nem igazan igenyelt engem szinte alig volt az olemben:) mindig volt vmi dolga, mindig ment vkit megnezni vagy csak ult a vezeto elott es meredten nezte ahogy furulyazott vagy sipolt:) Majd megzabaltam, mar ha hagyta volna, mert igazabol csak mikor mar a vege volt a foglalkozasnak akkor jott oda hozzam hogy nah anya elfaradtam, vegyel fel:) Haza fele pedig nem aludt el, ugyhogy itthon fektettem le es 1 orat aludt, ugy latszik ez a foglalkozas sem farasztotta le tulzottan:) Sok ez a 2 alvas de az egy meg keves...

Jovo heten ujra ringatozunk:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr865330148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbitáék 2013.05.28. 18:48:18

Nekünk itt Kerekítő van (nagyon hasonló) és mi is nagyon szeretjük, amikor sikerül odaérnünk... Az alvás ügyben is nagyon egyformán tartunk, ahogy elnézem. Dorka pl. most alussza a másodikat ma (18:47 van...), ajjaj! :)

PetraésLily 2013.05.29. 20:49:54

@Bóbitáék: Nekem ezek a foglalkozasok mindig is tetszettek csak nem talatam olyat ami jo idoben is lenne...erre tessek...
Oszinte leszek az alvasokat en ugy oldom meg hogy felebresztem Lilyt...szep, nem szep, ettol fuggetlenul kitolodott az elalvas de ez meg vallalhato, fel 9kor meg igy is alszik biztosan.
süti beállítások módosítása