HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Szipi szupi hétvége

2013.03.03. 20:48 PetraésLily

Miota talalkoztam a 3 gyerekes anyukaval, akinek ikrei vannak azota mindennap emailezunk tobbszor is:) Doranak hivjak...:) Azt vettem eszre hogy a Dorak es a Juditok hatarozzak meg az eletemet:) tisztelet a nem Dora es Juditoknak:) Nade szomszed Dori nagyon kedves lany/no/anya:) es iszonyatosan tisztelem, hogy 3 gyereket el tud latni. Megbeszeltuk, hogy vmikor felmegyunk hozzajuk jatszani, egyenlore targyalas alatt van hogy melyik nap legyen az.

Szombaton reggel 6:15kor hallottam Lily hangjat...mondom, neeeee mar...ennek hangot is adtam a facebookon, aztan csond es 7:00kor hallttuk ujra a hangjat, ugyan mi mar nem aludtunk, inkabb csak "lustiztunk" apaval, de jo volt:) Aztan apa etette meg Lilyt, en addig csinaltam rantottat, kavet. Lily jatszott mi meg megettuk, aztan en gyorsan osszeallitottam a pogacat amit Bobita blogjaban talaltam - 12 honapos kortol, de Lily is kapott belole. Igazabol Benonek akartam kedveskedni, mert delutanra vartuk oket, illetve az volt megbeszelve hogy talalkozunk. Pogacsa teszta utan porszivztam, mert mar borzaszto volt a lakas es a babakocsi kosaranak a huzatat is kimostam es letorolhettem a babakocsit. Kozben Balazs es Lily jatszottak es neztek a youtube-on a coca colas jegesmacis videot, mert hogy a reklamnak van egy 7 perces kisfilmje is:) Aztan 10kor Lilyt lettem aludni es 12kor kelt. Persze ilyet csak akkor csinal mikor Balazs is itthon van...engem nem orvendeztet meg ilyen hosszu alvasokkal. Viszont igy volt idom mindenre. Kisultek a pogacsak, elkeszitettem a salatat es a husit is ebedre meg a levest is es meg is furodtem, aztan 13kor egyutt ebedelt a csalad. Lily is kapott a paradicsom levesbol es megevett egy pogacsat is:) Imadtam az ebedunket:) Aztan jatszottunk Lilyvel, aki vmiert nagyon faradt volt...mondjuk eszrevettem, hogyha nagyot alszik akkor utana mintha hamarabb elfaradna...igy 14:30kor letettuk aludni es 15:30ig aludt, ekkor hivtak Beno szulei hogy ok mar ebren es hogy tudnak indulni, ugyhogy jottek is hozzank. Mi 15:45kor mentunk be Lilyhez aki mar epp keszult visszaaludni, de ahogy meglatott minket mosolygott es gyorsan felult:) Uzsiztunk es uzsi vegere megerkeztek Benoek is. Beno evett a pogacsabol, persze Lily is:) es utana mentunk a jatszoterre:) Csuzdaztak, merleghintaztak es hintaztak...cukik voltak. Beno mar tud menni, ugyhogy o setalt:) 1 eves 2  honapos, de nagyfiu...jo latni hogy Lily miket fog tudni...Beno mutogat mindenre es ha mondja anyukaja hogy most visszaadjuk a jatekokat akkor szepen adja is. Ismeri a testreszeit es szepen vegig is mutogatta Lilyn:) Tok jo volt oket latni egyutt jatszani. :) Aztan 18:30 korul Benoek elmentek, ugyhogy papat intettunk nekik. Akkor meg ugy latszott a mi manonk meg nagyon nem almos, de ahogy gondoltam kb. 10 percre ra mar nyugos volt, semmi se volt jo, ugyhogy en osszepkoltam, elmosogattam es 18:55kor mar meseltem is neki. Mese utan mentunk furodni, ahol mindig ugy nez ki, hogy nem is faradt...aztan ahogy a pelenkazora kerul, mar nem gyozi dorzsolni a szemet es alig varja hogy a cumisuveg a szajaba keruljon. 

Mikor kijottem tole kb. kezdodott is a Csajok haboruja, gondoltam akkor megnezem, de kozben odabujt Balazs es elaludtunk mindketten...:)

Reggel Lily 6:30kor ebredt...tizorait csinaltam, majd reggeliztunk, aztan en gyorsan hajat mostam/szaritottam, mert Balazs ment dolgozni, de azt mondta hogy csak par oras munka es miutan Lily felkel menjunk be hozza es meghiv minket ebedelni:) ugyhogy nezzek mar ki vhogy:) Balazs elment mi meg jatszottunk aztan tizoraiztunk es Lily fekudt le alukalni. Fel 12kor ebredt, pelust csereltem, ivott es atoltozott aztan 12kor indultunk is apahoz...jo nagy kerulovel sikerult eljutnom a Deak terre, nade sebaj...orultem viszont hogy pikk-pakk leparkoltam. Csodalkoztam viszont hogy Lily milyen szepen el volt a kocsiba a hangjat sem hallottam, majd hatra nezek es latom, hogy se zokni, se cipo nincs rajta...es edesen eszegeti az egyik cipojet:)...hat ezert:) Felmentunk meg apahoz es indultunk is. Apa egyik kollegaja javasolta hogy menjuk a Gerloczyba es az jo kozel van. Tenyleg kozel volt es szerencsere helyunk is volt, kaptunk Lilynek etetoszeket es mar huppant is bele. Ugy terveztem hogy rendeluk es majd abbol eszik o is, de vegul picit varni kellett az etelre es igy Lily kapott egy kis pogacsat, majd csak megbontottam az egyik uveget amit vittem magunkkal(mert en kerem keszultem) - brokkolis burgonya...hat elkuldott vele a busba...:D ket kanallal fogadott el aztan ennyi...de addigra megerkezett apa lazaca rizottoval es anya huslevese sok-sok repaval:) A rizottot imadtad es ket repat is betoltal plusz hozza pici husit is, majd kaptal desszertet is..:) Nah, igen jo etvagyad van:) Aztan apa fizetett es indultunk vissza a munkahelyere, o meg dolgozott picit mi meg bementunk a mufure jatszani picit...nagyon elvezted...csak ugy tepertel, sot...ki is masztal apahoz...majd megzabaltalak:) tiszta kosz lettel de nem erdekelt...miutan befejezted a flangalast az irodaban, kezet mostunk:) majd jol osszekakiltad magad:) Mikozben tettelek tisztaba mar latszott hogy mar nyugos vagy es bar minden uj es minden tetszik de te azert almos vagy...ugyhogy riasztottam apat hogy akkor indulunk. Osszekeszitettem a babakocsit es betettelek, megkaptad a pelenkat es mar hunytad is le a szemedet...mi pedig setaltunk veled a belvarosban...lementukn veled a Duna partra is de ott nagyon fujt a szel...:( Apa fel ora utan kerdezte tolem hogy mikor fogsz mar ebredni...mondom nyugi meg csak fel oraja alszol...de apa eleg nyugtalanul nezegetett teged...ugyhogy ra 10 percre megebredtel(bar szerintem nem ebredtel volna meg) es apa ugy orult. Kocsiba ultunk es hazahoztunk. Mar itthon uzsonnaztal es utana jatek. Anya vasalt aztan jatszott veletek.Imadsz apara felmaszni...megfogni a szoros laban a szort es jol meghuzni:) Hamar elfaradtal, ugyhogy ma mar fel8kor aludtal, ugyhogy reggel jo koran fogsz kelni, de nem baj...Mi igy szeretunk Török Lily:D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr985114254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liz&Dorka · http://edeskispotty.blogspot.com/ 2013.03.04. 08:20:06

Eseménydús hétvégétek volt ... nem is csodálom, hogy Lily így elfáradt :))

Salamonné Vivi 2013.03.04. 22:57:11

Örülök,hogy ilyen jó volt a hétvége :) Mindig olvaslak ám benneteket és igen ügyes és szép kis Liliborsó

PetraésLily 2013.03.05. 08:34:44

@Liz&Dorka: Nah, igen, de jo hogy mar lehet ilyet is csinalni vele es partner is benne:)

PetraésLily 2013.03.05. 08:36:00

@Salamonné Vivi: Koszi Vivi, te sem panaszkodhatsz:)
süti beállítások módosítása