HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Anyák napja

2013.05.05. 21:02 PetraésLily

Igen, most mar en is izig verig anya vagyok. :) Tavaly ilyenkor Lily meg a pocakomban ficankolt es alig vartom hogy megismerjem, ma pedig reggel elmentek apaval reggeli utan, en addig hajat mostam, teregettem, pakoltam, majd csongettek es ott ult Lily apa karjan egy pont rameretezett sargarozsaval, fogta a kicsi kezeben es a szemembe rogton gyultek a konnyek...Balazs kezeben egy kulon csokor volt, de igazabol nekem az a sargarozsa volt az igazi anyak napi virag, pedig mondta Balazs hogy azt ajandekba kaptak a viragostol, mert Lily totalisan elbovolte a viragosnot:) Nem is csodalom:) Egy cukorfalat:)

sargarozsa.jpg

Aztan alukalt egyet, apa futott es mentunk ebedelni a kozelben megnyilt pizzeriazoba. Szep ido volt ugyhogy kint ultunk, rajtunk kivul meg egy tarsasag volt ugyhogy hamar erkezett a megrendelt etel. Lily kievi csirket evett sult krumplival aztan pedig kremturot kapott es almalevel oblitett:) Igazi fejedelmi ebedje volt azt hiszem. :D nagyon ugyes kislany volt, turelmesen vart mikor kellett es az autoban is egyedul utazott. Ebed utan mentunk a Mini Manoba aztan pedig anyukamhoz anyak napja alkalmabol koszonteni. Eredetileg ugy volt hogy a masodik alvas utan megyunk csak at, de mivel szombaton kimenon voltam, ezert mondtam Balazsnak hogy vigyen at minket anyuhoz es utana menjen csinaljon amit akar. Ugyhogy igy is lett. Balazs jol bevasarolt maganak:D Pedig utal vasarolni:) Mi pedig voltunk Lilyvel fagyizni, setaltunk, meglatogattuk a nagymamamat a templomban, jatszotereztunk aztan apa 18ra mar ott is volt ertunk. Lily imad anyu oleben lenni, hurcolasztatni magat, ezt mar anyu is eszrevette hogy Lily utinosan nyujtozkodik fele:) En meg csak mosolygok:) Jo latni anyukamat a lanyommal. O is tette le Lilyt aludni, en mozdulatlanul ultem a fotelban, mert csak azt hallom hogy beszelgetnek, aztan csond lesz hosszu csond...de mozdulni meg nem merek...csorog a telefonom, a noverem hiv, kerdezi mi a baj, mert ezri a hangomon a feszultseget:) ilyen az igazi testver, elmondom neki mi a szitu es lazan kozli, hogy : Hat lehet anyu is elaludt Lilyvel egyutt:)

Akkor egy kicsit az en kimenomrol is:) Szombaton mentunk kivetelesen Vacra, mert ugy terveztem, hogy a vasarnapot szeretnem Lilyvel tolteni es nem ugy hogy megyunk mindenfele, de persze ez kivitelezhetetlen volt hisz az en draga anyukamat is szerettem volna koszonteni. Szoval szombaton mentunk Vacra es ez uton eloszor most Balazs hugahoz mentunk, megnezni, hogy hol lakik most aztan a dedikhez es utana Balazs anyukajahoz. Azt beszeltuk meg Judittal mar a heten hogy leven hogy szombat van es meg nyitva vannak a boltok Vacon elmegyunk  kicsit shoppingolni. Igy is lett, Lily tizoraizott es mi indultunk. Vacot most total mas szemszogbol lattam,mint eddig. Furcsa pedig mar evek ota jarok oda...vettem par haztartasi dolgot es furdoruhat. Ugy orultem nekik:) Foleg a furdoruhanak, mert ezen eleg sokat filoztam, hogy hogy legyen, milyen legyen, mert most atombiztos tartast igenyleg:) es ha meg azt is hozzaveszem hogy a strandon a legtobb idot gornyedve fogom tolteni igy a melleimre a gravitacio tobbszoros erovel fog hatni, mar ha letezik ilyen:)

Aztan vasarolgatas utan beultunk ebedelni a Barlang teraszara es ittunk friss limonadet es beszelgettunk es olyan, de olyan jo volt. Koszonom Judit:) Aztan mentunk Balazs anyukajaekhoz es vittunk nekik fini sutit. Lilyborso pedig teljesen boldogan jatszott a nagyijaval a konyha kozepen. Annyira jo volt ezt latni. :) Aztan Lily alukalt es Balazs intezett mindent, o tette le, Marti keszitett nekem kavet es en kiultem napozni, ugyhogy jol le is egtem:) Miutan Lily felkelt meg homokozott kicsit a kertben aztan mentunk Balazs nagybatyjaekhoz. Alizka imadja Lilyt, ez annyira latszik es melyik az az anya aki ennek ne orulne?! :) Vegul pedig mentunk haza.

Jo, kis hetvege volt, megint jol elfaradtunk...kezdodik egy ujabb het...

Csalad.jpg

erkelyes Lily.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr655281822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.05.05. 21:54:10

Jajj de jó kis hétvégétek volt! :) Az a kép, ahol 3-an vagytok... fantasztikus! Olyan szép és boldog kis család vagytok, jó rátok nézni!!!!

Bóbitáék 2013.05.06. 18:01:33

Isten éltessen Téged is Anya!! :)
Nagyon jó kis tartalmas hétvégétek volt, a képek pedig nagyon aranyosak.
Pizzériázó, ez tetszik! :) És Lily menüje csúcs! Miket nem eszik egy ilyen kis Csipet, nemde? :) Édesek vagytok!!! :)
süti beállítások módosítása