HTML

Our life in California

Indulás elötti nap. Még jó mindenkivel találkozni, néhány puszit és könnycseppet váltani.

Friss topikok

  • LiliZozó: Köszi. :) Ha írsz az e-mailemre, az tökéletes lesz. nagy.f.emese@citromail.hu Előre is köszönöm a ... (2013.09.19. 23:50) MINDEN TÖKÉLETES:)
  • Bóbitáék: De nagyon sajnálom :(( Lily-t is, meg Téged is a munka miatt...:( Mielőbbi gyógyulást kívánok, hog... (2013.09.07. 22:32) 4. nap a bölcsiben - lázasan :(
  • norus: Ügyesek vagytok! És a bölcsis néni is szimpi, hogy így melléfekszik, ilyesmik :) Akkor nem sokára... (2013.09.06. 11:06) Bölcsibe beszoktatás 3. nap
  • norus: Ügyesek vagytok nagyon. Majd gyere mi volt az ott alvásnál :) Gratulálok a 2. évfordulóhoz :) (2013.09.05. 21:17) Elkezdtük a bölcsit (2. házassági évforduló)
  • Bóbitáék: Nagyon ügyes már Lily és ez a bölcsi-dolog...Hjaaaj... Ezt az esti dolgot pedig pontosan értem!:)) (2013.08.30. 15:28) 15 hónapos Lilyborsó - 1 alvás

Címkék

Kerekítőn:)

2013.01.21. 11:33 PetraésLily

Annyira friss az elmeny hogy szinte meg ropog.:)

Mivel ma reggel Lily viszonylag keson kelt 3/4 8kor igy gondoltam hogy akkor itt a remek alkalom, hogy elmenjunk a 9:30as kerekitore a Szuglo utcaba. Reggelizett aztan Balazs jatszott vele mig en is feloltoztem es aztan betettem a kocsiulesbe es irany a Varazskaticak. Kedvesen fogadtak es most nem voltak sokan...4 gyerek jatszott mar bent, mi is odaultunk Lilyvel, aki eleinte csak nezett szejjel, hogy most meg hol vagyunk. Talalt egy Bogyo es baboca konyvet es azt kezdte el nezegetni aztan enni, de ezt mar nem hagytam neki.

Majd kezdodott a foglalkozas, 3-an voltunk velunk egyutt es Kriszta neni. Csajos foglalkozas volt mert csak lanyok voltak:) Ugy 1, masfel evesek lehettek es olyan fura volt hogy annyival nem is nagyobbak mint Lily megis mennyivel nagyobbnak tunnek. Mennek mar...Lily meg volt hogy picit elfaradt es pihengetett a hatan es kozben magara huzott egy csorgot:) Szoval Kriszta neni vezetesevel zajlott az egesz moka. Ugy vettem eszre hogy Lily elvezte, bar a vegere picit befaradt dorzsolte a szemet de mikor kiboritott Kriszta neni a vegen egy halom labdat Lily csak ugy vetodott utanuk:) akkor nem tunt almosnak:) A legjobban a vonatozas tetszett neki szerintem meg a katicas mikor jobbbra-balra kellett ringatni es kozben enekeltunk..."katalinka szallj el jonnek a torokok, sos kutba tesznek..." es igy tovabb, vegig fulig ert a szaja:) Majd meg zabaltam:) Ugyhogy jol sult el...haza fele siettem, a lehetosegekhez merten es 10 perc alatt mar otthon is voltunk, beparkolva es a liftben alltunk, de igy is elaludt Lily...mondjuk sejtettem. Mikor hazaertunk ivott picit es meg leultem vele jatszani, de kb. 10 percet es 10:50kor vittem aludni. Gondolkoztam hogy adjak e neki enni, hisz 8kor reggelizett de vegul nem traktaltam ezzel. Majd eszik ha felebred.

Hogy fogunk e meg menni kerekitore? Szerintem igen...de meg varok egy picit...ha majd megint ilyen keson ebred akkor lehet ujra megyunk, de lehet hogy csak tavasszal probaljuk ujra. De mindenesetre tetszett nekem is es neki is es kozel is van es 1500 forintert ott lehetunk egesz nap. Persze mi csak 1 orat voltunk:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petracalifornia.blog.hu/api/trackback/id/tr415030399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása