HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Eper

2013.05.22. 10:59 PetraésLily

Megkostoltuk tizoraira. Anyukam mondta hogy hamozzam meg es nyomkodjam szet. Nah, igy nem kellett neki, egyaltalan, kopkodte ki...a levet siman megitta ugyhogy tudtam izlik neki csak mashogy kell adni neki. Minthogy az almat is csak ugy eszi meg ha o haraphatja. Gyorsan mostam es pucoltam meg egy epret es igy egeszben kinaltam neki. Szivta szivta es mikor mar nem volt benne le koszonte szepen...Mi vaaaan??? Holnap ujra probalkozom, bar nem tudom mit tudok tenni meg az ugy erdekeben. 

Mostmar akarata van es nem eszik meg mindent csak ami inyere van. A hussal hadilabon allunk, ugy kell belecsempszni a kajajaba. Tegnap husleves volt - nem kellett, adtam sargaborso fozeleket husival - nem kellett, majd rizst osszekevertem tejfollel es adtam hussal, nah azt megette. Eszem megall!

A barackot imadta puresitve barmihez vagy magaban, most ugyan magyar barack meg nincs de vettem olasz nectarint es oszibarackot, hat elkuldott a busba vele de ugy hiszem az is ugy fog osszejonni ha haraphatja. Mintha a barados dolgokkal baja lenne, csak nem ertem mert az eper utan kapott kortet es azt meg siman bedaralta es az se volt leturmixolva...ki erti ezt?!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr625312573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magaisz 2013.05.22. 11:48:35

Szia Petra!
Az eperrel vigyázzatok, azt általában egy éves kor után szokták csak adni, mert apró magvas, nagyon allergén.

PetraésLily 2013.05.22. 15:03:23

@magaisz: Koszi, igen ezert is adtam csak 1 szemet neki es hamozva. Jovo heten meg mar 1 eves ugy vagyok vele hogyha most allergizal vmi akkor az jovo heten is fog. De remeljuk nem lesz baj:)
süti beállítások módosítása