HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

30 éves lettem én...

2013.01.23. 10:39 PetraésLily

Palacsintak kisutve, Lily alszik, elotte meg egyutt kiteregettunk es most nyugi van...:) Nah, nem igy volt ez a szulinapomon...sajnos katasztrofa lett. Hogy Lily mikor ebredt nem is erdekes es mar nem is emlekszem ra, de arra igen, hogy nagyon nyügös volt, de NAGYON...nem lehetett letenni...ha megis letettem sirt...addig sirt mig oda nem mentem hozza. Barmit csinaltam vele csak az olemben volt jo, vagy ott sem...es csak sirt...most igy visszagondolva sem tudom, hogy mi lehetett a baj, az ido? a foga? vagy a ketto egyutt???

Meg delelott volt, mikor csorog a telefonom es mondja a srac hogy csomagot hozott, meglepodtem, hisz elozo nap hoztam el a postarol Keresztanyu csomagjat. Mondom a sracnak a kodokat, de keri lassabban mert nehez a csomag, nah ekkor mar felallok Lilyvel egyutt es megyek a bejarati ajtohoz. Mar nyilik is a lift ajto es mar latom is a "csomagot" egy hatalmas kosar rozsa:) Pontosan 30 szal:) benne egy kis kartya: "Boldog Szuletesnapot! Lily es Balazs" :) ahogy elmegy a fiu el is sirom magam...Balazs mikor felebredt mar koszontott, de ezzel nagyon meglepett, mert en egy "bulit" kertem tole, ami most szombaton lesz. Szoval sirok, Lily meg elveszi a kiskatyat es rogton magaeva is tette es elkezdte eszegetni:) Hivom Balazst es csak zokogok...igazabol ugy minden miatt, nagyon meg is hatodtam meg ugy nem tudom, stresszes voltam, feszult es vhogy igy jott ki rajtam. Aztan letettem aludni Lilyt illetve csak tettem volna, mert nem akart aludni, hiaba mentem be es tettem hasra, simogattam a hatat, vettem fel, semmi nem volt jo. Vegul bekentem az inyet, kivettem a kisagybol es 40 percig kint voltunk a nappaliban es vegig olben volt, aztan visszatettem a kisagyba es elaludt, masodik alvast ugy terveztem hogy majd a kocsiban fogja megejteni, mert megbeszeltem Dori baratnom batyjaval hogy a rucikat amiket kuldott delutan atveszem. Ebredes utan mintha Lily kicsit nyugodtabb lett volna, ettunk, jatszottunk, aztan oltoztunk es indultunk, ugy terveztem, hogy meg a Corvin Plazaba is bemegyunk es veszek magamnak par hajgumit es utana elmegyunk Balazsert, nah ebbol az lett hogy a kocsink jobb visszapillanto tukret sikerultt egy oszloppal levinnem, ugyhogy csak a ruhakat vettuk at, Lily odafele nem aludt el csak visszafele az is 20 perc volt...en alltam a kocsi mellett es sirtam...hivtam Balazst hogy mi tortent. Kozben pont nagypapam es Balazs nagyszulei is hivtak hogy koszontsenek...hat szep kis szulinap. Balazs mar uton volt hazafele. Mikor Lily ebredt meg elvittem setalni, hogy megkeressem a visszapillanto tukor hatso reszet, de nem talaltuk. Hiaba mondta Balazs hogy nincs gond, de volt es tudtam hogy o is igy gondolja. A kocsira nagyon ugrik...es teljesen igaza van hogy ha Lily ott ul hatul akkor nem forgok hatrafele, mert hogy ez tortent es fordult a kezem is es igy a kormany is...:(

Otthon mar szolni se mertem...siri csond volt...nem tudtam vigasztalodni es egy szerencsetlensegnek ereztem magam. Masnap Balazs elvitte a kocsit szervizben ahol mondtak hogy ugyanolyan tukrot 110ezerert tudnak beletenni es meg kell rendelni, de most hianycikk..ugyhogy egy mezei tukrot kapott a kocsi 18000ert plusz meg ugyanennyi a hatso boritas...:( ez ma lett kesz.

Ennyit a szulinaprol...aztan persze megunnepeltuk csaladilag is...jottek tesomek es anyukam, aztan delutan apukamek. Megmondom oszinten picit aggodtam hogy hogy lesz hogy tesom gyerei itt alszanak nalunk, de minden ok volt. Akkor fekudtek le a tesom gyerekei mikor Lily, de pont jol jott ki. Zsigi leesett az agyunkrol es persze orditva sirt de Lily nem ebredt fel ra, mondjuk nem aludt tul sokat de 1 ora es 1 negyedet, aztan hamikazott tesomfele husilevest. Anyukam keszitette a tortat: eszterhazyt, nagyon fini lett. En csinaltam egy kis porkoltet, hazi kenyerrel. Anyu meg meg csinalt kaszino tojat es pisztrangot, fini volt minden. Kaptam parfumot, Lolas konyvet, egy kis herendi porcelant, ezust karkotot, egy tok jo verset bekeretezve. Aztan mi mentunk Lilyvel setalni, azonnal bealudt, kozben apuekkal osszefutottunk, ok jottek kocsival es az ocsemmel setaltam haza vegul, aki alig varta hogy Lily ebredjen. Apuektol kaptunk egy tulipancsokrot, egy rozsacsokrot, szobainast, 1 lada almat, sutotokot:), lekvarokat, es egy nagy rud pick szalamit:) Aztan fektettuk le Lilyborsot. masnap Vacra mentunk es hiaba pakoltam mar elozo este ossze Lily cucait csak elszoszmotoltuk az idot es kicsit keson ndultunk, ugyhogy kb. mire Vacra ertunk volna addigra pont bealudt Lily, ugyhogy mentunk meg egy picit. Bementunk a mamaekhoz eloszor,ott volt Balazs apukaja is es utana mentunk Balazs anyukajaekhoz, odajottek a tesojaek is. Lily ezzel a 25 perces alvassal siman birta meg 2 es fel orat ugyhogy utana ment alukalni, mivel mostanaban sirdogalas volt napkozbeni alvaskor igy picit tartottam tole de siman aludt 2 orat. Evett husilevest es kapott anya turotortajabol is, amit Balazs anyukaja keszitett. Mielott mentunk volna Balazs nagybatyjaekhoz meg elvittem Lilyt setalni egy orara es el is aludt. Kaptam eg tok jo konyvet: Anyanak lenni es nem gorcsolni...nah asszem ez nagyon jol jon:) meg egy csomo jenai edenyt, mindenfele meretben. Balazs unokatesoja , Adri is itthon volt epp, mert o Lisszabonban el, ugyhogy o most talalkozott eloszor Lilyvel...ott uzsonnazott Lily aztan mentunk haza, azt hittem el fog aludni a kocsiban de szerencsere nem. Gyors kipakolas otthon es furdettuk is Lilyt. Mostanaban megviselik a fogacskak az en kis Lily borsomat...fel-felsir az ejszaka, nem kell bemenni hozza mindig, de van hogy igen...pl. vasarnap ketszer is...egyszer Balazs ment, hajnalban en...ugyhogy eleg nyugtalanul alszik mostanaban, persze vannak kivetelek a tegnapi, mert szepen vegig aludta az ejszakat es 7:20kor kelt reggel. Felul a jobb felso mar teljesen attorte az inyet de a bal oldali meg csak epphogy es bal lett a 4. foganal meg csak egy pukli van...ugyhogy aggodom...hogy szombaton fog vmelyik attorni es en nem leszek itthon. Balazs anyukaja lesz Lilyvel...es hat na...nem szeretnem hogy Lily sirna es ram lenne szuksege es en nem leszek ott. Tudom, hogy Balazs anyukaja mindent meg fog tenni, de ez az erzees bennem van, nem tehetek rola. Szoval nagyon jo lenne ha szombaton jo ejszakaja lenne. Kicsi kincsem...lassan mar 8 honapos...es gyonyoru, nem is ertem hogy lehet az en gyerekem:)

Szoval 30 eves lettem...es igazabol azt erzem 40 vagyok, ugyhogy jo hogy "csak" 30:) Tenyleg igaz hogy ha gyereke lesz az embernek akkor mar nem olyan fontos a sajat szulinapja vagy nem ugy...

Azt hiszem elmondhom, hogy anno mikor elkepzeltem hogy milyen lesz 30 evesen az eletem igy kepzeltem el, annyi kulonbseggel, hogy azt hittem hogy mar ket gyerekem lesz:) de az olarian jo ferj es a cuki kislany megvan:) Azt hiszem ez a boldogsag...megha nehez is...neha nagyon...nem reg olvastam hogy 2 csoportra lehet osztani a noket, akik mar szultek es akik meg nem es hogy akik meg nem szultek azok idealizaljak ez a kepet hogy anyanak lenni milyen csodasan egyszeru...kozben pedig nem...de hogy megis megeri, nos Lilyborsoert mindenkepp:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr525037893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norus 2013.01.25. 19:32:40

Nagyon kedves ajándék volt balázstól, elhiszem, hogy meghatódtál :)
Boldog szülinapot utólag, itt is :)

PetraésLily 2013.01.25. 20:37:10

@norus: Koszi szepen Nori:) Jol vagytok? Hulye kerdes, de meg egyben? Mor, hogy van?
süti beállítások módosítása