HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Szeretlek

2013.03.19. 10:47 PetraésLily

Azt hiszem nem mondogatom Neked eleget, de remelem erzed minden olelesemben, minden erintesemben, minden mosolyomban, hogy Te vagy a legfontosabb a vilagon nekem es az apukad. Miota van babysitterunk bar meg mindig "csak" 2 alkalomnal jarunk hogy vigyazott rad, de most a masodik alkalommal mar ereztem a hianyod hogy milyen mikor hianyzol, nem csak szimplan korulotted jarnak a gondolataim, hanem vagyom a kozelsegedre, hogy adjak egy puszit, hogy odabujj hozzam. 

Mikor hazaerek, ugyan nem orulsz annyira mint apanak szoktal, de azert orulsz:) es ilyenkor sokkal turelmesebb vagyok veled es legszivesebben csak olben tartanalak.

Estenkent ujra elalszol eves kozben(kivetel mikor nem) es most megint csak nezlek, figyellek es csodalkozok, hogy lehet ennyire tokeletes valaki, mert nekem az vagy. Felemellek es te rahajtod a fejecsked a vallamra es igy ringatlak percekig es szivom be az illatod aztan beteszlek a kisagyba.

Amilyen nehezen jott a kotodes erzese, most olyannyira erosen erzem, hogy vegervenyesen ossze vagyunk mi lancolva. Te a kisbabam vagy en pedig az anyukad...

Szeretlek Lily...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr295143391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziziman 2013.03.19. 15:15:14

Ez olyan nagyon szép volt... :)

norus 2013.03.19. 17:35:53

Nagyon megható volt Petra. Pont az jutott eszembe miközben olvastam, hogy sokáig írtad, hogy nem jön Neked az anyaérzés :) Hát itt van, de nagyon :)
Én is most kb ott járok, mint Te akkor, és én is rosszul érzem magam, hogy eddig még ilyen kötelesség érzésem van, pedig imádom a kisfiamat. De akkor van remény :)

PetraésLily 2013.03.19. 20:11:08

@norus: Biztos hogy fog jonni Nori, egy kis turelem...en is vmi olyasmit ereztem hogy ez a kotelessegem es hogy akarmi van nekem eletben kell tartanom ezt a gyereket, raadasul ugy hogy meg jol is erezze magat:) Raadasul, hogy en vagyok neki a minden, a MINDEN, ez egyben volt nagyon jo erzes es remiszto;) Hidd el par honap es jonni fog az az erzes.:)

Bóbitáék 2013.03.19. 21:41:01

Jaj, ez tényleg nagyon szép volt. Szinte éreztem, amit Te...
süti beállítások módosítása