HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Ujabb szomszed anyuka

2013.03.19. 21:19 PetraésLily

Mar terveztem egy ideje hogy fellatogatok a szomszedekhoz...hogy pontositsak a felettunk lakokhoz. Ezt nem nehez kitalalni hogy miert, igazabol nem nagy a vesz, hisz mar szeptember ota itt lakunk es meg csakmost mentem fel. Ahhoz kepest hogy szilveszterkor ki akartam hivni az egesz hazra a rendorseget egesz jo vagyok:) 

Az egy dolog volt hogy a felettunk lakok akkor furdetnek mikor Lily issza a tapszeret, tehat mi tok kussban eszunk es azt hallgatjuk hogy ok meg fent furdetnek, a kisfiu hol sir, visit..stb...de ezzel ugy voltam, hogy Lilyt nem zavarta sosem es hat most mit lehet mondani erre. Az is ok, hogy 2 hete a kisfiuk( Balint) reggel 5kor ebredt es ezt suru "anyaanyaanyaanyaanyaanya"-val jelezte, majd nem tudom mit csinaltak vele, de pl. Lily felebredt, visszaaludt viszont 6kor ujra ebredt mert Balint orditani kezdett...meg ezzel is ugy voltam hogy egyszer fordult elo es velunk is elofordulhatott volna. Nade amit nem tudok hova tenni, hogy este miert huzogatjak  butort es miert kalapalnak miert verik a radiatort es reggel a pasi miert veri oda a borotvajat a csap szelehez...(nah jo ez utobbi talan eros, mindenki ugy borotvalkozik ahogy tud). Szoval felmentem es egy kedves anyuka nyitott ajtot es mar hallottam is "anyaanyaanyaanyaanya" - ezt kb. 3 hete tudja - koszontem es nyujtottam a kezem, hogy engedje meg hogy bemutatkozzak, en vagyok az also szomszed. Kerdezte hogy mi a baj, mondtam hogy azt tudtam hogy kisfiuk van es hogy ok pont akkor furdetnek mikor mi mar tesszuk le Lilyt aludni de hogy utana kiengedik a gyereket radiatort verni?! Hat ugy nezett ram az anyuka, mint az uj kapura es mondta hogy higyjem el nem is engedne a gyereknek hogy ilyet csinaljon es mivel mondtam a butor huzogatast az o felettuk lakokat halljak ok is, de nekik kihuzhato az agyuk es 2 gyerekuk van. De ha mar itt vagyok es ezt igy hallom, akkor esetleg borotvalkozast nem halok reggelente? Mosolyogtam es mondtam hogy de bizony hallok...mondta hogy az a szomszed...az o felettuk lako vagyis a 4.-en...tok durva...nah ilyen athallas van a hazban. En laktam panelban de ott nem volt ilyen athallas mint itt. Durvaaaa...

Nem mentem fel a 4.-en lakokhoz mert mit mondjak, hogy mossa le a borotvajat a csap alatt es este ne huzzak ki az agyat? Szoval nehez...de az anyuka nagyon kedves volt es ma talakoztam veluk a haz elott mikor jottunk haza Lilyvel a jatszoterrol es kerdezte hogy hallottam e hogy reggel borotvalkozott a szomszed,mondtam hogy nana ugy 3/4 7kor:) Mondta az anyuka hogy ok olyan csendben furdettek, remeli nem hallottuk, mondtam hogy tenyleg nagyon csendesek voltak:) de hogy igazan nem zavarja ez Lilyt, meg a tobbi is inkabb engem. Erzekeny vagyok nagyon a hangokra, zajokra miota Lily megszuletett. Plusz meg mondta a szomszed anyuka hogy eszebe jutott miutan elmentem hogy van az erkelyukon egy ilyen csilingelo, szel vmi es hogy azt is leszedte hatha halljuk azt is:) 

Egyebkent a kisfia 2 eves lesz es cuki mano. Minden delutan varjak haza apat es a garazs kapu elott allnak. 

Ugyhogy mostmar 2 anyukat is ismerek a hazbol...haladunk..:) mar a jatszoteren is megismernek minket es beszelgetni is szoktam. A nyarra van otlet hogy mit szeretnek a haz kerjevel de az egy masik bejegyzes lesz es beszelnnem kell a kozozkepviselovel is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr745149094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bóbitáék 2013.03.20. 22:11:54

Ez mennyire durva!! Hogy a kettővel fölöttetek lakót halljátok... Mi "csak" a felső szomszéd bácsit halljuk este nyolckor (épp szopiidőben) M1 hiradót és társait nézni, délután szintén. Én nyáron úgy tudtam mindent az olimpiáról, hogy nem is néztem. :)) De nem szólok, mert majdnem minden nap találkozunk, a bácsi sajnos nagyot hall egy pöttyet és mindig felhozza a cekkeremet az elsőre, hogy nekem csak Dorkát kelljen cipelni, szóval nincs pofám kötözködni. Igen-igen, ezek a zajok... és akkor ugye még ott vannak a már régebben említett tüzijátékok is.. :))
süti beállítások módosítása