HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Húsvét

2013.04.05. 10:24 PetraésLily

Ez az elso husvetunk Lilyvel ,bar ha jobban belegondolok, mar jo nagy pocakom volt ilyenkor tavaly es akkor is velunk volt. A sonkat mar elore megfoztem csutortokon, mondta is Balazs hogy mar??? Igen, mar...de sajnos nagy csalodas lett. Nem azt mondom, hogy ehetetlen, de a tavaly vasarolthoz kepest egyaltalan nem finom. Pedig a Bosnyak teri piacon vettem, jol megnezegettem stb. Tavaly meg a neten rendeltem Los Angelesbol...nah ennyit errol. Azert ettunk belole tobbszor is de csinaltam pelole toltott tesztacskakat, mert kidobni azert nem akarom. Marad meg ebbol a toltelekbol is azt meg kefagyasztottam es ha ugy lesz majd felhasznalom. Ugy voltam a husvettal, hogy de jo, picit pihenek, mer ugye Lily orra folyt es Balazs is beteg volt es jo volt hogy itthon volt, de igy ket embert szolgaltam ki es ez lemeritett picit. Ehhez kepest persze nem ez lett. Balazs meg mindig nem volt tulsagosan jol. Lilyvel nem volt semmi gond, csak a szokasos:) Mondtam szombat reggel Balazsnak hogy delutan menjunk el az IKEA-ba mert szeretnek a kanape ala ilyen parketta vedot es dobozokat Lily kinott ruhainak, plusz filcbol gyumolcsoket es zoldsegeket. Tesomeknal lattam es nagyon tetszett Lilynek meg szerintem kesobb is jo lesz mikor majd azt jatsza hogy bevasarol. Napkozben beszeltem anyuval es mondta hogy ha gondoljuk vigyuk oda Lilyt hozza mikor megyunk az IKEA-ba, ugyhogy en elvittem Lilyt setalni delutan, hogy Balazs is nyugodtan pihenhessen es megbeszeltuk hogy 16kor kiall a kocsival es majd anyuval uzsizik Lily. Igy is lett. Mi mentunk az Ikeaba de persze a dobozokat elfelejtettuk(azota potoltam). Mentunk meg az Arkadba is bar ott mar tenyleg csak rohanas volt, pedig meg Sparba is mentunk volna, de arra mar nem jutott ido. 18:15re ertunk anyuhoz hogy hozzuk el Lilyt. Az este nagyon jol telt, filmet neztunk. Vasarnapra volt tervezve hogy megyunk anyuekhoz ebedre, egesz husvetra ez volt csak tervezve, nem szerettem volna Lilyt mindenhova cipelni, meg megis csak Lily lany es o varja a locsolokat:) Az ora atallitas miatt picit meg voltunk csuszva igy 13ra ertunk anyuhoz. Ettunk, ittunk finomat, aztan az ominozus alvasrol mar irtam. 

Nah, egy kis intermezzo: Anyu verszemet kapott es most mondja hogy szombaton mikor jon Lilyre vigyazni akkor nyugodtan menjunk el furdetes elott, majd o furdet es leteszi Lilyt aludni...NEM, NEM, NEM, NEM, NEM...es NEMNEMNEMNEMNEMNEMNEM...még nem...még nem vagyok erre felkeszulve...mondtam anyunak hogy nem azt mondom, hogy soha, mert nyilvan nem, de en ugy gondoltam hogy kivalasztunk egy hetet es akkor jon anyu mindennap es penteken mar furdetheti egyedul en meg kiulok a lepcsohazba...nah nem mondom el mennyire rohogott anyam...de azt mondta majd megbeszeljuk. Mondjuk en se szeretem Lilyt egyedul furdetni, mert sok mindent oda/elo kell kesziteni es nekem aki itthon vagyok sem egyszeru, nem hogy vki masnak. 

Delutan kb. 17kor indultunk haza anyuektol es otthon meg jo nagyot jatszottuk Lilyvel. A legnagyobb kedvenc hogy engem dobalnak zoldseggel, gyumolccsel es kozben mondja Balazs hogy bumm es Lily ugy kacag, ha visszadobom oket akkor is kacag. Este megint csak filmet neztunk, boroztunk es popcornt ettunk, persze szigoruan furdes alatt kipattogtatva:) Magamhoz kepest jo sokaig voltunk fent, de egesz ugy ereztem hogy fiatalok vagyunk:) persze azok vagyunk, de ertem ezt ugy hogy megkerdeztem egyszer Balazs, hogy szerinte mikor lesz ujra normalis eletunk? Mire rohogott es azt mondta hogy ez mostmar a normalis eletunk...:D

Hetfon Lily ebredt es mostmar Balazs is ebred velunk, amit nagyon szeretek, igy konnyebben indul nekem is a reggel. Balazs nem reggelizett mar velunk, mert indult Vacra locsolkodni. Azt tudtuk hogy jon Benedek locsolkodni, orultem is neki:) Lily szep ruciban volt, anya kevesbe szep ruciban...:( es delutanra bejelentkezett apukam es az ocsem. Benedekek 12re ertek hozzank ugyhogy a 2 picur megebedelt:) Kaptunk teljesen szemelyre szabott locsolo versiket:) - huh mar nem emlekszem ra, de vmi ilyesmi volt: Hogy zolderdoben jartunk a blogodat lattuk...tovabb nem tudom...

Adtunk kinder tojast es hat sajnos ez az en hibam, de en kislany tojasokat vettem...Ti hallottatok mar ilyenrol? Rozsaszinre volt festve a teteje a csomagolasnak, en azt hittem ez a husveti kiadas, de nem, ez azt jelenti hogy kislanyok szamara van benne jatek...nah bravo, en vettem 12 db kislanyoknak valo tojast. :) 

Miutan Benedekek elmentek beszeltem Balazzsal hogy mikorra varhato haza, de meg csak akkor indult a hugahoz locsolkodni es mondta hogy jon anyukaja, az occse es a parja is. Elsore hirtelen megrettentem hogy nah igy mi lesz. Delelott nem jott senki delutan meg telt haz lesz, ugyhogy ugy dontottem Lilyvel setalunk es akkor Balazsek akkor erkeznek amikor jol esik, Lily pedig nyugodtan alszik...bar fel 16kor felebresztettem, hogy lehessen a nagyijaval, mert Balazsek mar 14:50 korul megerkeztek. Apuek olyan 16:15 korul. Locsolkodtak es en gyujtottem be Lily osszes locsolojanak fujasat...szoval csak ugy illatoztam. Hozza teszem mar elozo nap Zsigi es Bence is meglocsolt minket de ok vizzel, spriccolobol:) Lenyeg a lenyeg jo nagy nyuzsges volt nalunk delutan. Lily lathatoan jol viselte, de mikor apuek elmentek, nagyon turelmetlen es nyugos lett. Csak dorzsolte a szemet es bujt...ugyhogy 3/4 19kor meseltem neki es vittuk aludni, azonnal elaludt, nagyon faradt lehetett szegenyem. Gondoltam is magamban hogy nah majd jo koran kel reggel, de 7kor kelt, ugyhogy cuki, cuki, cuki baba:) Egyebirant Lilynek hozott a nyuszi par ajandekot. Labdat, micimackot, kis felsot, csokikat(anya jol megeszi) es egy esernyore csukhato babakocsit.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr65194475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.04.15. 21:43:50

Legkésőbb a bölcsiben már át kell engedned pár dolgot, az még nagyon rossz lesz, de muszáj :-*

PetraésLily 2013.04.16. 15:04:37

@norus: Nem errol van szo hogy nem engedek at par dolgot. Azt gondolom, hogy Lily mar most is jol viseli mas tarsasagat es szepen elvan, de az este nala ilyen kritikus pont. Viszont nehez megvalositani hogy Balazs csinaljon mindent, persze nem lehetetlen. Lehet ezt elrontottuk az elejen hogy mikor mar tapszereztunk akkor Balazst is be kellett volna vonni, de ez mar keso banat, azert remelem meg nem kestunk el.

norus 2013.04.16. 17:05:37

@PetraCalifornia: Biztos, hogy nem késő. Valószínű, hog most ilyen korszaka van. Majd elfogadja a család többi tagját is este :) Ha mindig bent lesz veletek Balázs is, sztem hamar megszokja, hogy nem csak veled aludhat el :)
süti beállítások módosítása