HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Játszóházban

2013.05.08. 20:27 PetraésLily

Annyira, de annyira jo volt:) 

Mivel nincs tul jo ido meg kb. barmikor elkezdhet esni az eso ido van, igy hetfon plazazni vittem Lilyt, de azt lathatoan nem elvezte igy en sem ezert ugy gondoltam hogyha masnap is ilyen ido lesz akkor elviszem jatszohazba. A ket legkozelebbi a Sugarban illetve a Polus Centerben van, de a Sugar gyozott, mert 750 forint volt egy ora:) Mondtam is reggel Balazsnak hogy igyekezzen majd mert jatszohazba megyunk es talalkozzunk ott. Aztan ugy del korul eszembe jutottak Emokeek hogy ok Kobanyan laknak es nincs is messze nekik sem a Sugar hatha van kedvuk nekik is. Szerencsere volt idejuk is kedvuk is:) Emoke kisfia Zsolti, 4 napja volt 1 eves, neki is ez volt az elso jatszohazazas ugyhogy azt hiszem mi sem maradtunk le semmirol, bar nekunk mar reg el kellett volna menni, ez eleg egyertelmu:) Lily setalva ment be :) persze fogta a kezem es azt se tudta hova induljon, mert kb. ez lehetett neki a KANAN:) volt egy kis alagut ugy vegig szaladt rajta hogy csak pislogtam:) Azt hittem majd ugy kell becsalogatni de siman jott ment keresztul rajta:) Anyira zabalnivalo volt. Aztan volt ilyen labdatenger, huuuuu az tok kiraly szerintem. Nem lattam hog kicsiknek is van kulon, igy elvittem a nagyhoz de abban kezdett sullyedni:) ugyhogy kikaptam:) a kicsiben pedig lubickolt a dragam:) Zsolti amugy ferfiasan elhelyezkedett es ahogy Emoke mondta mar csak a sor hianyzott a kezebol meg a sport csatorna hogy nezze:) Csuzdazott is Lily sokat, mar tudja hogy el kell loknie magat es anya elkapja. (Ez jo faraszto amugy:)) Sokat tapsikolt es hintaztunk is meg a kis haz ajtajat csapdostuk, illetve en nem csak o. Aztan persze atsetalt a nagyobbak reszlegebe, ahol egy kislany kszitett nekunk sok finomsagot:) persze kepletesen:) mert en spagettit kertem es kaptam egy muanyag szolot:D

Aztan apa is befutott kb. az utso 10 percre. Neki 125 forintot kellett fizetnie ezert. 1 kiseronek ingyenes a masodiknak mar fizetnie kell. 

Emokeek is jol ereztek magukat szerintem. Zsolti mas vermerseklet mint Lily. Zsolti nyugis, ahova leteszik ott is marad...Lily meg tepert mindenhova ezerrel. Imadtam:) Most ugy ereztem hogy vmi jol csinaltam.ok, hogy engedem a jatszoteren maszni, hogy hagyom koszos legyen, hogy sokszor megkostolta a homokot mire mar nem veszi a szajaba, hogy egy kis kozossegi baba lett hogy odamegy mindenkihez es nincs siras, elkezd gagyaraszni, a nala kisebbeket probalna simogatni es akar a nagyobbakat is, de az hogy finoman meg nem igazan kristalyosodott ki neki hogy mit jelent:)

Egy szo mint szaz kiraly hely a jatszohaz, biztosan megyunk meg:) es a legjobb hogy Balazs lathatta Lilyt, mert ezt kar lett volna kihagynia:)

jatszohaz.jpg

jatszohaz1.jpg

jatszohaz3.jpg

jatszohaz2.jpg

jatszohaz4.jpg

jatszohaz5.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr255290195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.05.08. 21:58:23

Jaj, de nagyon édes :) Tiszta boldogság a kis arca :)

Bóbitáék 2013.05.10. 09:31:07

Ez annyira jó!!! Jó nézni Lily-t, mennyire élvezi!! :)
Hogy itt nálunk miért nincs ilyen, fel nem fogom... Vagy ha van, akkor hol???? (persze ezt csak magamnak tettem fel kérdésként..)

PetraésLily 2013.05.17. 10:32:48

@Bóbitáék: Ugyan Gyort nem ismerem semenyire sem, de biztosan kell lennie jatszohaznak vhol.
süti beállítások módosítása