HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Megtapasztaltam én is + Majális

2013.05.02. 11:11 PetraésLily

Minden elismeresem az ejszakazo anyukake es ezt most a legkomolyabban mondom!!!

Kedd...szuper napunk volt, Lily mindketszer nagyokat aludt aztan jatszoter es apa hivott mar fel 5kor hogy elindult, ugyan nem haza hanem biciklit venni de hogy jon a jatszoterre es mostmar mindig hamarabb fog hazaerni, mert lesz biciklije es nem kell BKV-zni. Nah, 18kor hivtam apat de mondta hogy meg 10 perc mire hazaer, nem orultem, de mit tehettem. Osszeszedelozkodtunk es indultunk haza. Jo volt a jatszon mert mindenki Lilyvel akart jatszani szerintem o sem ertette a szitut:) Volt egy kislany(4 eves) aki odajott es kerdezte hogy tologathatja e a babakocsinkat, mondtam hogy persze, aztan megkerdezte hogy beleteheti e Lilyt is mert megiscsak ugy az izgi, mondtam, hogy hat inkabb ne, mert eddig a babakocsiban ult es most olyan jol elvan a homokozoban. A kislany elszomorodott aztan 5 perc mulva mondta hogy akkor felemelheti Lilyt? Mondtam hogy ha Lily megengedi neki akkor persze:) Hat edes szivem csak nezett hogy mit akarnak mar tole:D Ugyhogy a kislany a tovabbiakban ult mellettem a homokozo szelen:) Nah, ez csak egy kis intermezzo volt...

Mikozben tolom haza Lilyt Balazs telefonal hogy defektet kapott ugyhogy tolja a biciklit de mar itt van az utcankban...jot rohogtem hogy most vette es mar defektet kapott:D Elsetaltunk Lilyvel ele aztan apa levitte a bicajt a garazsba. Hazaertunk es minden ment a rendes kerekvagasban. Mikor Lily itta a tapszert akkor kis sajkukac volt es nem is aludt el kozben de nem gyanakodtam, mert azert elofordul hogy nem alszik el de ettol meg a kisagyban szepen elalszik. Bekentem az inyet mert az egyik meg mindig nem torte at, aztan be a kisagyba. Kijottem es 5 perc mulva siras, Balazs be es fel ora mulva jott ki...durvan orditott Lily....DURVAAAN, ki is vette Balazs de nyujtozkodott vissza a kisagyba, viszont elcsendsedett mikor visszatette. Azonban fel ora mulva ujra siras...Balazs ujra be es fel ora mulva ujra ki, azt mondta elaludt. OK. Balazsnak indulnia kellett mert le kellett mar cserelni a teli gumit nyarira es tescoba is akart menni gumibelsoert a biciklijehez. Lily fel ora mulva ujra sirt, bementem hozza es kb. fel ora mulva jottem ki en is, akkor mar ugy gondoltam ennek a fele sem trefa, bekentem az inyet ujra es miutan Lily visszaaludt en is mentem aludni. 2 es fel ora mulva ujra sirast hallok, Balazs meg sehol, bementem Lilyhez, sikerult gyorsan megnyugtatnom, kijottem...10 erc mulva siras es ujabb fel ora mire visszaalszik. Ezt kovetoen mar idoben nem tudom hogyan de fel-felsirt, volt hogy be kellett hozza menni volt hogy nem...osszesegeben nem tudom hanyszor voltunk bent nala. 7kor azonban reggel kelt. Hulla faradt voltam en is es Balazs is es Lily kedve sem volt tul jo.

Az este emaileztem Dorinak Dubaiba, ezek a mailek mentek ki tolem:

"Nalunk Lily epp ordít...szerintem a foga pedig bekentem neki...:( Balazs van bent nála...:( mar másodjára...de 23ra viszi a kocsin csereltetni a a gumit, ugyhogy ha addig nem nyugszik meg akkor en jövök...:((( ugy sajnalom, mar köhög is ossze-vissza...nem bírom, bemegyek..."

"Szia, azt hiszem ez az eddigi legdurvább éjszakánk...lefeküdt ugye kb.8kor es 10ig 4szer volt fent es kb 25 perc volt mire megnyugtattuk ebbol 2szer Balazs 2szer en. A 4.nel ugy voltam hogy en baszki bekenem az inyet ujra , igy is lett, sot ki is vettem a kisagybol de csak kuzdott ugyhogy visszatettem, vegul elaludt es most sirt ujra...eloszor nezem Balazs meg nincs mellettem, rohanok be Lilyhez de elotte gyors uzi Balazsnak hogy most ne jojjon haza. Lily elhagyta a rongyat ugyhogy visszaadtam meg simiztem a hatat es kijottem. Balazs meg irt hogy mar a taroloban pakolja a gumikat...
Most itt tartunk...probalunk visszaaludni, reggel meg benezek a szajaba mi ujsag ..."

"...es ismet siras...fel oraval ez elott  is felsirt de akkor nem mentem be mert csend lett hamar de fel ora mulva csak be kellett mennem...remelem erre nem szokik ra...
Remelem mar nem kel tobbszor, szep napot:)"

"Ennyit arrol hogy remelem mostmar alszik...Balazs ment be hozza...lassan ugyis kelunk...szep is ez a majus 1:)"

Reggel Balazs atvitt minket anyukamhoz, mert o ment Vacra a huganak segiteni polcokat szerelni, ugyhogy azt beszeltuk meg ha ott vegez akkor eljon ertunk es egyutt is majalisozunk. 

Anyueknal Lily eleg hamar elalmosodott ugyhogy 10 elott picivel mar lefektettem, de nem aludt, bementem hozza a hatara tettem a kezem es fel ora mulva aludt es fel ora mulva kelt is:( Bementem hogy visszaltatom, azt hittem sikerult is de 10 perc mulva halljuk hogy sir...bementem erte es kihoztam. Azt beszeltuk anyuval hogy kimegyuk a kobanyai majalisra, csatlakozott egy baratnoje is es majd ott ebedel Lily. Iszonyu meleg volt...tuzott a nap...Lily sapija ala be is izzadt a fejecskeje:( Rovid naciban volt es rovid ujjuban, de akkor mar tudtam kell neki egy szandi is. Izzados Lily ezt tutira Balazstol orokolte, de hat ez van. Sajnos tolem meg mast, de errol kesobb. Igyekeztunk arnyekban lenni Lilyvel. Hintazott, latott ponit, kecsket, baranyt, lamat, tyukokat es nagyi vegig kezben vitte, ez volt az igazi majalis:) Ebedet nem kert, almat sem...semmit sem...reggelire sem evett szinte semmit:( De ugy voltam vele hogy inni iszik, ugyhogy nem aggodom. Jol kifaradt a majalisozasban szerintem es lefekves elott haza is ertunk vele. Latszott rajta hogy hulla faradt, gondoltam akkor majd most jol kipiheni magat. Letettem aludni, de siras lett belole megint, anyu mondta majd o bemegy. Hamar ki is jott tole es 1 orat aludt de sirva ebredt es csuron vizes volt:( pedig csak egy vekony takaro volt rajta. Addigra mar Balazs is odaert anyuhoz. Szerencsere a barackos joghurtot megette Lily de csak ennyi. Utana mentunk a Varoligetben ahol jo nagy hangzavar volt. Lilyvel homokoztunk picit aztan jottunk is haza. Beinditottuk a legkondit, mert Lily izzadt es izzadt...az o szobajaba nincs legkondi csak a nappaliban es a mi szobankban, de nem is banom. Ugyhogy 23 fokon ment a legkondi es jol lehult a lakas es Lily szobaja is. Nem igazan szeretem a legkondit, mert felek ha megizzad Lily akkor esetleg megfazik a legkonditol. Este hosszu ujju, talba pizsiben alszik es halozsakot adok ra, picit belelt de eppenhogy. Arra is gondoltam hogy lehet elozo este melege is volt es nem csak a foga. Tekintve a majus 1-jet, hogy egesz nap alig aludt es nyugos is volt eleg szkeptikus voltam az ejszakaval kapcsolatban. Eves kozben nagyon hamar bealudt de azert megitta a tapszert, bekentem az inyet erre megebredt de csak cuppogott kicsit es hunyta is le a szemet. Egesz ejszaka a hangjat sem hallottuk, kicsi szivem orultem hogy jol alszik. Reggel 7kor pedig csupa mosolykent ebredt. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr75261125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haissdora 2013.05.02. 14:18:23

Akkor ez megsem a foga volt? :( vagy most hogy/hol van a fogacska?
Egyszer majd nekem az lesz meglepo es szokatlan, ha Dany nem ebred fel legalabb 3x ejszaka.... Ki tudja mikor lesz az?! PErsze minden gyerek mas, es en most mar hozzaszoktam, igaz, nem hinnem hogy ez a normalis, de ez van.
Szerintem Lilynek ez egy egyedi alkalom volt, valami bantotta, foga vagy pocija, barmi. Remelem most mar jobban van es ti is kipihentetek magatokat :)

ziziman 2013.05.02. 14:59:42

Óóó, nagyon sajnálom! :( Nem tudom mi lehetett vele éjszaka! :( Annak azért örülök, hogy a következő éjszakátok már rendben ment!
süti beállítások módosítása